-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O camer
- Urodziny 01.08.1965
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Katowice
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2008
-
Właśnie w ten sposób są "naprawiane" w Polsce samochody. Nikomu nie zależy na usunięciu usterki - byle do przodu.
-
Nie tnijcie żadnych przewodów! Takie usterki należy naprawiać a nie wycinać z instalacji. Chociaż w zasadzie każdy ma dwie nerki i jedną można wyciąć - ale najpierw wszyscy biorą leki i starają się chorą nerkę wyleczyć . Zrób diagnostykę - po to producent stworzył gniazdko OBD. Dobry tester, albo chociaż interfejs z komputerem - prawdę ci powie.
-
http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=1134 Do sprawdzenia będą "krańcówki" w zamkach drzwi lub pokrywie silnika/bagażnika. Odłącz czujnik dozoru wnętrza.
-
Sprawdź ostatnią cyfrę numeru zegarów: 0, 2 i 5 immo2, 6 i 7 immo3
-
Nowe alarmy z magistralą CAN posiadają dodatkowe wyjście na którym pojawia się przez określony czas (np.10s) impuls masy. Odpowiednio podpięty do instalacji samochodu powoduje domknięcie szyb. W przypadku np. B6 , ten przewód trzeba wprowadzić do wnętrza drzwi kierowcy i podłączyć pod 13pin sterownika (przewód zielono/biały). Jest przewód odpowiedzialny za bezpośrednie sterowanie z wkładki drzwiowej.