Skocz do zawartości

gelo20

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gelo20

  • Urodziny 24.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Witam, Koledzy, mam pytanko odnośnie stuków przy zmianie biegów. Pacjent to Pasior 1.9 TDI AFN z 97 roku. Mianowicie sprawa wygląda tak, że gdy auto się toczy na wciśniętym sprzęgle i mieszam biegami to słychać stuki. Tak jest na wszystkich biegach. Jak się już auto zatrzyma (ale nadal wciśnięte sprzęgło) to stuki ustępują ale za to wszystkie biegi ciężko wchodzą. Dodam, że wszystkie poduszki, półośki, wahacze itp wykluczam bo są ok. Trzeba czepić się okolic sprzęgła. Dodam też, że autem telepnie i słychać lekkie stuki przy gaszeniu. Czy te wszystkie objawy świadczą o dwumasie? Czy może to być łożysko oporowe? Pytam bo zastanawia mnie to ciężkie wkładanie biegów na postoju. A i dodam, że auto ma 310 tyś. przebiegu. Narazie nie mam czasu włazić do kanału więc próbuję "po omacku". A i czy może to być usterka skrzyni? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  2. Kolego, turbinka kwalifikuje się najprawdopodobniej do czyszczenia ponieważ przeładowuje. Kierownice zapieczone. Poruszaj sztangą od gruszki na turbinie i na 99% cięzko chodzi i się przycina. Wyczyscić turbo i cieszyć się z jazdy. Pozdrawiam
  3. Spróbuj zmierzyć napięcie na pinach pod które podpiąłeś zasilanie czunników przed i po właczeniu świateł i sprawdź jakim napięciem powinny być zasialane czujniki. Stawiam na to że po włączeniu świateł jest spadek napięcia na pinach pod które podpiąłeś i dlatego nie działa. Rozwiazaniem będzie puszczenie zasialnia bezpośrednio spod aku albo spod skrzynki pod kierą pod jakiś gruby kabel. Pozdrawiam
  4. Koledzy, wybaczcie mi moją niewiedzę ale majstruje tylko przy dieslach i z benzynkowymi turbinami nie miałem osobistej styczności i nie doczytałem posta (czyt. pierdoła:-) Jak widać człowiek uczy się całe życie. Pozdrawiam
  5. To raczej mało prawdopodobne. Turbo jest smarowane i chłodzone olejem. Ale po takim remonciku powinno być tylko lepiej i cena za robotke troche spora bo 780 zł i do tego przycinka na rabacie na części to już dużo. Pozdrawiam
  6. Wydaje mi się że nie musisz wymieniać modułu skoro tylko wariują lampki. Może wariują przez słynne zimne luty na mikrostykach w zamkach drzwi. VAG prawde Ci powie bo możliwe że poniesiesz tylko niepotrzebne koszta
  7. Te wszystkie środki do czyszczenia to o kant d... potłuc. Jeżeli się je stosuje i jakimś cudem pomogą to na przejechanie najwyżej kilkuset kilometrów i znów powrót piesni. Jeżeli kierownice rzeczywiście zapieczone to tylko rozbiórka i czyszczonko
  8. To jeszcze przed wyjęciem turbo sprawdź czy chodzi luźno to cięgno od gruszki i czy nie podnosi się skokowo. Jak są skoki to na bank zapieczone kierownice i trzeba pruć turbawke. Roboty jest sporo i może nie tyle z jej wymontowaniem ale z rozpołowieniem. Ostatnio czyściłem turbo od AFN i bez grzania palnikiem by się nie udało.
  9. A dużo się podnosi do góry? powinna ok 1,5 cm. A sprawdzałeś czy chodzi lekko czy się nie przycina? Miałem do czynienia z takim V6 w którym też się podnosiła niby ok ale po rozpołowieniu turbo syfu co niemiara, wyczyszczone kierownice i od tamtej pory lata aż miło
  10. Jak się domyslam silnik TDI V6 tak? jaki rocznik bo z postu nic nie wynika? Skoro majstrowaleś przy regulacji gruszki od turbo i coś się zmienia to sprawdź skok tejże gruszki i poruszaj czy dobrze i luźno chodzi. Możesz mieć zapieczone kierownice w turbinie i znam takie przypadki że pomimo tego VAG nie widzi błędów
  11. gelo20

    Błąd wtrysku VR5

    A jaki masz status błędu w VAG-u? Błąd stały czy sporadyczny? Bo jak sporadyczny to może być ciężko ze sprawdzeniem na zwarcie bo akurat może nie stykać z masą. Najlepiej spróbować go odgrzebać dotąd, gdzie mógłby być przetarty
  12. gelo20

    Błąd wtrysku VR5

    Kolego, a kabelki łączace wtrysk sprawdzałeś? Mam tu na mysli stan izolacji czy nie przetarty?
  13. Nie wiem dokładnie jak jest w motorze 115 KM ale u mnie w AFN-ie 110 KM jest napinacz automatyczny paska klinowego. Sprawdź sobie pasek klinowy czy nie jest już mocno błyszczący i wyciagnięty bo mozliwe że sama wymiana paska klinowego wyleczy problem ---------- Post added at 20:27 ---------- Previous post was at 20:24 ---------- Kolego mielke, dałeś tylko zdjęcie z paskiem od klimy, a akurat w dieselkach sprężarka klimy ma oddzielny paseczek
  14. Wydaje mi się że powinieneś najpierw sprawdzić stare lampy pod kątem odbłysników, czystości soczewki oraz przezroczystości szkła. Jeżeli swierdzisz że wszystko do kitu to kupuj nowe a jeżeli tylko jedna z tych rzeczy to możesz to uratować ale jest troszke pracy. Ja też mam paska z soczewkami i moim zdaniem soczewki są stworzone do ksenonów a nie do zwykłych żarówek H7. To moje drugie auto z soczewkami i w drugim jest tragedia. Jak były klasyczne lampy do zwykłych żarówek było OK. Soczewka+żarówka H7=porazka niestety. Pozdrawiam
  15. Musisz najpierw sprawdzić czy Twój dokładany alarm ma wyjście na domykanie szyb i czy jest ono podpięte do instalacji. Jak tak to raczej nie ma oddzielnego przycisku na domykanie szyb tylko jest jakaś kombinacja albo poprostu powinien je domknąć w momencie zamknięcia drzwi. Jezeli pilotem zamykasz drzwi a szyby nie śmigają to sprawdz to co napisałem wyżej. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności