Skocz do zawartości

Boydrome

  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Boydrome

  • Urodziny 24.10.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2007
  • Link do tematu o samochodzie
    108718

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jacek nie wiem dokładnie o jakie miejsce Tobie chodzi ale jeżeli mowa o temacie Bordnetza to jeszcze go nie studiowałem miernikiem. Na razie zablokował mnie temat sterownika w drzwiach i zbyt małej dziury w nich do przepchania kabli do kabiny + wtyczka na karoserii to kolejny bonus do zrobienia. CAN mnie zabija
  2. Zasilanie z aku już mam w kokpicie. Odpalanie silnika z pilota na odległość. [ame] [/ame] Na CAN'a nie mogę znaleść takiego alarmu.
  3. Na zapalniczkę trzeba uważać bezpeśrednio przy wyjściu zanika napięcie przy odpalaniu silnika tego alarmy nie lubią.
  4. Dzisiaj wykonałem doświadczenie z odpalaniem na kabelkach. Wkładając nieautoryzowany klucz do stacyjki lub paluchy jak kto woli. Stacyjka nie zadziała ponieważ system nie zasili nam przełączników SW2 i SW3 odpowiadających za zasilenie podzespołów pojazdu w energię oraz SW3 odpalenie silnika. Zwierając w stacyjce SW1-3 z SW2-1 następuje zasilenie obwodów pojazdu jak w przypadku użycia klucza w pozycji 2 (brak informacji o aktywnym systemie immobilaizera oraz blokadzie kierownicy, która cały czas działa) pozostawiając powyższą konfigurację zwarcia i zwierając dodatkowo SW2-1 z SW3-1 następuje ospalenie silnika niestety na 1s (po 1s silnika gaśnie) Myslę że ta sytuacja wynika z braku zasilania znaczących obwodów silnika, które są blokowane przez immobilizer lub zwyczajny brak autoryzacji. (brak klucza z immobilajzerem).
  5. Dziękuję! starałem się ze wszystkich sił aby każdy mógł skorzystać z mej pracy włożonej w kompletne roznegliżowanie stacyjki :-)
  6. Wszędzie na SW1,2,3 +12V LED świeci w momęcie zadziałania świateł (mijania, postojowych). kiedy wyłączamy światła LED gaśnie Mile widziane punkty pomocy :-)
  7. 11-20 21-27 final T16f /01 Immobilizer pętla /02 blokada wyjęcia klucza (skrz. auto.) /03 +12V SW1 /04 LED /05 +12V SW2 klucz poz.2 /06 +12V SW3 klucz poz.3 odpalanie /07 --- pusty --- /08 +12V /09 Immobilizer pętla /10 blokada wyjęcia klucza (skrz. auto.) /11 LED /12 --- pusty --- /13 +12v SW2 klucz poz.2 /14 +12V SW3 klucz poz.3 odpalanie /15 +12V SW1 bez klucza /16 +12V SW1 klucz poz.1 prezentacji w powerpoincie nie mogę wstawić przekracza wymagane pojemności MB nawet ZIP cdn. Passat B6 schemat T16f stacyjka ignition.zip
  8. Witam mam do zaprezentowania dzisiejszą jak widać owocną pracę. Opis stacyjki do pojazdu PASSAT B6 3C 2007 2.0 TSI wersja ze skrzynią automatyczną. Description of igtition to vehicle PASSAT B6 3C 2.0 TSI with automatic gearbox.
  9. Tutaj piszę z prośbą o pomoc w temcie immo.
  10. Witam znalzłem takie urządzenie >> tutaj << sądzicie ze to możliwe czy mała ściemka? New!!! FAST VAG Bypass EDC15, EDC 16 (diesels), MED7x (petrol) Immobilizer bypass device. To Urządzenie (v.2.1 pełni automatyczne) można pominąć immobilizer wszysttkich silnikówj benzynowych (od 1,8 l do silników ME7x) i diesel (EDC15, EDC16) modele od 2001 do 2008 wyposażone w K-Line oraz nowe CAN system immobilizer i silnik ECU. To urządzenie jest również doskonale nadaje się do warsztatów samochodowych, które są zaangażowane w podstawowych działaniach programowania i chip tuning samochodu. Dodane wszystkie możliwe rodzaje EDC15, EDC16 i jednostki ME7x kontroli i poprawek! UWAGA: Procedury ominięcia Immobilizera nie są wspierane przez producenta samochodu. Będziesz korzystać z tego urządzenia na własne ryzyko! This Device (v.2.1 full automatic) can bypass the immobilizer of all petrol (from 1.8 Liter up engines ME7x) and diesel (EDC15, EDC16) models from 2001 to 2008 equipped with K-Line and new CAN System immobilizer and engine ECU’s. This device is also very suitable for automotive garages which are involved in the key programming business and car chip tuning. Added all possible types of EDC15, EDC16 and ME7x control units and some bugs fixed!!! NOTE: Immobilizer bypassing procedure is not supported by car manufacturer. You will use this device at your own risk!!! Urządzenie może wykonywać obejście immobilizera pojazdów wyposażonych w urządzenia BOSCH sterowania silnikiem: Device can perform bypass of the immobilizer of the vehicles equipped with BOSCH engine control units: EDC16x – diesel silniki/engines – 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI, 4.0 TDI, 4.2 TDI, 5.0 TDI EDC15x – diesel silniki/engines – 1.9 TDI, 2.5 TDI ME7x – benzyna/petrol silniki/engines – 1.8, 2.0, 2.4, 2.6, 3.0, 3.5, 4.2 Model Rok Audi A2 Wszystkie silniki wysokoprężne Audi A3/S3 Wszystkie pojazdy z wyjątkiem 1.6 i 2.0TFSI Audi A4/S4/RS4 Wszystkie pojazdy (BOSCH), z wyłączeniem silników FSI Audi A6/S6/RS6 Wszystkie pojazdy z wyjątkiem 2.0 TFSI Audi A8 Wszystkie od 2001 do 2008 z wyjątkiem 3.3TDI i TFSI Audi Allroad Wszystkie pojazdy z wyjątkiem 2.0 TFSI Audi TT Od 2001 do 2004 Audi Q7 Wszystkie 3.0TDI i 4.2TDI Seat Alhambra z silnikiem 1.8T Wszystkie, 1.9TDI, 2.0TDI Seat Altea z silnikiem 1.8T Wszystkie, 1.9TDI, 2.0TDI Seat Altea XL z silnikiem 1.8T Wszystkie, 1.9TDI, 2.0TDI Seat Arosa Wszystkie pojazdy z silnikiem diesla Seat Cordoba z silnikiem 1.8T Wszystkie, 1.9TDI Seat Ibiza Wszystkie pojazdy z silnikiem diesla Seat Leon Wszystkie pojazdy z wyjątkiem FSI Seat Toledo Wszystkie pojazdy z wyjątkiem FSI Skoda Octavia Wszystkie pojazdy (BOSCH) z wyjątkiem FSI Skoda Octavia II Wszystkie pojazdy (BOSCH) z wyjątkiem FSI Skoda Scout Wszystkie pojazdy (BOSCH) z wyjątkiem FSI Skoda Roomster Wszystkie pojazdy z silnikiem diesla Skoda Fabia Wszystkie pojazdy z silnikiem diesla Skoda Superb Wszystkie pojazdy do 2008 r. Skoda Superb II (MY2008) Nie działa VW Bora Wszystkie pojazdy (BOSCH) z wyjątkiem FSI VW Caddy Wszystkie pojazdy (BOSCH) z wyjątkiem FSI VW EOS Wszystkie pojazdy z wyjątkiem FSI VW Tiguan Wszystkie pojazdy z wyjątkiem FSI VW Golf 4 Wszystkie pojazdy z wyjątkiem 1,4 i 1,6 silników benzynowych VW Golf 5 Wszystkie pojazdy (BOSCH) z wyjątkiem FSI VW Golf Krzyża Wszystkie pojazdy (BOSCH) z wyjątkiem FSI VW Jetta Wszystkie pojazdy (BOSCH) z wyjątkiem FSI VW Passat B5 Wszystkie lata (BOSCH) VW Passat B6 Wszystkie lata (BOSCH) VW Phaeton Wszystkie lata VW Polo Wszystkie pojazdy z silnikiem diesla VW T4 Tylko 2.5TDI VW T5/Multivan Wszystkie lata VW LT 2.5TDI tylko VW Touareg Wszystkie lata VW Touaran Wszystkie pojazdy z wyjątkiem FSI Pobierz Instrukcję / Download User Manual Cena/Price 1999 EURO
  11. Szkoda że wątek zamknięty wypowiedzią zachęcającą do zapytań prywatnych. Dość stary ale właśnie teraz szuakm takich informacji.
  12. Opisuje jak by ktoś potrzebował oto mój pilot.
  13. Witam Planuję zamontować autoalarm ze zdalnym odpalaniem w moim passacie. Czy możecie mi pomóc w lokalizacji pinów do podłączenia przewodów alarmów? Czytam już wszystkie możliwe instrukcje i diagramy ale żaden nie ma szczegółowych opsiów tego co potrzebuję. Chodzi mi o podłączenie: 1. Napięcia stałego 12V sądzę że najlepiej będzie podłączyć się ze skrzynki rozdzielczej pod maską. Z drugiej strony szybko będzie można rozłączyć alarm przez złodzieja co będzie nie porządane 2. Napięcia 12V które pojawia się po włożeniu klucza o stacyjki 3. Zapłon a) miejsce przy stacyjce gdzie w momęcie rozruchu 12V nie zanika. b) zasilanie immobileizera c) miejsce przy stacyjce gdzie w momęcie rozruchu 12V zanika. d) sterowanie rozrusznikiem e) 12V po włączeniu rozruchu 4. Kierunkowskazów 5. Doświetlania 6. Krancówki maski 7. Krańcówki drzwi 8. Fabrycznej sreny alarmu 9. Krańcówkę bagażnika 10. Kontrolkę ciśnienia oleju / obrotomierz Najważniejsze pytanie czy podłączać się do wszystkiego przy modułach końcowych jak np silnik zamykania drzwi... Czy szukać dalszego możliwego punktu np pod kokpitem jeżeli jest taka możliwość. AA nie jest pod Can'a Proszę również o informację natemat pinów we wtykach Bordnetz'a Więcej zdjęć >> tutaj << 6. Krańcówka przedniej maski F pin 5 J519 T8t/5 - brązowo zielony kontynuując dalej wątek sam sobie odpowiadam :-) A - 11-pin connector -T11- 1 - Terminal 30 2 - Right dipped beam bulb 3 - Right main beam bulb 4 - Right fog light bulb 5 - Right gas discharge (xenon) bulb 6 - Front right turn signal bulb 7 - Left side light bulb 8 - Not assigned 9 - Earth 10 - Electric fuel pump 2 relay 11 - Terminal 50 voltage supply relay B - 12-pin connector -T12i- 1 - Right reversing light bulb 2 - Heated windscreen relay 3 - Not assigned 4 - Rear left fog light bulb 5 - Right brake and tail light bulb 6 - Not assigned 7 - Front left entry light, front right entry light 8 - Not assigned 9 - Right tail light bulb (side light) 10 - Rear right turn signal bulb 11 - Front interior light 12 - Terminal 58d C - 12-pin connector -T12k- 1 - Heated driver seat control unit, heated front passenger seat control unit 2 - Left brake light bulb 3 - Right fog light bulb (right-hand drive only) 4 - Not assigned 5 - Not assigned 6 - Not assigned 7 - Not assigned 8 - Registration plate left light, number plate right light 9 - High level brake light bulb 10 - Left tail light bulb (side light) 11 - Rear left turn signal bulb 12 - Left reversing light bulb (right-hand drive only) D - 11-pin connector -T11a- 1 - Terminal 30 2 - Left fog light bulb 3 - Left headlight main beam bulb 4 - Left headlight dipped beam bulb 5 - Earth 6 - Left gas discharge (xenon) bulb 7 - Terminal 15 voltage supply relay 8 - Headlight washer system relay 9 - Not assigned 10 - Right side light bulb 11 - Front left turn signal bulb E - 16-pin connector -T16g- 1 - Lighting switch terminal 58 2 - Brake light switch 3 - Not assigned 4 - Not assigned 5 - Not assigned 6 - Fog light switch 7 - Earth (for manual gearbox only), mechatronics for dual clutch gearbox, multifunction switch (for automatic gearbox only) 8 - Lighting switch terminal 56 9 - Not assigned 10 - Not assigned 11 - Not assigned 12 - Not assigned 13 - Light switch (rear fog light) 14 - Light switch (assistance light) 15 - Not assigned 16 - Light switch (day driving light) F - 8-pin connector -T8t- 1 - Terminal 50 voltage supply relay 2 - Terminal 15 voltage supply relay 3 - Windscreen wiper motor, rain and light detector sensor (LIN bus) 4 - Alternator 5 - Bonnet contact switch 6 - Reversing light switch 7 - Terminal 30 8 - Terminal 31 G - 12-pin connector -T12m- 1 - Steering column electronics control unit terminal 50 2 - Indicator lamp for hazard warning light 3 - Not assigned 4 - Illumination regulators, switches, instruments 5 - Not assigned 6 - Not assigned 7 - Convenience CAN bus, low 8 - Convenience CAN bus, high 9 - Hazard warning light switch 10 - Illumination regulators, switches, instruments 11 - Steering column electronics control unit terminal 15 12 - Illumination regulators, switches, instruments H - 12-pin connector -T12- t Not assigned I - 2-pin connector -T2cp- 1 - Fuses terminal 75 (input) 2 - Terminal 75x (output) J - 6-pin connector -T6ap- 1 - Fuse for washer pump of windscreen and rear window (input) 2 - Motor for rear window wiper, washer pump for windscreen and rear window (rear) 3 - Horn fuse 4 - Motor for rear window wiper, washer pump for windscreen and rear window (front) 5 - Earth 6 - Treble tone horn, bass tone horn K - 10-pin connector -T10s- 1 - Heated rear window 2 - Not assigned 3 - Not assigned 4 - Not assigned 5 - Terminal 30g fuse 6 - Heated rear window fuse 7 - Not assigned 8 - Not assigned 9 - Not assigned 10 - Terminal 30g L - 2-pin connector -T2cq- 1 - Fuse for terminal 15 vehicle interior (input) 2 - Terminal 15 vehicle interior (output) versja 2 Connector A (11-pin) Pin 1: Terminal 30 right Pin 2: Dipped beam right Pin 3: Main beam right Pin 4: Fog light right Pin 5: Vacant Pin 6: Flasher front right Pin 7: Side light front left Pin 8: Flasher side left Pin 9: Terminal 31 left Pin 10: Electric fuel pump relay Pin 11: Terminal 50 relay Connector B (12-pin) Pin 1: Reversing light right Pin 2: Vacant Pin 3: Light sensor supply Pin 4: Fog tail light, left Pin 5: Brake light right Pin 6: Vacant Pin 7: Footwell light Pin 8: Vacant Pin 9: Side light rear right Pin 10: Rear right turn signal Pin 11: Interior lighting Pin 12: Terminal 58s Connector C (12-pin) Pin 1: Seat heating shut-off Pin 2: Brake light left Pin 3: Vacant Pin 4: Coming Home LED Pin 5: Vacant Pin 6: Vacant Pin 7: Vacant Pin 8: Number plate light Pin 9: Brake light centre Pin 10: Side light rear left Pin 11: Rear left turn signal Pin 12: Vacant Connector D (11-pin) Pin 1: Terminal 30 left Pin 2: Fog light left Pin 3: Main beam left Pin 4: Dipped beam left Pin 5: Terminal 31 right Pin 6: Vacant Pin 7: Terminal 15 engine relay Pin 8: Headlight washer relay Pin 9: Flasher side right Pin 10: Side light front right Pin 11: Flasher front left Connector E (16-pin) Pin 1: Side lights switch Pin 2: Brake light switch Pin 3: Vacant Pin 4: Vacant Pin 5: Garage door opener input Pin 6: Fog tail light switch Pin 7: P/N without interlock switch Pin 8: Dipped beam switch Pin 9: Vacant Pin 10: Vacant Pin 11: Light sensor input Pin 12: Coming Home potentiometer tap Pin 13: Fog tail light switch Pin 14: Assistance driving lights switch Pin 15: EC mirror non-dipping Pin 16: Light switch 0 setting Connector F (8-pin) Pin 1: Terminal 50 diagnosis Pin 2: Terminal 15 engine diagnosis Pin 3: LIN bus Pin 4: Terminal L-alternator Pin 5: Bonnet contact Pin 6: Reversing light switch Pin 7: Terminal 30 reference Pin 8: Terminal 31 reference Connector G (12-pin) Pin 1: Terminal 50 switch Pin 2: Hazard warning lights LED Pin 3: Rear window heater LED Pin 4: Terminal 58s potentiometer ground Pin 5: Vacant Pin 6: Rear window heater button Pin 7: Convenience CAN Low Pin 8: Convenience CAN High Pin 9: Hazard warning lights button Pin 10: Terminal 58s potentiometer supply Pin 11: Terminal 15 switch Pin 12: Terminal 58s potentiometer tap Connector H (12-pin) Pin 1: Vacant Pin 2: Vacant Pin 3: Vacant Pin 4: Vacant Pin 5: Vacant Pin 6: Vacant Pin 7: Vacant Pin 8: Vacant Pin 9: Vacant Pin 10: Vacant Pin 11: Vacant Pin 12: Vacant Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi. W zamian odwdzięczę się obszeną foto instrukcją na temat samodzielnej instalacji AA ze zdalnym odpalaniem silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności