Skocz do zawartości

sofasurfer

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sofasurfer

  • Urodziny 12.05.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Podłączam się do tematu. Klapa bagażnika w sedanie B5 nie chce sama się unosić ani opuszczać. trzeba użyć sporo siły. wymieniłem siłowniki zgodnie z sugestią mechanika i niewiele to pomogło. prosty wniosek jest taki, że to wina zawiasów. tyle tylko, że po spryskaniu ich odrdzewiaczami i środkami smarującymi jest niewiele lepiej. Jeśli ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie albo ma jakieś pomysły niech podpowie. pozdrawiam.Paweł
  2. Witam. dziś nadszedł kres chłodnicy wody w moim pasku (B5 2002 TDI). trzeba więc zatem kupić nową. i tu jest problem. na allegro można dostać nową chłodnicę już za 100 zł. w zaprzyjaźnionym sklepie proponują mi za 300/350 zł. u dealera jest jeszcze droższa. auto ma mi jeszcze długo służyć więc nie chce kupić badziewia. jaką chłodnicę kupić? pozdrawiam i z góry dzięki za podpowiedzi.
  3. witam szanownych kolegów. kupiłem nowy wiatrak Febi bo za 150 zł to było coś kompletnie badziewnego. od mechanika usłyszałem jednak że Febi tylko pakuje badziew wyprodukowany w chinach w swoje pudełka w związku z czym zostałem orżnięty.. czy to prawda?
  4. witam, jaka jest średnica i grubość tarcz hamulcowych w passacie 1,9 tdi z 2002 roku? bo ja już zgłupiałem po komentarzach mechaników w warsztatach...przy okazji jakie firmy tarcz i klocków polecacie?
  5. Prawdopodobnie sprezynka bo lata przy ryglu. Teraz trzeba sie jakoś dostać do środka...
  6. ciężko mi idzie szukanie czegokolwiek na forum, mało haseł wchodzi. nie wiem co wpisać przy takiej usterce...
  7. witam, mam mały problem. w pewnym momencie przestał zamykać mi się zamek klapy bagażnika. w ogóle nie można jej zamknać ani elektrycznie ani z klucza. klapa po prostu pozostaje ciągle otwarta. światełko w bagażniku ciągle się świeci, a rygielek lata jak żyd po pustym sklepie. proszę o pomoc.
  8. witam, mam mały problem. w pewnym momencie przestał zamykać mi się zamek klapy bagażnika. w ogóle nie można jej zamknać ani elektrycznie ani z klucza. klapa po prostu pozostaje ciągle otwarta. proszę o pomoc.
  9. problem: nie zamyka się klapa bagażnika. ani elektrycznie ani z klucza. można walić nią i nic. zamek się nie blokuje. proszę o rady.
  10. podłącze się do problemu. przy niskich temperaturach ( poniżej 0 ) przekręcam zapłon w b5 1,9 tdi i nic. żadnej reakcji. zdarzało się że za 100 razem odpalał. tzn. kręcił rozrusznik. silnik pali idealnie. spec od rozruszników powiedział, że to nie rozrusznik. o dziwo przy bardzo ostrych mrozach kręcił. proszę o rade!
  11. podłącze się do problemu. przy niskich temperaturach ( poniżej 0 ) przekręcam zapłon w b5 1,9 tdi i nic. żadnej reakcji. zdarzało się że za 100 razem odpalał. tzn. kręcił rozrusznik. silnik pali idealnie. spec od rozruszników powiedział, że to nie rozrusznik. o dziwo przy bardzo ostrych mrozach kręcił. proszę o rade!
  12. tak, zgadza się, już to ustaliłem. od chyba maja 2002 roku wyszło mocowanie U i zastosowano szybkie mocowanie na bolec. równie szybko można stracić takie piórka. pozdr.
  13. witam, mam pytanie odnośnie mocowania piór wycieraczek "bananów" . u mnie mocowane są poprzez wciśnięcie pióra , w którym znajduje się mały otwór na bolec w ramieniu wycieraczki. czy to standard? bo w sklepach widziałem tylko pióra zakładane na taki haczyk na końcu ramienia. pozdrawiam
  14. witam. oddałem pompę do sklejenia króćca zaufanemu mechanikowi. ma jakiś niemiecki klej do metalu. całość wzmocnił oplotem z włókna syntetycznego. twierdzi że pompa padnie a króciec będzie się trzymał. mam taką nadzieje, na razie wszystko działa bez zarzutu. koszt - 50 zł. nowa pompa 1500. pozdrawiam i polecam ten sposób zanim dacie namówić się na wymianę swojej starej dobrej pompy.
  15. Problem chyba sam sie rozwiązał. Lekkie ściąganie prawdopodobnie spowodowane jest konstrukcja opon zimowych i konstrukcji jezdni. Na pasie pochylonym w lewo auto lekko ściąga w lewo. Usłyszałem ze po prostu jestem przewrazliwiony. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności