Skocz do zawartości

mlodykapral

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mlodykapral

  • Urodziny 03.03.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Zbigniew
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    poznań

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. ja przy swoim wymieniałem przy przebiegu 430 tyś, i całkiem dobrze sie to prezentowało. Wymieniałem już przy kilku passatach zabieraki, jeden miał 120 tyś i mocno zużyty zabierak i gniazda rok 2006 pierwszy właściciel i jazda miejska tylko.
  2. Masz racje kolego, dzwoniłem do serwisu gdzie były wymieniane i doradca serwisu oznajmił, ze wtryskiwacze były wymieniane w ramach akcji dobrej woli producenta i nie podlegają one reklamacji/ gwarancji wiec zacząłem drążyć temat dlaczego, jak to przecież były nowe i juz sie jeden psuje to nie można go reklamować?? Odpowiedział grzecznie, ze niemam na nie dowodu zakupu i nie ma podstawy reklamacji.... Postanowiłem zadzwonić do innego serwisu w Poznaniu, tam doradca odesłał mnie do serwisu w którym były zakładane. Pozostaje jeździć i obserwować co będzie sie działo, jesli padnie całkiem to kupie używke na Allegro juz po wymianie te "poprawione" widziałem za niecałe 400zł szt. Kolego mareklazar1 a Ty jak sobie poradziłeś z tym wtryskiwaczem??
  3. Skasowałam ten błąd wczoraj i odrazu nie wskoczył a parametry nie odbiegają od reszty, wręcz wzorcowe. Jutro podłącze kompa i zobaczę czy juz cos zapisał. Z samego rana zadzwonię do serwisu i zapytam o gwarancje.
  4. witam, po akcji wymiany wtryskiwaczy jestem juz jakies połtora roku zrobiłemod tego czasu ok 60kkm, wczoraj po podłączeniu vag wyrzuca błąd P1267- zawór pompowtryskiwacza, cylinder 3 przekroczona granica regulacji. Spotkał sie ktoś z takim przypadkiem?? auto jedzie normalnie, czasami troche trzesie na wolnych obrotach i przydymia ze startu, niekiedy po odpaleniu zapala kontrolke swiec żarowych. Silnik BKP przebieg 452kkm
  5. Aktualnie mam 437200km, zabierak pompy nigdy nie ruszany. Czas najwyższy sie za niego zabrac.
  6. kolego wtyrsk jest bezpośrednio w cylindrze. komory o których piszesz są w kolektorze ssącym. Silniki z systemem Bosch Motronic MED 9.Y.Z w zależnośći od warunków pracy i prędkośći obrotowej przymyka kalpy i przepustnice i lub je otwiera. cieżko to wytłumaczyc w kilku zdaniach ale jesli masz jakieś wątpliwości do tego co pisze to rozwine temat.pozdr
  7. kolego u Ciebie swiece są pod pokrywa zaworową
  8. kolego ja mam 398kkm i dopiero zaczynam miec wibracje na 6 biegu przy obrotach ponizej 2tys zobaczymy jak dlugo jeszcze wytrzyma
  9. to Cie wprowadzili w błąd, to akcja dobrej woli VW wiec nie jest to zależne od histori samochodu tak samo jak w przypadku akcji serwisowych.Koszty pokrywa gwanant a nie ASO
  10. kolego przeczytaj wątek od początku bo bzdury wypisujez
  11. moj passacik co prawda juz mam 395kkm ale zdjecie z okraglym 388888, niedlugo zamieszcze 400kkm
  12. Skąd masz kolego takie informacje?? moje ma 400tyś i nawet nie wspomnieli o czymś takim,wytrsk wymieniony za free, decyzja takze zapada praktycznie odrazu po odczytaniu kodu błedów
  13. witam własnie padła mi jedna pompka, laweta juz jedzie po mojego paska. W ASO Krotoski Cichy Przeźmierowo powiedzieli ze jesli wyskoczy odpowiedni błąd jak podłączą wasa to naprawia za free. jesli nie to auto zabieram i naprawiam samemu bo juz sprawdzałem i na 100% pompka. dam znac jak bede po diagnozie.
  14. to sprężarka bez sprzegłowa i bedzie sie kręciła caly czas
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności