![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
sofasurfer
-
Liczba zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O sofasurfer
- Urodziny 12.05.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łódź
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2002
-
Tylna klapa w sedanie - problem z otwieraniem...
sofasurfer odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Podłączam się do tematu. Klapa bagażnika w sedanie B5 nie chce sama się unosić ani opuszczać. trzeba użyć sporo siły. wymieniłem siłowniki zgodnie z sugestią mechanika i niewiele to pomogło. prosty wniosek jest taki, że to wina zawiasów. tyle tylko, że po spryskaniu ich odrdzewiaczami i środkami smarującymi jest niewiele lepiej. Jeśli ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie albo ma jakieś pomysły niech podpowie. pozdrawiam.Paweł -
Witam. dziś nadszedł kres chłodnicy wody w moim pasku (B5 2002 TDI). trzeba więc zatem kupić nową. i tu jest problem. na allegro można dostać nową chłodnicę już za 100 zł. w zaprzyjaźnionym sklepie proponują mi za 300/350 zł. u dealera jest jeszcze droższa. auto ma mi jeszcze długo służyć więc nie chce kupić badziewia. jaką chłodnicę kupić? pozdrawiam i z góry dzięki za podpowiedzi.
-
Wentylator, wiatrak klimy, Sprawdzony sposób na uzdrowienie
sofasurfer odpowiedział Fokus → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
witam szanownych kolegów. kupiłem nowy wiatrak Febi bo za 150 zł to było coś kompletnie badziewnego. od mechanika usłyszałem jednak że Febi tylko pakuje badziew wyprodukowany w chinach w swoje pudełka w związku z czym zostałem orżnięty.. czy to prawda? -
witam, jaka jest średnica i grubość tarcz hamulcowych w passacie 1,9 tdi z 2002 roku? bo ja już zgłupiałem po komentarzach mechaników w warsztatach...przy okazji jakie firmy tarcz i klocków polecacie?
-
Prawdopodobnie sprezynka bo lata przy ryglu. Teraz trzeba sie jakoś dostać do środka...
-
ciężko mi idzie szukanie czegokolwiek na forum, mało haseł wchodzi. nie wiem co wpisać przy takiej usterce...
-
witam, mam mały problem. w pewnym momencie przestał zamykać mi się zamek klapy bagażnika. w ogóle nie można jej zamknać ani elektrycznie ani z klucza. klapa po prostu pozostaje ciągle otwarta. światełko w bagażniku ciągle się świeci, a rygielek lata jak żyd po pustym sklepie. proszę o pomoc.
-
witam, mam mały problem. w pewnym momencie przestał zamykać mi się zamek klapy bagażnika. w ogóle nie można jej zamknać ani elektrycznie ani z klucza. klapa po prostu pozostaje ciągle otwarta. proszę o pomoc.
-
centralny zamek klapa bagaznika nie zamyka sie sedan
sofasurfer odpowiedział byry007 → na temat → Nadwozie i wnętrze
problem: nie zamyka się klapa bagażnika. ani elektrycznie ani z klucza. można walić nią i nic. zamek się nie blokuje. proszę o rady. -
podłącze się do problemu. przy niskich temperaturach ( poniżej 0 ) przekręcam zapłon w b5 1,9 tdi i nic. żadnej reakcji. zdarzało się że za 100 razem odpalał. tzn. kręcił rozrusznik. silnik pali idealnie. spec od rozruszników powiedział, że to nie rozrusznik. o dziwo przy bardzo ostrych mrozach kręcił. proszę o rade!
-
podłącze się do problemu. przy niskich temperaturach ( poniżej 0 ) przekręcam zapłon w b5 1,9 tdi i nic. żadnej reakcji. zdarzało się że za 100 razem odpalał. tzn. kręcił rozrusznik. silnik pali idealnie. spec od rozruszników powiedział, że to nie rozrusznik. o dziwo przy bardzo ostrych mrozach kręcił. proszę o rade!
-
tak, zgadza się, już to ustaliłem. od chyba maja 2002 roku wyszło mocowanie U i zastosowano szybkie mocowanie na bolec. równie szybko można stracić takie piórka. pozdr.
-
witam, mam pytanie odnośnie mocowania piór wycieraczek "bananów" . u mnie mocowane są poprzez wciśnięcie pióra , w którym znajduje się mały otwór na bolec w ramieniu wycieraczki. czy to standard? bo w sklepach widziałem tylko pióra zakładane na taki haczyk na końcu ramienia. pozdrawiam
-
Problem z pompą podciśnienia (Vacuum) w AWX
sofasurfer odpowiedział elkrecik → na temat → Silnik, skrzynia biegów
witam. oddałem pompę do sklejenia króćca zaufanemu mechanikowi. ma jakiś niemiecki klej do metalu. całość wzmocnił oplotem z włókna syntetycznego. twierdzi że pompa padnie a króciec będzie się trzymał. mam taką nadzieje, na razie wszystko działa bez zarzutu. koszt - 50 zł. nowa pompa 1500. pozdrawiam i polecam ten sposób zanim dacie namówić się na wymianę swojej starej dobrej pompy. -
Problem chyba sam sie rozwiązał. Lekkie ściąganie prawdopodobnie spowodowane jest konstrukcja opon zimowych i konstrukcji jezdni. Na pasie pochylonym w lewo auto lekko ściąga w lewo. Usłyszałem ze po prostu jestem przewrazliwiony. Pozdrawiam