k_piotr99
-
Liczba zawartości
41 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O k_piotr99
- Urodziny 13.06.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Krasnystaw
Samochód
-
Silnik
B3 1.8 90KM (RP)
-
Rok produkcji
1991
-
finał tego calego zamieszania to czujnik temp. stary orginalny wogole nie działał a nowy który miał byc niby dorby mial 10 razy wiekszą oporność.
-
zmiana kabli nie pomogla..dalej to samo sie dzieje....jutro czujnik do sprawdzenia
-
mysle ze cisnienie nie ma tu nic do rzeczy bo na gazie problem nie wystepuje, wydaje mi sie ze problem jest w ukladzie zasilania benzyna, zla dawka, zalana swiece moze swiadczyc o tym ze silnik jest zalewany paliwem...zmienilem dzis kable na beru i zobaczymy co sie bedzie dzialo
-
nie pali drugi z lewej jak sie stoi przodem do samochodu, swiece podmienilem na stare bosha i poprawy nie ma, no kable to jedna z potencalnych mozliwosci i ten czujnik temp płynu...jak pisałem kopułka palec nowe beru sa...
-
no wyobraz sobie ze zyje...kable byly timmen nieby niemieckie jakies ale nowe i do gazu nieby przystosowane..zmieneilem na syntecha i to samo...zaznacze ze pompka w baku chodzi tak glosno ze na dworze ja slychac ..ale jakby to byla jej wina to i na rozgrzanym by zle jechal.....
-
ale jak kabel z tej swiecy zdejmowalem to prad mnie po recy kopał wiec prad jakby dochodzi....kopólka nowka jest zalozona
-
dodam ze jak chodzil na wolnych obrotach i tak nie rowno pracowal zgasilem go i wykrecilem swiece jedna to zalana byla.....
-
liquid molly 10w40 o ile odbrze napisalem
-
palec i kopułka nowka sztuka (beru)
-
otorz to nie przelacza sie a wez go na benzynie rozgrzej jak jechac nie chce.......i koło sie zamyka im gorszy mroz tym wiekszy problem dlatego tak was molestuje z tym.kazdy przyklada inna wage do samochodu moj ojciec by to olal aby mu odpalil....ja nigdy w zyciu ma chodzic jak nalezy i juz ---------- Post added at 17:40 ---------- Previous post was at 17:38 ---------- ale on pali od strzalu...przez chwile chodzi rowno a po chwili puf puf puf jakby jeden cylinder nie palil dodaje delikatnie gazu i to samo tylko szybciej , odlaczalem jeden przewod od swiecy i jakby na tym cylindrze nie palil...wymienilem swiece i bez skutku kable tez drugie...i wez badz madry...rozgrze sie to chodzi malina... ---------- Post added at 18:19 ---------- Previous post was at 17:40 ---------- podajcie jakie parametry powinien miec ten czujnik temp zebym wiedzial jak sprawdze w sobote co z nim
-
u mnie z zapaleniem nie ma problemu.ale to telepanie jest strasznie w******....jechac nie bardzo sie da na benzynie wtedy a na gazie nie chce parownika katowac przy -20stopniach wiec szukam przyczyny. ---------- Post added at 17:29 ---------- Previous post was at 17:28 ---------- nowe bo zawsze na gazie jechal jak przelaczalem a teraz juz i nagazie sie buntuje....wiec na benzynie sie telepie i jazda bidna a na gazie nie chcial jechac dopiero jak sie rozgrzal wiec weż tu jezdzij i przyczyn nie szukaj //Edit by tony_w - za wulgaryzm
-
bocoraz to nowe objawy wychodza....sprawdze w sobote czujnik a jakie parametry powinien spelniac???
-
dzis rano zapalilem na benzynie i nawet dobrze chodzil , zgasiłem go na 5min i znow zapalilem i zaczelo go telepac w dodatku na gazie nie chcial jechac jak przelaczalem. świruje ja moze.... a moze to wina sondy lambda??jak myslicie ?
-
"pinów" czyli tych blaszek w czujniku od spodu dobrze rozumiem??
-
sprobuje na weekendzie to zmierzyc... a jakie elementy sie dotyka do miernika??czujnik i... czy dwa kabelki do czujnika? tak to chyba dopinowy czujnik