Skocz do zawartości

AlienPL

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O AlienPL

  • Urodziny 31.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kudowa Zdrój

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Tak jak w temacie. Mam problem z przekodowanie czegokolwiek w 09 CENTRALNA ELEKTRYKA VCDSem 17.8 Interfejs VCDS HEX+CAN V2 ( chciałem zakodować tylne lampy tylko tak aby świeciły same ringi w na pozycjach BYTE 9 wartość 00). Inne rzeczy takie 0ampki ostrzegawcze w drzwiach 45 Door Electric których wcześniej nie miałem bez problemu zakodowałem i świecą. Po prostu w 09 CENTRALA ELEKTRYKA zadam nowe wartości potwierdzę, pojawi się komunikat ze KODOWANIE ZAAKCEPTOWANE po czym światła świeciły tak jak wcześniej a po wejściu znowu w długie kodowanie w 09 CENTRALNA ELEKTRYKA widnieje stare kodowanie. Problem jest tylko w 09 Centralna elektryka. Spotkał się już ktoś z takim problemem
  2. Witam. Istnieje jakaś inna metoda wyłączenia środków w lampie głównej. Za pomocą VCDSa mi to nie idzie. Wszystko poza Central Elektronic 09 da sie za kodować a tylko Central Elektronic 09 stawia opór( w sumie pokazuje Coding akcept ale lampy nadal świeca pełne a po wejściu drugi raz w Central Elektronic 09 widniej stare kodowanie). Tak samo jest gdybym chciał aby w kierunkach świeciły się pozycje USA. Gdzie może byc przyczyna ze nie można tego przekodować lub czy istnieje inna możliwość wyłączenia tych środków?
  3. Witam. Jak w temacie. Potrzebuje osobę która posiada działające oprogramowanie VCDS lub Vag Com do Passat B6 2006 w celu zakodowanie tylnych lamp aby swieciły na pozycjach tylko ringi bez stopów. Kodowanie znam ale potrzebna tylko osoba z oprogramowaniem z kablem. KŁODZKO i okolice( również Wrocław).
  4. A nie potrzeba stosowac dystansu miedzy skrzynia a silnikiem? bo nie którzy pisali ze trzeba. Nr 01E103551B Mam avf i przymierzam sie do wymiana frk na dqs bo frk zaczeła wyc. Cos potrzeba jeszcze do wymina z FRK na DQS czy pasuje bez problemu do 1.9 AVF?
  5. Do zobaczenia na VIII VAG Nysa Moj numer : C148
  6. wyciagałem sprawdzić czy nie jest jakis zanieczyszczony i przy okazji wtyczke tez sprawdziłem i wszystko jest ok, zostało mi podmienienie na inny by sprawdzić czy to jego wina, ale podejrzewam na zapieczone kierownice w turbinie lub walnieta gruszka bo sztanga ciezko chodzi
  7. Witam Jakże i jestem posiadaczem passata z jednostką wolnossącą to ten temat nie powinien mnie dotyczyć ale posiada drugi samochód tylko spod marki AUDI ze słynnym silnik 1.9 TDI 130 KM o symbolu ASZ. Mam z nim problem i ten problem wiąże sie z tym tematem. TURBO które łapie notlaufa. Jasniej: po uruchomieniu silnika i podczas jazdy smiga az miło do momentu gdy sie zatrzymam do 0 a potem turbiny juz nie ma. Na VAGu pokazuje bład 17564 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - zwarcie do masy/przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Sprawdziłem cały układ dolotowy czy nie łapie lewego powietrza, zawór 75 tez rozebrałem i wyczyściłem i dobrze funkcjonuje lecz nadal problem jest. Dodam tez ze po wyłaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu turbiny nadal brak dopiero jak chwile odstoi to działa. A3 8L 2002r silnik 1.9 TDI ASZ Spotkał sie ktos juz z taką usterką?? albo jest ktos kto zna przyczyne? Na forum A3 do tej pory nikt mi odpowiedział na ten problem wiec postanowiłem skierowac się do Was bo problem wam napewno znany jest.
  8. Witam Czy instalacja przewodów do FISa ( od licznika do manetki) jest taka sama co do MFA ?? Pozdrawiam
  9. Witam jak mam podobny problem ale zamiast godziny wyświetlając mi się 0000 ( cztery zera) wcześniej rozkodował mi się tez kluczyk( kontrolka migała od immo) ale zaadoptowałem go na nowo i juz nic nie mruga. Dodam tez że kontrolka rezerwy mi się wcześniej tez nie zapalała a to wszystko przez Hidy ale wywaliłem to ustrojstwo i wszystko powróciło do normy oprócz tego ZEGARA który pokazuje cały czas 0000 bez dwukropka, nie reaguje na pokrętło i nie wiem jak sobie z tym poradzić. Czy to również wina inspekcji?? Przeszukałem całe forum ale nic podobnego nie znalazłem . Prosze o pomoc
  10. Mam pytanie czy do Passata B5 PO LIFCIE KOMBI podejdą felgi DARE LM Przód 8,5" 19" ET 35 z oponą 215/35 Tył 9,5" 19" ET 38 z oponą 225/35
  11. jest do tego specjalny temat co i jak krok po kroku manual ze zdjęciami http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=39685
  12. Dzięki Krystian więc nie bede ryzykował ale mysle że takie same tylko 18 cali upchnę bez problemu:) Pozdrawiam
  13. Właśnie moje obawy dotyczą przodu czy nie będą obcierać o błotniki po obniżeniu bo jak kolega piszę w 3B nadkole przednie jest węższe od 3BG o 1 cm ale z drugiej strony jak bym ustaił gint z głowa to by sie może udało bez obcierania 3BG na tych 19"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności