Skocz do zawartości

Audi_s-line

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Audi_s-line

  • Urodziny 10.07.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gorzów Wlkp

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. To jest jakaś masakra mam VW z 2007 i też są oznaki korazji przy listwach od drzwi i na klapie, jak już jestesimy przy temacie to warto polakierować drzwi i tylnią klape ponieważ tutaj mam ognisko korazji czy może wymienić na gotowy element pod kolor ?? mam na mysil oczywiscie drzwi od kierowcy i tylnią klape bagarznika
  2. Witam, kolego prawdopodobnie masz uszkodzony zawór reg. turbiny tzw. gruszke, zdarza się nie szczelnosci i ucieka powietrze i regulator nie ma jak przeładować, jeżeli jestes zainteresowany mam taki Zawór na sprzedaż kontakt priv. pozdrawiam
  3. A ja mam takie pytanko dałoby rade sprawdzic po numerach wachacz ori. do jakich modeli by podpasował, niżej podaje foto do numerów http://img153.imageshack.us/img153/8283/71519424.jpg
  4. Dariusz72 Też jestem ciekaw gdzie to można sprawdzić, pomijając metode prób i błedów, a tak w temacie to na pełnym baku cos po wyrzej 1000km
  5. To na co koledzy wyrzej zwrócili uwage najwazniejszym etapem samej regeneracji jest wyważenie koła wraz z wałkiem dlatego bardzo czekamy na efekt koncowy jak turbo zachowa sie po kilku/kilkunastu tyś. km przejechanych
  6. Po wymontowaniu turbosprężarki (przed rozkręceniem wałek kręcił się nie obcierał) łopatki nie uległy zniszczeniu (ubytek, odkształcenia, wygięcie) takze nie zapomnij sprawdzic kolektor czy czasem w środku nie jest minimalna rysa pękniecie, czesta wada tych turbinek
  7. To jest własinie ryzyko czy po przejechaniu kilku/kilkunastu km czasem nie ukreci ci wałka, tak na marginesie sprawdzales wałek, koło talerzyk .. czy nadają sie jeszcze do eksploatacji zeby czasem nie wyniosło Cie to razy 4
  8. Znajomy wiem ze leje Mobila i nie narzeka
  9. Niby ponad 6latek mają, ale ważne jest w jakim stanie jest sama opona w pewnym temacie na forum został poruszony wątek pozwole zacytować kolege zuczek727
  10. Sprawdzi czy czasem geometria nie przycina się lub cos z zaworem regulatora turbiny (gruszka) a co do samej regeneracji pisz na priv lub e-mail moze cos ci bede mogł pomoc
  11. bridegstone dają rade sam na nich jezdze
  12. Popieram ON Pb czy LPG każdy ma cos do zaoferowania plusy i minusy
  13. Polecam >> ETKA 7 2 V5 2010 International [Audi VW] PL
  14. T4 2,5Tdi wystarczy jak najbardziej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności