Skocz do zawartości

palel

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O palel

  • Urodziny 27.04.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam. W moim przypadku też walczyłem z dziwnymi wibracjami. Zaczęło sie od tego że pewien pijaczyna wjechał mi w tył zaparkowanego auta tak że auto na ręcznym i na biegu przesunęło się o 10m do przodu. Silnik po tym zaczął głośniej chodzić i czuć było wibracje. Oczywiście wymieniłem 4 poduszki na coś porządnego -tak poprosiłem mechanika. Wyszło 950zł z wymianą (miał być lemforder). Troche pomogło ale zamiast wibracji było wkurzające drżenia kierownicy. W między czasie padło mi sprzęgło wiec wymieniłem razem z dwumasem -drżenie auta pozostało. (Po 20min jazdy z pracy cieszyłem się, że mogę już wysiąść z tego auta;)). Problem rozwiązała wymiana dwóch poduszek zakupionych w ASO (930zł). Teraz w aucie cicho i przyjemnie...
  2. U mnie jak się zatną kierownice w turbinie to przy przyspieszaniu rzuca silnikiem, jest głośniejszy i dużo słabszy - oczywiscie zanim przełączy się w tryb awaryjny. Po czyszczeniu turbiny to tak jakbym wsiadł do innego wozu;)
  3. U mnie też słychać stuki. Te stuki powoduje pęknięta sprężyna w tylnym zawieszeniu. Na początku też szukałem z przodu auta, bo tak dziwnie niósł się dźwięk po ramie... Warto sprawdzić...
  4. Turbina bez zmiennej geometrii w pasku B4 1.9 TDI 90 PS (silnik 1Z) ma gruchę skierowaną w inną stronę. Wpisz w google w przeglądarce grafiki turbina 1Z oraz turbina AFN i zobaczysz różnicę. Ja na zapieczonej turbince jeździłem z pół roku i nic się nie stało. Ale jeśli przeładowuje to pracuje na większych obrotach, czyli szybciej się zużywa. Lepiej wyczyść póki jeszcze się nadaje do czyszczenia. Pozdrawiam.
  5. Turbina na zdjęciu posiada zmienną geometrię. Jak się mylę proszę mnie poprawić.
  6. Miałem kiedyś podobny przypadek (B3 silnik RP). Objawy takie same, niestety okazało się, że pękły sanki. Nie było na nich nic widać podejrzanego do momentu kiedy urwał się wahacz. Być może u Ciebie to nic poważnego, ale polecam jak najszybciej na szarpaki.
  7. U mnie pali 5,3l (wrzesień/październik) pół na pół cykl miejski i trasa. Sprawdzałem dwa razy tankując do pełna. Zimą w cyklu miejskim nie przekroczyło 6,5-7l.
  8. W jaki sposób odłączyć fabryczny alarm? Gdzie znajduje się syrena (klakson) alarmu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności