Skocz do zawartości

knypers

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O knypers

  • Urodziny 22.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2007
  1. Tu znajdziesz opis i wykaz części. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=175564&sid=d2b51f88ae22402904df49aa056fb7e2
  2. Zmierz napięcie na aku przed odpaleniem. Przeczyść też klemy bo wygląda na to, że mogą być zaśniedziałe lub są luźne i nie kontaktują.
  3. Witam Ostatnio miałem identyczną sytuację. Po podpięciu pod komputer okazało się, że padł sterownik poduszek ( u mnie 8l0 959 655 A ), który jest bardzo wrażliwy na spadek napięcia. Wysłałem go do firmy infoc@r i po dwóch dniach otrzymałem go z powrotem. Po montażu ( na wyłączonym zapłonie ) kontrolka zniknęła. Sterownik znajduje się w środkowej konsoli pod radiem. Ja wymontowałem tunel środkowy by sie do niego dostać, ale można również zdemontować ramkę, radio i uchwyt na napoje. W poście 9 klema6 zamieścił zdjęcie, gdzie dokładnie znajduje się ów sterownik. Powodzenia
  4. Skoro zamiana cewek nic nie dała, jak również wymiana wtryskiwaczy to proponuje sprawdzić moduł zapłonowy, który znajduje się na obudowie filtra powietrza.
  5. Witam, ja już jestem po wymianie obu końcówek drążków kierowniczych przy okazji wymiany górnych wahaczy. Dorzucam kilka zdjęć jako uzupełnienie opisu. Ja natomiast sworzeń ze zwrotnicy wycisnąłem za pomocą ściągacza. Pozdrawiam
  6. Tak, w szczególności klosz od strony pasażera ze względu na brak jednego dekielka z tyłu lampy. A tak wygląda już mocno wyeksploatowany odbłyśnik.
  7. Ja również zabrałem się za renowacje lamp wg podanego opisu, tylko lampy rozkleiłem za pomocą opalarki i na końcu polerowałem pastą G3. Różnice widać na zamieszczonych zdjęciach. W najbliższych dniach planuję wysłać odbłyśniki do regeneracji.
  8. Witam, proszę o podanie nr węższego przewodu wychodzącego ze zbiorniczka układu wspomagania kierowniczego, passat 1.8T AEB. Pozdrawiam
  9. Witam, jak sprawdzić 4 pinową kostkę przepływomierza w 1.8T AEB? Pozdrawiam
  10. W tym temacie jest wszystko opisane http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834&highlight=klamka
  11. No to teraz wiem już wszystko, dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Pozdrawiam
  12. I tak trzeba będzie niestety zrobić i mieć święty spokój. Czyli łańcuch + napinacz + komplet uszczelek, czy coś jeszcze? Czy z napinaczem powinienem otrzymać klucz VAG3366?
  13. Witam, chciałem się upewnić, czy poniższe napinacze będą pasować do 1.8T AEB, nowy w ASO kosztuje aż 618 zł :660:? Pani w ASO powiedziała,że do wymiany kompletu trzeba kupić jeszcze łańcuch ( 290 zł ) oraz komplet uszczelek ( 34 zł ), czy to wszystko? http://allegro.pl/item657674299_napinacz_lancuszka_rozrzadu_vw_passat_b5_1_8.html http://allegro.pl/item662117922_napinacz_lancucha_rozrzadu_audi_vw_seat_skoda.html Pozdrawiam
  14. U mnie dodatkowo była sklejona w środku, nie wiem w jakim celu, skoro bardzo dobrze po złożeniu trzyma się na samych zatrzaskach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności