-
Liczba zawartości
31 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O sebcio188
- Urodziny 19.06.1982
Informacje osobiste
-
Imię
sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
wołomin
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
-
Rok produkcji
1998
-
Podobno pasuje ze skody superb 1
-
Cześć.ja tez jestem zainteresowany taka operacja tyle ze wiadomo sedanie .czy ktos to juz robil moze macie fotki.,czy od zwylego fla bedzie pasowac klapa?
-
Też mam mały problem z kodem. X4b BOF no i jeszcze kod lakieru LN5Y
-
dzięki .pewnie tylko kompa trzeba podpiąć?
-
dzięki koledzy. mnie też dopadł ten SERVICE a zarz potem OIL.Wiem że nic się nie dzieje bo miesiąc temu zalałem świeżą oliwę.Przy waszej pomocy wykasowałem oba komunikaty.Pytanie-czy ręcznie za pomocą guzików na desce da sie zmienić limity km,za ile mają znowu się włączyć?
-
spróbuj tak:fotel kierowcy na maxa do tyłu,odkręć podnóżek obok pedału sprzęgła,zaślepkę obok tego podnóżka,listwę progu tą co trzyma wykładzinę(ostrożnie bo trzyma się na spinkach)wykładzina jest dość sztywna i trzeba trochę gimnastyki by ją podwinąć tam znajdziesz czarne pudełko jakieś 20x25cmto będzie moduł komfortu. a jeśli będziesz miał wilgoć pod wykładziną to kup żwirek dla kota wysyp tam zostaw na noc lub kilka dni potem odkurzaczem i gotowe
-
mam dokładnie to samo i też szukam pomocy
-
Wymiana - Konserwacja zespołu napędowego wycieraczek - passat 3BG
sebcio188 odpowiedział kazio → na temat → Poradniki i instrukcje
zapewne chodzi ci o plastikowe podszybie? są tam dwie spinki jedna przy samym zawiasie maski od strony kierowcy a druga na samym środku i do tego jeden wkret na śrubokręt gwiazdkowy na osłonie filtra kabinowego.po okręceniu możesz lekko wyjąć osłonę.zdemontuj ramiona wycieraczek ale uważaj na szybę.potem delikatnie podważ palcami podszybie jest ono wciśnięte w wąski rowek pod szybą.powoli bez pośpiechu powinno wyjść .uwaga delikatnie bo lubi pękać.la wyjmowałem mechanizm bez ruszania kompa odkręciłem najpierw silniczek od mechanizmu.jest troche gimnastyki ale wykonalne.w razaie pytań pisz -
Witaj z siwym dymem dymem za soba ,jest to przepaloba uszczelka pod glowica silnika,to ta tansza naprawa lub i bardziej podobna pekla ci glowica silnika w komorach spalania i plyn dostaje sie do cylindra trzeba robic.Co do mazi w oleju na bagnecie to olej syntetyk dobrej klasy nie laczy sie z plynem chlodniczym zageszcza go i olej robi sie geszczy ale podnosi poziom oleju trzeba robic i nie przegrzewac silnika ,w tym przypadku tylko plyn do ukladu chlodzenia G-12 wiem ze drogi ale tylko orginal zeby sie nic nie wydazalo pozdro ... jest diagnoza.kontrola sprężania w cylindrach i ich szczelności wypadła ok.co więc eliminuje pireścienie,uszczelkę pod głowicą i chyba głowice,i uszczelniacze zaworów.Turbina sucha intercooler też.przy okazji zmieniony zozrząd i olej na motul 10W40 półsyntetyk bo piierdoła poprzeni właściciel nawet nie wiedział co miał zalane. A to że płyn chłodzący się gotował i go ubywało najprawdopodobniej było spowodowane przez uszkodzony korek na zbiorniczku.efekt był taki że było słabe ciśnienie w układzie"uciekało przez korek"i płyn wrzał w niższej temp.i pewnie trochę odparowało,przewody były miękkie itp.poprzedni właściciel "Gamoń jeden" nalał płynu do pełna układ się zapowietrzył,płyn się zagotował i wysadziło nadmiar przez korek i "pypeć"
-
pierdoła ze mnie że się nie zapytałem a ile tego muszę kupić?żeby go zalać i po ile to
-
Witaj z siwym dymem dymem za soba ,jest to przepaloba uszczelka pod glowica silnika,to ta tansza naprawa lub i bardziej podobna pekla ci glowica silnika w komorach spalania i plyn dostaje sie do cylindra trzeba robic.Co do mazi w oleju na bagnecie to olej syntetyk dobrej klasy nie laczy sie z plynem chlodniczym zageszcza go i olej robi sie geszczy ale podnosi poziom oleju trzeba robic i nie przegrzewac silnika ,w tym przypadku tylko plyn do ukladu chlodzenia G-12 wiem ze drogi ale tylko orginal zeby sie nic nie wydazalo pozdro ... dzięki za pociechę. pasek już stoi u mechanika,teraz tylko czekam na diagnoze.
-
podpinam sie pod temat u mnie też raz ubywa raz przybywa płynu,raz po dłuższej przerwie przejechałem ok.150km na zegarach 90 stopni cały czas a pod maską w zbiorniczku się gotuje i wywala dołem przez"pypeć" rano patrze a podłoga lekko mokra ale nie pod zbiornikiem tylko pod nogami pasażera coś mnie tkneło żeby sprawdzić olej a na miarce kropelka na czubku ale na korku nie ma śladów"majonezu" dolałem, zapaliłem,sobie uruchomiłem auto, przejecgałem może ze 300 metrów a z tyłu siwy gryzący dym.POMOCY CO TO MOŻE BYĆ
-
no to lecę na poszukiwania
-
Wymiana - Konserwacja zespołu napędowego wycieraczek - passat 3BG
sebcio188 odpowiedział kazio → na temat → Poradniki i instrukcje
dzięki,dobrze że ładna pogoda idę dłubać. -
mam podobny problem tyle że silnik 1,8T