-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mr.galo
- Urodziny 19.10.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Przemek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
LWL
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
1999
-
Porady w sprawie zakupu konkretnego samochodu
mr.galo odpowiedział bimbol → na temat → Dyskusje o motoryzacji
Witam, chodzi o autko z linku https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-2-0-tdi-170-km-6-biegow-po-oplatach-z-niemiec-ID6yITjw.html Byłem, oglądałem, jeździ dobrze-wkręca się na obroty ładnie, nie szarpie. Do wymiany tylna klapa (lub malowania) i prawy tylny błotnik do malowania (cały jest w oryginale-mierzyłem). Wydaje mi się technicznie bez zarzutów, jeszcze przed ewentualnym zakupem podjechałbym do aso czy innego warsztatu na sprawdzenie. Teraz ma ok 276000, są dokumenty na wypalanie DPF ok 40tys km temu, regenerowana turbina, wymieniane jakieś elementy zawieszenia, prawdopodobnie wymieniana dwumasa (przy tym przebiegu chyba dawałaby już o sobie znać). To wszystko robione było w Niemczech, bo właściciel polak tam pracuje i tam poruszał się nim. Czy silnik 170KM z tego rocznika jest problematyczny? Czy przez konieczność malowania skreślić go? -
Poranne utyki i szary dym po uruchomieniu.
mr.galo odpowiedział guz → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
witam, podłącze się pod temat, mam pytanie czy jeśli coś się dzieje z rozrusznikiem to może się dziać tylko w temperaturach poniżej 5st C? -
witam, potrzebuje numer i parametry (ilość zębów) przegubu od strony koła do B5 1.9TDI AJM 115KM vin: WVWZZZ3BZYP100064 z góry dziękuje
-
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
mr.galo odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
witam w jakiej cenie byłby przegub od koła do B5 1.9TDI AJM 115KM i osobno sama osłona vin: WVWZZZ3BZYP100064 z góry dzięki za informacje -
zawieszenie było zaniedbane, do wymiany są jeszcze końcówki drążka i przegub prawy, z lewej strony nic nie puka, prawa strona była bardzo wybita, na dniach zrobię i będzie kompletna cisza (tylko radyjko będzie słychać )
-
a może majster skręcał zawieszenie w powietrzu? i zniszczył gumy w wahaczach?
-
witam, ja w tamtym tygodniu wymieniałam wahacze, ale zostawiłem jeszcze stare końcówki drążków (do zrobienia w najbliższych dniach) i stukanie nadal zostało, nie to co było przed zmianą ale jeszcze stuka troszkę, czy miałaś wymieniane końcówki drążków kierowniczych?
-
wyczyściłem plastiki w środku i przetarłem skórę mleczkiem
-
1. mr.galo 2. Woj. Lubelskie - Włodawa 3. Mała wlepka, lewa strona klapy
-
odkurzanie + mycie i fotka na forum
-
wymieniłem przepływomierz passek odzyskał moc aż miło się jedzie
-
dziś wymieniłem filtr powietrza wczoraj przykleiłem w końcu wlepkę, czekała tydzień aż przestanie padać teraz tylko umyć, pstryknąć fotkę i dodać się do oznakowanych forumowiczów
-
zamontowałem silniczki do regulacji świateł których brakowało po poprzednim właścicielu
-
naprawiłem tylną prawą szybkę kołek mocujący rozleciał się heh piwko i kilkadziesiąt minut roboty i gotowe
-
A ja dziś pojechałem do wulkanizatora, bo złapałem gwóźdź narazie połatana, ale trzeba się za nowymi laczkami rozglądać ehh