Skocz do zawartości

camer

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O camer

  • Urodziny 01.08.1965

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2008
  1. Właśnie w ten sposób są "naprawiane" w Polsce samochody. Nikomu nie zależy na usunięciu usterki - byle do przodu.
  2. Nie tnijcie żadnych przewodów! Takie usterki należy naprawiać a nie wycinać z instalacji. Chociaż w zasadzie każdy ma dwie nerki i jedną można wyciąć - ale najpierw wszyscy biorą leki i starają się chorą nerkę wyleczyć . Zrób diagnostykę - po to producent stworzył gniazdko OBD. Dobry tester, albo chociaż interfejs z komputerem - prawdę ci powie.
  3. http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=1134 Do sprawdzenia będą "krańcówki" w zamkach drzwi lub pokrywie silnika/bagażnika. Odłącz czujnik dozoru wnętrza.
  4. Sprawdź ostatnią cyfrę numeru zegarów: 0, 2 i 5 immo2, 6 i 7 immo3
  5. Nowe alarmy z magistralą CAN posiadają dodatkowe wyjście na którym pojawia się przez określony czas (np.10s) impuls masy. Odpowiednio podpięty do instalacji samochodu powoduje domknięcie szyb. W przypadku np. B6 , ten przewód trzeba wprowadzić do wnętrza drzwi kierowcy i podłączyć pod 13pin sterownika (przewód zielono/biały). Jest przewód odpowiedzialny za bezpośrednie sterowanie z wkładki drzwiowej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności