Skocz do zawartości

Desert

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Desert

  • Urodziny 19.09.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok/Nottingham

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Jest różnica w przedniej flandze katalizatora - automat 1.9tdi AJM 10/99-12/01 - http://www.bmcatalysts.co.uk/details.php?id=538 - manual 1.9 tdi AJM 10/99-12/01 - http://www.bmcatalysts.co.uk/details.php?id=535 Tak więc nie ma możliwości zamontowania manuala na automat
  2. No to mój chyba jest wyjątkiem od reguły, bo poza tym opornikiem jaki widać na zdjęciu kilka postów wyżej niczego innego nie dodawałem i działa mi cacy. Nic się nie żarzy, nic nie mruga, pali kiedy trzeba i gaśnie kiedy trzeba. Mała rzecz, a cieszy oko zwłaszcza mojej córeczki.
  3. Może to głupie pytanie ale czy ty aby nie masz włączonych tych świateł nad lusterkiem do "czytania"? A to o czym piszesz to nie żarzenie się, a poprostu palą ci się te światła. U mnie po wlutowaniu 450Ohm-owego rezystora problem zniknął, a u Ciebie 70kOhm nawet nie pomógł? Przy takim oporniku dziwne, że wogóle Ci się cokolwiek świeci. Wyciśnij może te dwa włączniki --------
  4. Jak uporasz się już z blachą. Musisz odkręcić trzy śruby torx, ściągasz czarną plastikową osłonę (wchodzą w nią linki mechanizmu szyby). Demontujesz plastikowy ślimak i wyciągasz silniczek. Zapamiętaj jak były nawinięte linki na ślimaku, tzn która w którą stronę, żebyś nie miał potem problemu przy składaniu.
  5. Jeśli mechanizm opuszcza się i podnosi a szyba nie reaguje to najprawdopodobnie łączenia podnośnika i szyby nie trzyma (spadł kołek zabezp - tylne drzwi, poluzowane śruby mocowania szyby - drzwi przednie) i wystarczy je dokręcić, jeśli przy otwieraniu-zamykaniu dodatkowo słyszysz "chrobotanie" to albo linka pękła albo ślimak ma ściętą bieżnię, ale za mało napisałeś żeby dokładnie zdiagnozować. Najlepiej ściągnąć tapicerkę i blachę i obejrzeć to organoleptycznie
  6. Nie radzę odkręcać tej śruby na maxa bo spadnie Ci zabezpieczający wkładkę pierścień stalowy, a uwierz mi włożyć go spowrotem na miejsce jest ciężko bo miejsca tam tyle ze nie idzie ręki włożyć. Jak będziesz odkręcał te śrubę rób to jednocześnie odciągając wkładkę aż to jej całkowitego wyciągnięcia i nie odkręcaj już dalej
  7. Desert

    Boczek drzwiowy

    Nie możesz odciągnąć tej blachy bo zapewne nie odpiąłeś szyby. Musisz opuścić szybę aż w otworze pojawi ci się ramię podnośnika z zabezpieczeniem, wybić plastkowy kołeczek (drzwi tylne), poluzować dwie śruby (drzwi przednie) podnieść ręką szybę, przykleić jakąś taśmą do ramy drzwi żeby ci nie opadła. Potem wybijasz dwa czarne kołeczki od mocowania zamka (albo odkręcasz zamek wybór należy do ciebie)) i już możesz odciągnąć tę blachę po uprzednim wywleczeniu linki zamka i odpięciu kostki od centralnego z zamka. Reszta to pikuś :dobrze
  8. Do tego co wkleił kolega M1A potrzebujesz jeszcze tulejki z wałkiem do zabezpieczenia szyby przed opadaniem http://allegro.pl/podnosnik-szyb-bolec-szyby-tylniej-seat-skoda-vw-i1567097315.html bez tego nie złożysz wszystkiego do kupy, uprzedzam że montaż jest troszkę kłopotliwy i trzeba uważać żeby nie przedobrzyć z wciskaniem tego wałeczka bo będzie Cię czekało ponowne rozbieranie całych drzwi. Gorszego patentu chyba nikt już nie wymyśli.
  9. Tak. Jeśli ET jest coraz wyższe to znaczy, że obręcz jest głęboko odadzona i wchodzi coraz głębiej w nadkola kierując się do średka, analogicznie ET coraz niższe - obręcz felgi wychodzi coraz bardziej na zewnątrz auta. Przy ET38 tę obręcz będziesz miał na równi z błotnikami, a więc poniżej 38 zaczynają wystawać poza obrys samochodu. Polskie prawo zabrania poruszania się po drogach z takimi wystającymi felgami, więc jeśli ktoś się strasznie na nie "napali" musi poszerzać błotniki np.poprzez zamontowanie dodatkowych nakładek na nie.
  10. Temat wydaje się wyczerpany. Autor postu dawno sobie odpóścił, więc proponowałbym moderatorom zamknąć temat nim dojdzie do "rękoczynów" pomiędzy Panami.:klotnia
  11. Po co te nerwy Panowie. Kolega Passatfan zapytał czy warto inwestować żeby założyć te felgi, a nie czy da się je założyć, a tym bardziej czy będą "cieszyć oko". Da się zrobić wszystko, kwestią są tylko koszta i zapał. Sam sobie przeliczył ile go wyniesie ta przyjemność, żeby to zrobić dobrze koszta nie są takie małe. A najtańsze stalowe dystanse, jak ktoś tu zasugerował mogą kierowcę poprowadzić do św.Jana. więc jeśli sam je sobie wkładasz - twoja sprawa, ale nie polecaj ich innym, bo jeśli o koła chodzi to bezpieczeństwo jest najważniejsze, a lans to sprawa drugorzędna. Passatfan chyba już zdecydował o sprzedaży i prawdopodobnie będzie inwestował w felgi dedykowane do Passata - mniej go to wyniesie i będzie miał pewność, że nie wyląduje przez nie na drzewie. Pozdrawiam pozytywnie myślących i życzę wiecej dystansu do siebie nawzajem.
  12. Nie jestem pewien jak ale da się zrobić domykanie szyb z pilota w B5. Znajomy miał ten bajerek w swoim TDI z 2000r. ale coś przekombinował później z VAGiem i to spartolił. Jutro będę się z nim widział to zapytam jak to uruchomił u siebie
  13. Rant zakryty, także felga jest w miarę chroniona przed otarciami, na tył mozesz spokojnie 225 założyć, 235 też wejdą, jak chcesz mogę zaraz fotke ci podesłać zebyś miał pewność 215/45 225/45
  14. Możesz spokojnie zakładać, mam takie na przedzie 215/45 na felach 17x7,5j i jest wszystko w porządku.
  15. Jak się uprzesz to i 20" w niego wciśniesz, pytanie tylko poco? dla wyglądu? na siedemnastkach też osiągniesz taki efekt. Możesz nawet spojler od Imprezy włozyć tylko poco? Kolega zapomniał, że u siebie ma założone ET40 a nie 50 i zawieszenie ma zmodyfikowane. Według mnie ładować kasę (sporą kasę) w dystanse (dobrej firmy bo to jest twoje bezpieczeństwo, a nie najtańsze stalowe, które potrafią pękać w czasie jazdy - widziałem na własne oczy) komplet dobrych śrub, i zawieszenie gwintowane tylko po to zeby załozyć błędnie kupione felgi jest chyba małym nieporozumieniem. Na swoim przykładzie wiem, że z felgą 17"x7,5j ET45 i z oponą 215/45 R17 z przodu mam około 1,5cm luzu do zawieszenia, tak więc przy każdej większej feldze tego luzu będziesz miał jeszcze mniej, do tego przy szerokości felgi 8j i wyżej, opona 205 nie zakrywa rantów felgi, a tym samym wszystki krawężniki odbiją swój ślad na ukochanych kółeczkach, nie wspomnę o komforcie jazdy. Tu masz przykładowe 17'' na passacie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności