Skocz do zawartości

zachir

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zachir

  • Urodziny 25.03.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łapy/Białystok

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1998
  1. zachir

    Spoty Podlasie

    Witam A jutro ten spocik to o której i gdzie ???? Może bym wpadl bo nigdy nie bylem Pozdro
  2. Witam Od kilku dni zauważylem że mam problem z zamykaniem paska pilotem w kluczyku (wszystko fabryczne żadnych dodatkowych alarmów). Otwieranie idzie szybko ale z zamknieciem jest problem i łapie za którymś razem. Ale to maly klopot bo od tygodnia kiedy zamykam paska obojętnie czy to z pilota czy z kluczyka zamkiem w drzwiach WEWNĘTRZNE OŚWIETLENIE miga jak stroboskop. Do tego czasem nie mignie kierunkowskazami i nie miga czerwona dioda alarmu przy rygielku wewnętrznym drzwi. Do tego da się poslyszeć lekkie regularne pykanie w okolicy kierownicy pod deską rozdzielczą ( tak mniej więcej ). To pykanie jest zsynchronizowane z migającym oświetleniem wewnętrznym. Kiedy je wyłącze pozostaje tylko pykanie. Na VAGu u kumpla pokazal 2 kody 00928 i 00953- sporadyczne. Przeanalizowalem wszstkie wątki na forum i zabralem się za rozbieranie dzwi lewych przednich. Obejrzalem wszystkie kable, wtyczki,rozebralem zamek na części pierwsze łącznie ze wszystkimi mikroswiczami (krańcówkami- jak nowe) i nic nadal to samo. Co Wy na to moze ktoś ma jakieś pomysly albo mial identyczny pomysl. Dodam tylko, że brzęczyk światel dziala. Oświtlenie dolne drzwi i wszystkie inne też a w klapie mikroswicza wymienilem pól roku temu bo nie mialem oświetlenia kufra. Bardzo pilna sprawa bo furka pod chmurka parkowana a jak zamykam z kluczyka to potrafi migać czasem kierunkowskazami. POMOCYYY
  3. zachir

    zmiana reduktora

    Koleszko nie wiem jak szukaleś że znalazleśw takiej cenie; luknij http://www.allegro.pl/item446005962_nowy_reduktor_tomasetto_100hp_asterik_100km_f_ra.html Nie wiem tylko czy masz tam tą kompensację a le zadzwoń i popytaj może coś znajdą
  4. Oczywiście, że bardziej sie grzeje ( stąd ryzyko zakladania gazu czy podnoszenia mocy-wyżylowywania silników ). Dlatego też w niektórych paskach gaz sprawdza sie znakomicie (np. mój silnik i 2.0) natomiast niektóre silniki jak 1.8 i 1.8T nie toleruja gazu i grozi to uszkodzeniem gniazd zaworowych najczęściej jednak dochodzi do wypalenia uszczelki pod glowicą. Ale nie bardzo rozumiem o jakich stratach napisaleś ... Co do tego "wyciskania" to zapomnileś (być może celowo ) wspomnieć o turbo sprężarkach (chyba najskuteczniejszy sposób) bo tu jak wiadomo nie podają one paliwa tylko więcej POWIETRZA celem lepszego spalania a paliwo jest doslownie dawkowane w jak najmniejszych ilościach.
  5. To dobrze bo ja z laikami zazwyczaj nawet nie podejmuję tematu. W takim razie jak wytlumaczyć, że wszyscy uprawijący moto-sporty szukaja benzyny o jak najwyzszej liczbie oktanów. Z tego co piszesz powinni śmigać na zwyklej 95. Ale tu na forum mamy dzielić się nie suchymi schematami i danymi laboratoryjnymi tylko swoim doświadczeniem. Mam wrazenie że sam gubisz się w tym co piszesz i przytaczasz. Najpierw podważasz to co napisalem wcześniej a potem sam wracasz do tego tematu. Cutuję: "Paliwo napędza silnik poprzez spalanie się mieszanki paliwowo-powietrznej w jego cylindrach. Spalanie to przebiega w bardzo krótkich cyklach. W trakcie każdego cyklu zmieszana wcześniej z powietrzem benzyna musi ulec możliwie jak najbardziej całkowitemu spaleniu z określoną (dużą) szybkością."A niby to dzięki czemu uzuskujesz to spalenie a co za tym idzie i energię- dzięki odpowiedniej proporcji powietrza (pisalem wcześniej). Bez jego udzialu nic by sie nie spalilo a przy zbyt malej ilości nie spalaloby sie wszystko czy to gaz czy benzyna. Tak wiec ilośc gazu spalanego w instalacji sekwencyjnej jest zblizona do ilości benzyny ( wyznacza się nawet mapę wtrysku gazu żeby byla jak najbardziej zblizona do mapy benzyny). Reszte zalatwia stosunek powietrza do ilości czynnika energetycznego (gazu, benzyny). Nie musze juz pisać oczywiście ze sekwencja bardzo dokladnie dozuje dawkę gazu (wtrysk bezpośredni) i nie ma tu żadnych strat tego czynnika. Same wtryskiwacze są umieszczone obok wtryskiwaczy benzyny. W zwyklej inst. gazowej masz mieszalnik w kolektorze dolotowym i stąd biora się straty tego czynnika (wtrysk pośredni) więc i spalanie będzie większe niż przy sekwencji - kazdy gazownik Ci to powie mówią o różnicach. Podsumowując: od roku jeżdzilem na najzwyklejszym gazie Stag XL i średnie spalanie bylo w granicach 12,5 L komp. samochodu pokazywal śred. 10-10,5 L teraz od miesiaca mam sekwencję Stag 300 i spala mi 10-10,5 gazu i komp. samoch. tez pokazuje podobnie.
  6. Witam kolego SLAWEKM65 Niestety ale to chyba Ty nie masz zielonego pojęcia ani o fizyce a tym bardziej o gazie "Ilość energii jaką dostarcza litr gazu jest mniejsza od ilości energii zawartej w litrze" A ile oktanów ma benzyna a ile gaz ?????? Benzyna 95 lub 98 a gaz...... 103 a nawet 111 !!!!!! ( dane z Twojego linku) więc bzdurą jest to co napisaleś chyba że latasz na paliwku lotniczym hehehe Nawet bywając na wyścigach na 1/4 mili rozmawialem z gostakami którzy z tej wlaśnie przyczyny scigaja się na LPG, choć to nieliczna grupka amatorów Poza tym spalanie ZBLIŻONE gazu jak napisalem w poczatkowym poście nie jest równoznaczne ze spalaniem IDENTYCZNYM jak benzyny a wlaśnie chyba to chcesz udowodnić że muszą byc róznice. I co do tego spalania ma rozliczanie sie w litrach???
  7. Skąd? Z autopsji i wlasnego doswiadczenia. No i wreszcie z danych od gazowników którzy walaśnie tak twierdzą: - sekwencja - spalanie zblizone do benzyny - zwykly gaz - spalanie ok 20% więcej niz benzyny No i to sie sprawdza choć nigdy nie wnikalem w metafizyczność cieczy i gazów. Ale skoro jesteśmy przy fizyce to myśle ze objętość gazu czy plynu ma male znaczenie gdyż przy regulacji spalania tak na prawdę reguluje sie proporcja powietrza a nie srodka napędowego ( benzyny czy gazu. Więc jeśli ustawisz w sekwencji taką samą dawkę gazu co benzynki to tylko lambda bedzie sterować czy podać więcej powietrza czy mniej. Jest jakieś tam równanie z którego da się wyliczyć ile potrzeba centymetrów sześciennych powietrza do spalenia 1 centymetra sześciennego gazu czy benzyny czy choćby ... drewna
  8. Witam Kolego sprawdź na wyswietlaczu kompa w pasku ile pokazuje średniego spalania benzyny. Wiadomo że sekwencja, gazu ma palić prawie tyle ile benzyny, więc jesli spala tez duzo to wina elektroniki silnika jeśli nie to przyczyna leży w sekwencji. I tu bym sprawdzil parownik ( zanieczyszczenie membrany). Też mi ostatnio dziwnie palil, raz duzo na trasie raz mniej w mieście a podczas regulacji u gazownika wszystko OK. A nie masz przy tym problemów z odpalaniem ( czy dlugo krecisz rozrusznikiem) po krótkich postojach??? Jeesli tak to na pewno parownik.
  9. Koledzy mam zagwozdke Jak kupilem mego paska prawie rok temu zauwazylem ze ma odlamany kawalek platyku przy zaworku podcisnienia ( taki maly czarny w postaci dwóch sklejonych kapsli po piwie). Zaworek ten jest w rurce lączacej SERVO i kolektor dolotowy( wchodzi tuz za przepustnicą). Kupilem w serwisie nową rurke podciśnienia serwa razem z owym zaworkiem majac nadzieję że jest tam wszystko co trzeba a co u mnie zostao ulalmane. A tu niespodzianka ... z boku tego zaworka wystaje kawalek rurki, na który mozna zalożyć jakąś rurkę. Owej rurki nie znalazlem ( moze ją poprzedni wlaściciel wyrwal) a w serwisie nie chca udzielać takich info (buraki) czy idzie tam jakas dodatkowa rurka od silnika i skąd wogóle powinna wychodzić. Czy może powinienem tą rurke wychodzącą z zawokra po prostu zagluszyć. Próbowalem lukać jak to jest u znajomych w ich paskach ale oni maja silniki TDI. Moze ktoś kto ma takiego paska jak mój luknie se pod maskę i odpisze czy idzie tam dodatkowa rurka czy maja to zagluszone.
  10. Witam Być może już koledzy trafili w 10 i problem masz rozwiązany ale ... Ja mialem tak kiedyś i okazalo się ze po prostu uklad chlodzenia byl zapowietrzony ( ma bomble powietrza i odczytuje raz temperature plynu a raz powietrza ) Luknij czy gdzies nie masz jakiegoś wycieku na zlączkach, ja mialem na prawdę maniuni i ledwo sie go dopatrzylem bo ze zbiorniczka nic nie ubywalo. Dodam tylko że możesz se sprawdzic czy uklad jest zapowietrzony wlaczając nagrzewanie kabiny. Jeśli raz dmucha na cieplo a raz na zimno na bank to to
  11. Witam na bank 8888888888 zaworków i do tego samoregulujących się wiec pilnuj wymiany oleju w porę Nie wiem tylko czy silnik ten jest kolizyjny w przypadku zerwania paska rozrządu MOŻE KTOŚ WIE ?????
  12. Witam Koledzy Tak czytam i czytam i nie trafiłem na nic konkretnego Chodzi o to jak wprowadzić kod do radia RHAPSODY (radyjko z VW polo 2004r.- świeży nabytek koleżanki) Padł akumulator i po wymianie trzeba wprowadzić kod . Kod oczywiście jest ale nie wiadomo jak do tego się zabrać co po kolei naciskać. Oczywiście wciskanie jednocześnie TP+TA czy FM+DX czy VF+M nie działa albo nawet takich przycisków tam nie ma Moze ktoś z Was zna temat Prosze o pomoc Dzięki
  13. Hmm Ten typ tak ma bo ... pasy nie mogą zwijać się za szybko ponieważ mogly by kogoś uderzyć lub udzerzyć w szybę dzrzwi Co do wspólnego dzialanie pasów i poduszek to dzialaja one ze sobą wspólzalenie jeśli jest system SRS
  14. Na początku podszedlem do niego z pewna dozą nieśmialości ... Ahh te reklamy Tak tak sam nie wierzylem że jaset taki fajny 1,6 AHL mam od 4 miesiecy i se chwale wcześniej jeżdzilem CC Sporting,Renault megane, Mitsubishi Galant 138 KM i Bravą 1,6 16V obawialem sie że pasek bądzie najslabszy postawilem na wygodę ale i osiagami nie jestem zawiedziony do tago najzwyklejszy gaz (spalanie ok 11-12 L/100km w trybie mieszanym) to najlepszy silnik do gazu bo w 1.8 podobno przegrzewa się uszczelka pod glowicą a disle to tez tak nie za tanie w obsludze serwisowej do tego glosniejsze i juz z niemalymi przebiegami a ropa tez niewąsko kosztuje. Jak bym chcial mieć dobre osiagi to bym se kupil spotrowy wózek a tu chodzi o : WYGODĘ TRWALOŚĆ TANI SERWIS
  15. zachir

    Alusy

    Siemka !!! Będą pasować ale może coś takiego lepiej http://moto.allegro.pl/item303058507_super_felgi_15_5x112_black_nowosc_najtaniej_.html Ja teraz kupilem i zarzucam na wiosnę- KOZACKIE efekt lepszy niz na zdjęciu Jak sie potargujesz to jeszcze kpl śrub mozesz dostac tak jak ja Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności