albus Zgłoś #1 Napisano 11 Stycznia 2014 Witam, mam problem z Vw Passatem b6 2006r, 2.0 tdi Centralny zamek reaguje losowo a w zasadzie i otwiera i zamyka po kilku czasem kilkunastokrotnym naciśnięciu pilota. Pilot : wymieniona płytka i bateria i sprawdzony miernikiem do pilotów - nadaje sygnał, Operacja ta nie pomogła. Moduł komfortu: Brak błędów, parametry prawidłowe tj wszystkie switche sprawdzone, zrobiłem kodowanie pilota i procedurę przechodzi tj potwierdza błyskiem kierunkowskazów że dopisał pilot lecz zamki nie zareagowały, dopiero po kilkukrotnym naciśnięciu pilotem zareagował, Auto miało wł. funkcję Selektywnego otwierania ale ją wyłączyłem (próbując już wszystkiego ) w adaptacjach lecz też nie pomogło. Może ktoś podpowie gdzie szukać dalej?? w kablach? wymieniać moduł komfortu ? jeśli tak to czy on ma immo w sobie ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrabia Michał Zgłoś #2 Napisano 14 Stycznia 2014 Cześć w module komfortu jest imoo .Antena znajduje się w głównej wiązce przewodów na środku kokpitu za nawiewami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #3 Napisano 14 Stycznia 2014 Jesteś pewny ze w moim roczniku antena jest tam gdzie napisałeś? właśnie przejrzałem schemat i opisują przy lewym słupku A czyli przednim słupku jest antena ... może ktoś ma foto jak to wygląda ta antena?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrabia Michał Zgłoś #4 Napisano 14 Stycznia 2014 Tak jestem pewien.Antenka to jest kawałek przewodu koncentrycznego grubości 0,5 cm- długości 50 cm tylko 10 centymetrów ma zdjęty ekran i to cała antenka. W celu sprawdzenia pracy modułu komfortu weź kawałek przewodu miedzianego może by 1 mm lub obojetna grubość i wepnij się do wtyczki t 18 pin 16 i zobaczysz czy się coś zmieniło w działaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danzet Zgłoś #5 Napisano 11 Czerwca 2014 Odświeżam temat, żeby nie zakładać nowego. Pacjent to passat b6 sedan 2.0 TSI 2006r. wersja USA problem: nie steruje zamkami z pilota. Wszystkie drzwi są pozamykane i tak właśnie pokazuje wyświetlacz. Problem wystąpił nagle, rano po zejściu do auta do garażu już nie reagował na pilota. Samochód jest otwierany kluczykiem mechanicznym i nie ma problemu z odpaleniem. Zamek centralny działa z przycisków sterujących na drzwiach i poprzez wyzwolenie z komputera diagnostycznego, test komputerem diagnostycznym przechodzi wszystkie procedury i uruchamia testy wszystkich drzwi prawidłowo. Przejrzałem już masę rzeczy, mianowicie: - wkodowany na nowo pilot - przejrzana cała instalacja pod kierownicą i za schowkiem - rozebrany i przelutowane styki w module komfortu - poprawione kodowania modułu komfortu, gatewaya i sprawdzone kodowania zamków - zmierzona oporność na Can-ie (66 ohmów) - brak błędów w komputerze Uwaga: raczej pomijam awarię pilota, gdyż przez krótką chwilę po wyjęciu kluczyka nie ma reakcji na pilota. Po chwili słychać pojedyncze cyknięcie małego przekaźnika w module komfortu i pojawia się reakcja na pilota taka, że przy wciskaniu przycisków pilota słychać cykanie tego przekaźnika w module komfortu (podwójne: jedno na załączenie przekaźnika, a drugie po krótkiej chwili na jego rozłączenie), czyli z tego wniosek, że sygnał pilota dociera do modułu komfortu, ale co dalej. Proszę o pomoc gdzie dalej szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ex67 Zgłoś #6 Napisano 31 Lipca 2014 B6 2006 1.6 Comfortline Mój problem występuje po mocnym deszczu. Centralny bardzo słabo reaguje na piloty. Muszę je przykładać prawie do przedniej szyby aby zadziałał. Czasem nie działa wcale i muszę użyć kluczyka. Po wyschnięciu centralny działa lepiej choć uważam.ze kiedyś miał lepszy zasięg. Podpowie ktoś przyczynę ? PS Błędów elektryk nie znalazł w kompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinK. Zgłoś #7 Napisano 6 Września 2015 Kolego albus czy rozwiązałeś swój problem ?? W moim passacie występuje identyczna usterka. Baterie wymienione na nowe i nadal nic. O ile z zamykaniem nie ma większego problemu (łapie częściej i szybciej) to z otwieraniem jest już problem. Nieraz muszę kilkanaście razy nacisnąć przycisk zanim otworzą się drzwi. O otwieraniu klapy bagażnika z pilota nie ma już w ogóle mowy - kompletnie nie reaguje. Jeżeli ktoś miał podobny problem i udało mu się go rozwiązać lub wie jak to zrobić to bardzo proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #8 Napisano 6 Września 2015 Rozebrać pilot i zmierzyć przejście na mikrostykach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #9 Napisano 7 Września 2015 B6 mam od 3 lat, a od ok pół roku zaczyna mi się dziać podobnie. Nie aż tak jak powyżej opisujecie, ale jednak czasem mogę zamknąć lub otworzyć auto dopiero po 3-4 wciśnięciach kluczyka, albo tylko stojąc bezpośrednio przy aucie. Czasem nie ma problemu, a czasem się pojawia. Nie wkurza jeszcze za bardzo bo nie dzieję się tak ciągle, ale poobserwuję i dam znać czy się nie pogłębia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinK. Zgłoś #10 Napisano 7 Września 2015 Mikrostyki zakładam, że są ok ponieważ po naciśnięciu przycisku czerwona dioda w pilocie normalnie się zapala. Niestety nie przekłada się to na reakcję centralnego zamku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #11 Napisano 7 Września 2015 Może nadajnik szwankuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinK. Zgłoś #12 Napisano 7 Września 2015 Ale jak to poprawnie zdiagnozować ? VCDS pokazuje następujący błąd : 1 Fault Found: 01176 - Key 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 6 Reset counter: 203 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinK. Zgłoś #13 Napisano 10 Września 2015 Problem sam się rozwiązał. Pomogła wymiana baterii w pilocie na markowe. Wcześniej miałem w pilotach również nowiutkie lecz niemarkowe (tańszy szajs) i to było przyczyną niepoprawnego działania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal86 Zgłoś #14 Napisano 5 Sierpnia 2016 Witam mam problem z zamkiem w b5 kombi mianowice gdy otwieram dzwi z pilota lub kluczem to wszystkie dzwi sie otwieraja ale dzwi tylne od pasazera sie zamykaja i odwrotnie gdy otwieram to te dzwi sie zamykaja. Gdzie szukac przyczyny???. Pozdro. - - - - - aktualizacja - - - - - Witam mam problem z b5 z zamkiem gdy otwieram dzwi to tylne od strony pasazera sie zamykaja i odwrotnie gdy zamykam dzwi to tylko te tylne sie otwieraja. Gdzie moze byc przyczyna?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #15 Napisano 5 Sierpnia 2016 ...mam problem z b5... Zacznij od napisania w dziale B5, a nie B6/B7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forbus Zgłoś #16 Napisano 13 Stycznia 2020 Witam. Mam taki sam problem, muszę stać blisko auta aby pilot zadziałał, czy ktoś z kolegów może opisać jak pozbyć sie problemu ? Planowałem wymienić antenę w słupku, ale nie umiem jej zlokalizować. Może koledzy załączą zdjęcia.... byłbym wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pzi1967 Zgłoś #17 Napisano 14 Stycznia 2020 W moim przypadku problem się pogłębiał z czasem i w końcu piloty działały tylko w określonych miejscach przy samochodzie ?. Problemem był moduł komfortu który ogrania piloty. Skończyło się na jego wymianie. Niestety zawiera się w nim także immobilizer dlatego nie łatwo go po prostu wymienić na inny. ASO śpiewa za to badziewie 2,5 tyś z wymianą opowiadając jak bardzo to jest skomplikowane i z Niemiec trzeba ściągać kody itp itd Używany kosztuje 40-70 zł ale jest bezużyteczny bez fachowca który go przeprogramuje do Twojego samochodu. Znaleźć elektronika który potrafi przegrać Immobilizer / lub przylutować chipa ze starego modułu to spora sztuka gdyż większość tego nie ogrania. Naszukałem się kilka dni ale w końcu w Warszawie znalazłem chłopaka który za 4 stówki (z fakturą ?) w parę godzin załatwił wszystko ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach