Skocz do zawartości

ex67

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ex67

  • Urodziny 01.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    P
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    W-wa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.6 FSI 115KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ex67

    Korozja drzwi

    Miałem Nissana Primerę 10 latka bez oznak korozji. Żona jeździ 8 letnią Fabią bez znaków korozji. Mój Passat już jako 5-cio latek miał bąbla na drzwiach... W końcu poszukam lakiernika w jakiejś stodole i go pomaluję. Może w Warszawie i okolicach coś polecicie ? Nie mam doświadczenia bo nigdy nie musiałem malować swoich samochodów za takiego powodu. :fuj
  2. ex67

    Korozja drzwi

    Passaty to Polonezy ... Mój kupiony nowy w Niemczech. Bąble mam na prawych drzwiach i na kancie klapy silnika. Do serwisu pewnie nie ma po co jechać bo i tak mnie oleją. Przestańcie pitolic że bite itp bo mam go od nowości. Złom złom złom...
  3. B6 2006 1.6 Comfortline Mój problem występuje po mocnym deszczu. Centralny bardzo słabo reaguje na piloty. Muszę je przykładać prawie do przedniej szyby aby zadziałał. Czasem nie działa wcale i muszę użyć kluczyka. Po wyschnięciu centralny działa lepiej choć uważam.ze kiedyś miał lepszy zasięg. Podpowie ktoś przyczynę ? PS Błędów elektryk nie znalazł w kompie.
  4. To i ja się dołączę do czujnikowych problemów. Auto mam z Niemiec gdzie kupiłem w salonie. Od kilku tygodni piszczy mi któraś czujka z przodu. Nic nie miga tylko piszczy tak jakby była przeszkoda. Czasem działa dobrze a czasem cały czas piszczy.Zauważyłem że jedna przednia czujka ma jakby bąbla pod chromem. Być może dostała się tam woda. Ktoś pisał o akcji serwisowej wymiany czujek. Czy to dotyczy tez aut z importu ?
  5. Pewnie się da w serwisie ale w/g mojej wiedzy to nie legalne w UE. Co zresztą popieram bo te pikawki na ulicach są wkur...
  6. Ten facet sprzedaje oryginalne akcesoria VW (ale nie po cenach dilerskich tylko znacznie lepszych). To właśnie od niego kupiłem swój opisany wyżej adapter. Myślę że jeśli nie zależy Ci zbytnio na ładowaniu telefonu przez adapter to adapter uniwersalny będzie lepszym rozwiązaniem bo nawet po zmianie aparatu będzie tak samo funkcjonalny czego nie można powiedzieć o adapterze dedykowanym pod konkretny model fona. Po zmianie aparatu zostanie Ci tylko BT. Oczywiście tez wolałbym mieć adapter do mojego Samsunga gdyż by mi załatwił sprawę wieszaka/przyssawki (wykorzystuję telefon jako Nawigację) ale skoro go nie produkują to uniwersalny jest najlepszy. Dodatkowo moje radio nie wyświetla informacji z telefonu a adapter z wyświetlaczem już tak. Widać z tego że musisz rozważyć do czego Ci ten adapter posłuży i w jakiej konfiguracji (z jakim radiem i telefonem) będziesz go używał. Mają moim zdaniem jeszcze ciekawszy patent a mianowicie adapter z możliwością odtwarzania MP3 z telefonu :-)) http://www.bury.com/pl/zestawy-glosnomowiace/system-bt-systemy-bluetooth/cc-9055/ Szkoda że mój tego nie ma ....
  7. 3C0 051 435 TA http://www.volkswagen-zubehoer.de/media_in0.html Dzisiaj dostałem ten adapter od sprzedawcy wymienionego powyżej. Koszt 520zł z dostawą za pobraniem. Zainstalowałem w samochodzie podłączyłem dwa telefony (Samsung Omnia i Nokia 6310i) i działa wszystko prawidłowo. Radio mam zwykłe (300) więc na radio mi nie wyświetla komunikatów poza informacją że działa telefon. Sam adapter ma wyświetlacz dotykowy (choć nie najwyższej jakości i dokładności nawet po kalibracji) i wyświetla mi właściwie wszystko poza SMS-ami. EDIT: Po kolejnej kalibracji znacznie się poprawiła czułość i dokładność wyświetlacza. Bardzo ładnie wczytuje sobie książki adresowe. Posiada sporo funkcji obsługi telefonu i wszystko działa zgodnie z instrukcją. Jakość rozmów bardzo dobra. Nie ma polskiego języka, ale jest chyba z 8 innych. Trochę się temu dziwię bo sprzęt produkowany jest w Polsce przez firmę Bury (www.bury.com). Jednak w ofercie tej firmy nie widzę tego adaptera (choć są podobne) i wygląda na to że VW ma jakąś wyłączność na handel tym adapterem i sobie nieźle za niego kroi bo w Niemczech kosztuje on 180 EUR. U producenta dostępny jest natomiast adapter BT bez wyświetlacza (http://www.bury.com/pl/zestawy-glosnomowiace/uni-system-8/adapter-bt/) i pewnie będzie działał prawidłowo z zestawem fabrycznym VW. To na tyle, jak protestuję sprzęcik to się odezwę gdy coś ciekawego zauważę.
  8. Dzięki pytałem gościa ale nie ma obecnie tych modeli, zaproponował mi inny, ten z wyświetlaczem (3C0 051 435 TA ) http://www.volkswagen-zubehoer.de/media_in0.html ... ale nie wiem czy będzie to działać.
  9. Gdzie kupiłeś ten adapter ? Podasz jakieś namiary ?
  10. Tez tak mi się wydaje. Próbowałam na śniegu przetestować ręczny podczas szybszej jazdy (ok 40 km/h) i w/g mnie działał on tak szybko że nie możliwym jest aby siłownik w tym czasie tak szybko się włączył. Być może powyżej określonej prędkości przycisk uruchamia hamulce zasadnicze a nie tylko tył.
  11. No wiesz mój sąsiad wyłączył sobie cyrkulację aby zredukować spalanie gazu ... i teraz się rano podmywa w zimnej wodzie ... ale spalanie mam mniejsze.
  12. Może wtedy warto odpuścić (nawet jak masz 170 KM)... i cyferka w czarnym punkcie będzie mniejsza o jeden. Ja się nie wstydzę bo zawsze ktoś Cie wyprzedzi, i bez znaczenia jest czym jedziesz. Mój kolega Lanosem objeżdżał mnie jak chciał choć miałem mocniejszy od niego silnik. Dlaczego ? Bo był kierowcą rajdowym i znacznie odemnie lepszym. To On mi udowodnił że sporo braku mocy można nadrobić dobrą techniką jazdy i Oczywiście że lepiej mieć 170 KM niż 115 .. ale autor wątku wyraźnie zaznaczył że ma wzgląd na koszty i interesuje go czy będzie zadowolony ze swojego wyboru. Stare jak świat dylematy ... ekonomia. :660: Ja preferuję komfort podróżowania a ten samochód zapewnia to swą konstrukcją. Drugorzędne znaczenie ma dla mnie zryw, drift czy inne palenie gumy. :635: Dlatego pytałem autora tematu o przeznaczenie samochodu bo to decyduje o wyborze (oczywiście poza ekonomią). O jednym mogę zapewnić, że Passat nawet z najmniejszym silnikiem nie jest zawalidrogą.
  13. Na tym forum to On niestety obiektywnej oceny raczej nie znajdzie bo większość wypowiadających się to właściciele większych silników i oczywiście zazwyczaj mają jedną ocenę że silnik mniejszy niż ich własny to muł i na ten przecież bardzo ciężki samochód na pewno jest za słaby .. Oczywiście piszą to ludzie którzy nigdy nie jeździli opisywanym przez siebie mułem Daral napisz o jakie wrażenia Ci chodzi i i jak zmieżasz wykozystywać ten samochód, postaram Ci opisać moje doswiadczenia (a mam porównanie do innych ).
  14. Ja mam 1.6 FSI Co Cie interesuje konkretnie ?
  15. Poczytaj uważnie ten wątek bo kilka razy przwinęło się że zależne to jest (możliwość przeglądania książki) od modelu modułu zestawu BT. Z grubsza biorąc to jeśli Twój zestaw BT ma numer z końcówką C...729 to jest to zwykła wersja i nie będzie miała takiej funkcjonalonści. Natomiast zestawy z końcówką C...730 to wersja premium i powinna mieć więcej funkcji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności