Skocz do zawartości

estor

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O estor

  • Urodziny 01.01.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    pk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    p-ń

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2008
  1. WITAM ,jeśli mam częste wypalanie co 200km ale błędów nie załapuje bo próbuje je wszystkie ukończyć , ale popioły mam juz 62g, czy wymiana czujnika g450 ma sens na te czeste wypalanie ? czy profilaktycznie tak sie robi czy to nie ma znaczenia, kabelek mam błędów nie mam , jak sprawdzić czy g450 działa jak powinien ?>
  2. WITAM ,jeśli mam częste wypalanie co 200km ale błędów nie załapuje bo próbuje je wszystkie ukończyć , ale popioły mam juz 62g, czy wymiana czujnika g450 ma sens na te czeste wypalanie ? czy profilaktycznie tak sie robi czy to nie ma znaczenia, kabelek mam błędów nie mam , jak sprawdzić czy g450 działa jak powinien ?>
  3. estor

    Usunięcie DPF-a w Passacie

    byłeś u Kminka w poznaniu czy krakowie ? jak długo trwał zabieg?
  4. jestem zainteresowany żeby usunąć mój filtr w audi a6 2.0 tdi 07/08 tylko mam obawy czy w tym modelu wyłączenie odbywa się przez kabel czy trzeba wymontować komputer jeśli tak to czy sa jakieś oznaki tego oraz gdzie znajduje się komputer bo nie chciałbym mieć pół auta rozebranego ? może ktoś wie z doświadczenia ?
  5. czyli mowa o kanale 68 i masie zanieczyszczeń , bo tam mam 60 tzn ze zostało mało miesc na spaliny i inicjacja wypalania bedzie pojawiać sie częściej i tej wartości już nie można wypalić ?
  6. czy w 2.0 pd też można zrobić stacjonarne wypalanie ? bo u mnie jest tylko w czasie jazdy a z tego co widziałem stacjonarne dotyczyło silnika 2.7 i 3.0 , mówie o audi a6 04-09
  7. mówimy o poziomie sadzy który jest kumulowany i nie wypalany ? gdzie wartość wyrażona jest w g a nie w % ?
  8. witam, powiem tak że mimo ze mam świadomość kiedy co i jak to tak sie nie da i chyba go wywalam , bo wychodzi na to ze wypala mi co 200-250 km , ostatnio wypalał mi w niedzielę i już w środę znowu chciał. wracam do domu czekam na otwarcie bramy a tu nagle obroty podwyższone, i powrót i wypalanie trochę to męczące że on czeka na osiągnięcie 40% czy coś koło tego i wracasz trasa to nie wypala bo jest np 35% , dojedziesz do domu następnego dnia do sklepu i zrobi sie 42 i zacznie a ty nie masz okazji nigdzie jechać wiec musisz robić to specjalnie, czy takie szybkie osiąganie 40% spowodowane jest już pewnym nagromadzeniem sadzy (60g u mnie) stąd wydajność jest mniejsza i 40% osiąga sie szybciej ? czy nowy samochód np robi to w miesiąc ? i teraz chyba nie po to ktoś kupuje samochód za 200K zeby patrzeć na obroty i wiedzieć co się dzieje pod maską najlepsze jest to ze taki mechanik ci powie idź przeleć się samochodem i wypal co z tego jak to musi sie zainicjować samo i jeśli nie doszło do tego ze elektr to sama włączy to przelecenie nic nie da.
  9. jako że hobbystycznie jeżdze sobie z lapkiem i vagiem od tygodnia , mam już spostrzeżenia. podwyższone obroty są miarodajnym wskaźnikiem przystąpienia samochodu do samoczynnego oczyszenia dpf. mój załącza sie po ok 300 km przejechanych w mieście stopień zasadzenia z pozycji 68 miałem 45% . zobaczyłem na odpalony silniku ze obroty mi sie podwyższyły wiec zaraz przełączyłem sie na kanały i patrzę co się dzieje. temperatura wzrosła w dpf oraz dawka na wtryskach wiec dokładnie 10 km zajęło mi wypalenie go do 5% nie zachwiało tego zatrzymanie auta oraz zmiana biegów. jechałem albo 65 na 2 albo 85 na 3 biegu. wypalanie postępowało. Po przejechaniu 5km! miałem już 17% zawróciłem i dojechałem do celu mając 5%. Wniosek mój jest takie a mechanikiem nie jestem wiec mnie poprawcie ze bład dpf następuje jak się kilka takich prób przeoczy czy też niemożliwi mu sie samoczynnego oczyszenia poprzez wyłączenie silnika. Czyli u mnie już teraz bez vaga bede wiedział ze obroty świadczą o tym iż chce się oczyścić wiec bede musiał mu w tym pomóc. stałe zapylenie popioły/olej mam nadal takie samo 60.
  10. Kolega ma nissana qashqai drugi suzuki vitare wypalają raz na miesiąc minimu - zapala sie dpf. Co do audi , mierzeyłęm te poziomu oleju znowu i widze ze na zimnym rano wygląda to inaczej niż na ciepłym. może przesadziłem , może nie było tego tyle na ile liczyłem - wybrałem 0,5l teraz rano miałem trochę powyżej min. Pytanie czy wywalać dpf czy czekać aż skończy swoje życie i to samo wymusi jego usunięcie. Błędów nie ma i nie miałęm przez 8 miesięcy użytkowania. Cze te popioły przy moim stanie są takie znaczące i mam się nimi przejmować ? Teraz analizując wiem kiedy próbował bo już nie raz miałem przypadek ze stojąć obroty wchodziły na 1000. Zacząłem jeździć inaczej nie schodzę poniżej 2tys obrotów , może to wszystko przełoży sie na lepszą pracę wymianem olej+ filtr profilaktycznie . co myślicie o profilaktycznym przeczyszczeniu Egr + przepływki ?
  11. Czy możliwe ze mechanik przy pomocy chemii jest wstanie to wypalić - wyczyścić, byłem u niego z tym problemem i zaproponowałem mi czyszczenie dpf oraz kolektorów bez demontażu w cenie 500 zł. Wiem ze firmy robią to na zasadzie demontażu i wypalania . Proszę o poradę.
  12. witam dzięki za odpowiedz , tyle że postów jest 500 może mi przybliżyć na co w twoich wypowiedziach mam zwrócić uwagę? i co dalej wymieniam olej ale nadal problem zostaje, czy mam dpf do regeneracji czy mogę tak jeszcze jeździć ? ostatnio zalewałem motule 507 proponujecie coś innego ?
  13. byłem właśnie u eklektyka przejechał sie z vagiem dpf pokazał sie przy zapełnieniu 20,5% kanał 075.3 jechałem może 15 min temeratura oscylowała w okolicy 650-700C nawet nie wiem czy to wywołanie zadziało czy wypalało się ze względu na jazdę 3 bieg 2500 obrotów po 15 min poziom zszedł do 0. czy w audi tak szybko dochodzi do wskazania dpf przy 20% ? i co ze zwiększonym poziomem oleju ? wymieniać olej bo jest po 4000 tyś od wymiany , wybrac olej by zejść do stanu niższego ? o czym świadczy masa zanieczyszczeń z kanały 68 ? bo tam mam 60 tzn ze zostało mało miesc na spaliny i inicjacja wypalania bedzie pojawiać sie częściej ? idąc dalej czeka ma regeneracja/czyszczenie czy wycięcie ?
  14. witam , mam audi a6 2008 2.0 tdi przebieg 170K jeźdze tylko po mieście 2 razy już zapalił mi sie dpf ostatnio pojeździłem i było ok minął miesiąć znowu czy przeprowadzenie procedury z postu pierwszego jest dobrym pomysłem ? zauważyłem że od 2 dni miałem czasem podwyższone obroty na 1000 czyli próbował sam przepalać choć pewnie przez krótki odcinki nie dawał rady, do tego mam podwyższony poziom oleju powyżej max na kuleczce , co może świadczyć o nieprzepalonej dawce ?
  15. witam dzieki za czas i rozkodowanie ! jesli coś takiego mi wpadło przy chwili czasu wauzzz4fx8n031896
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności