rafxxx
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O rafxxx
- Urodziny 24.02.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Szczecin
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1999
-
Podlaczamy interfejs VAG. Wkładamy kluczyk i włączamy zapłon. Uruchamiamy program VAG-COM i wchodzimy w opcje [25 - Immobilizer]. Jezeli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik liczników. Należy wiec wybrać opcje [17 - Instruments], dalej [Login - 11]. Podajemy PIN poprzedzony cyfra 0. Jezeli PIN jest prawidlowy nie pojawia sie zaden komunikat. Jeżeli PIN jest nie prawidłowy wyswietlony zostanie komunikat o niewłaściwym pinie. Powinna zapalić sie kontrolka IMMO. Nastepnie wybieramy [Adaptation - 10] i wpisujemy 21 w "Channel Number". Wybieramy [Read]. Widać ile kluczyków jest obecnie w pamieci i wtedy masz podane ile masz kluczykow zapisanych a co do zmiany ECU to musisz czekać na odpowiedź kogos innego
-
Witam Z mojego nicku można stwierdzić, że jestem świezakiem, ale od jakiegoś czasu działam na forum vwgolf.pl ( nick rafxxx- możesz sprawdzić:dobrze. Sprawę mam następującą, mam znajomego co ma audi a4 1999rok i chciałbym zczytać pin do licznika( ma tylko jeden kluczyk, dorobić chcę zapasowy) posiadam VAG commander 1.4 i po łączeniu z komputerem wyskakuje mi pin 5cyfrowy( np.64553- nie pamietam dokladnie) , nie mogę potwierdzić tego łącząc się z licznikiem( nie wiem dlaczego??- w golf iv 1999 normalnie się łączyłem), bo tam powinien też mi pokazać. Moje pytania: - czy możliwe ze dobrze mi zczytuje numer pin( 5 a nie 4 cyfry, które i tak by były poprzedzone 0) - jaki prawdopodobnie ma rodzaj transpondera do immobilisera to auto
-
transponder znajduje się w kluczyku, jak go rozłożysz na dwie części to będzie pastylka taka jak w postach wcześniejszych, masz jakiś kabelek, żeby podłączyć do samochodu? jeśli tak to we wcześniejszych postach jest opis jak sprawdzić czy twój transponder jest dobry: