Skocz do zawartości

flatline

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O flatline

  • Urodziny 21.11.1981

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WPI

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Obiecane zdjęcia, mam nadzieję, że będą pomocne. Ofiarą jest to co mi zostało ze składania działającego zamka, więc dwie części są uszkodzone. Załóżmy, że zamek siłą lub sposobem został już rozłożony - prawie na pewno przynajmniej jedna ze sprężyn musiała wystrzelić w tym procesie... 1. Na zdjęciu poniżej plastikowa część obudowy zamka - jak widać u mnie połamany jest biały element (powód naprawy zamka) i ułamana jest oś w obudowie, wokół której ten element się obraca. Strzałką zaznaczony występ obudowy, o który trzyma się grubsza sprężyna zamka. 2. U mnie dodatkowo wyrwana była sprężynka działająca z "klamką". W tym przypadku trzeba ją zaczepić z jednej strony na haczyku klamki, z drugiej na haczyku obudowy. 3. Metalowa część obudowy, z założonymi sprężynami. Przyznam się, że nie wiem czy jest to dokładnie taki układ jak z fabryki, ale obie są wystarczająco napięte po złożeniu i działają. Zaznaczona strzałką końcówka sprężyny zostanie później zahaczona o plastikową połowę obudowy przy składaniu. Tak jak wspomniał ktoś wcześniej, najlepiej składać zamek gdy jest zamknięty. 4. Zamek otwarty 5. Nakładamy plastikową część obudowy na metalową, pamiętając o tym żeby zahaczyć grubsza sprężynę o obudowę. Mój patent zakłada złożenie dolnej części obudów tak, aby dolna tulejka służyła za oś obrotu przy pasowaniu z górną, wtedy najprościej naciągnąć sprężynę, nie zbierając jednocześnie reszty zamka po garażu... 6. Tutaj widać jak ułożyć sprężynę. 7. I jak przy składaniu ładnie wskakuje w przeznaczony dla niej rowek. 8. Należy jeszcze pamiętać o tym, żeby wpasować element gumowy w odpowiednie miejsce plastikowej części obudowy, inaczej będzie obcierać i zamek nie będzie chciał się otwierać swobodnie. Mi się udało to zrobić po otwarciu złożonego zamka. Ogólnie ja na początku myślałem, że będę skazany na ASO, bo mam mniej popularny kolor tapicerki. Ale w rezultacie za 25% ceny nowego zamka kupiłem na szrocie całe oparcie, wymieniłem plastiki na swoje i wszystko ładnie chodzi.
  2. Ja poradziłem sobie bez zdjęć - mam jeszcze stary zamek rozebrany, spróbuje zrobić jakieś fotostory...
  3. flatline

    Grupowy ChipTuning

    Można się chyba jeszcze dopisać na forum golfa, wtedy termin wrześniowy pewnie wchodziłby w grę.
  4. Wysoki chłopak ze mnie, więc jakoś sięgam bez bicia pokłonów bogom motoryzacji
  5. flatline

    Formuła 1- dyskusje

    Fajnie by było, ale BMW musiałoby pokazać, że ma i klasę i jaja, żeby nie blokować takiego ruchu, a biorąc pod uwagę ich aktualne dokonania, udowadniające coś wręcz przeciwnego - nie wydaje mi się. Chyba, że Ferrari miałoby super ciśnienie na Kubicę i sypnęłoby i groszem i adwokatami ;] A że mają jeszcze 2 kierowców testowych bez łaski (i MS gdzieś na horyzoncie), mogą się zdecydować dokulac się do końca sezonu 'jedynie' z Kimim.
  6. flatline

    Formuła 1- dyskusje

    No i już wszystko wiadomo... Teraz pozostają tylko zakłady gdzie wyląduje Kubica
  7. flatline

    Formuła 1- dyskusje

    Wygląda na to, że BMW płaci za brak doświadczenia - po Ferrari i McLarenie widać, że jak ma się budżet (BMW też ma) i know-how (tutaj chyba jest zdecydowanie słabo u BMW) to można nadgonić zaległości. Ktoś jeszcze pamięta jak McLaren w panice przed sezonem robił kółka ze spoilerami w farbie? Wszyscy myśleli, że oba teamy zapłacą wielką cenę za walkę technologiczną do ostatniego GP ostatniego sezonu, a uważam, że ogarnęli się wcześniej niż się sami spodziewali... może nie tak, żeby się liczyć w walce o mistrzostwo, ale są w słusznym środku stawki z tendencją zwyżkową, a nie okupują doły razem z Toro Rosso. A tak na marginesie, ciekawe co będzie, jeśli zupełnym przypadkiem znów zobaczymy Schumachera w czerwonym bolidzie...
  8. Ja również zdecydowałem się na rozwiązanie takie jak u falla_x. Duży plus to to, ze rzeczywiście radyjka nie widać tak bardzo na pierwszy rzut oka, natomiast co do kręcenia gałkami - bardzo szybko można nauczyć się obsługi bezwzrokowej (nawet lepiej bo nie odrywa się oczu od drogi...).
  9. To chyba był Toledo a nie Leon (->projekt) jeśli myślimy o tym samym.
  10. Dołączę się do prośby - albo mailem, albo może odświeżenie w temacie.
  11. flatline

    Przeróbka na 2 din

    http://www.passatplus.de/umbauten/doppeldin/doppeldin.htm
  12. flatline

    Radio z bluetooth

    Niestety najtańszy model z linii aktualnie produkowanych. Beckery generalnie szły do BMW i Mercedesów, a oni jakiegoś chłamu raczej nie wpychali
  13. Instrukcja do Symphony (bliźniak dla Skody) - bodajże na stronie 17 jest jak wprowadzić kod.
  14. Jeśli się nie mylę, to chodzi o radar na Pileckiego, jak się jedzie od Puławskiej, przed światłami przy Herbsta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności