Skocz do zawartości

RadziejS

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O RadziejS

  • Urodziny 08.06.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WPR

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. No tak, słyszałem, że bywają i stulitrowe baki (zapewne w passatach przy granicy wschodniej spotykane najczęściej Mój ma 70L i jest kombi, więc można rzec - tylko 70L.
  2. U mnie zużyty zacisk (chociaż wyglądał całkiem OK), też ciężko chodził, aż wygięła się łapa sprzęgła. A ponieważ robota jedna to wymienia się całe sprzęgło.
  3. A ja myślę, że warto by sprawdzić czy przewody doprowadzające paliwo się nie zapychają. Problem jest sporadyczny. Dawniej ustąpił po wymianie filtra paliwa. Może pompa podciąga jakiś brud do przewodu, który ogranicza lub tłumi przepływ i auto gaśnie. Po zatrzymaniu spada ciśnienie "ciągnięcia" paliwa, brudek się luzuje i auto chodzi normalnie. Miałem podobną sytuację w starej jettcie.
  4. Można wymontować fabryczne immo??? Pytam bo miewam problemy zimą. Czasem nie mogę po kilka razy odpalić i wkurza to niemiłosiernie.
  5. Mój 1Z, przebieg ok 300tkm, średnio po mieście (dość luźne trasy) 7L/100km. Ale w trasie raz udało mi się zrobić 1400km na baku, więc wyszło poniżej 5L/100. Ten silnik jest nieśmiertelny!
  6. Witam Kolegów, rozsypała mi się maglownica w B4 94r TDI i szukam jakiejś używki na allegro. Czy od benzyniaków też pasują, a może pasują też magle od golfa 3 lub seatów? Gdzie znajdę takie informacje?
  7. Może masz przepływkę nie brudną, ale uszkodzoną. Miałem takie objawy, że auto traciło moc w nieprzewidzianych momentach, czasami ją odzyskiwały, rózne akcje się działy. Raz ktoś mi wyjął przepływkę i przeczyścił i też było dobrze - jeden dzień. Co się okazało? Okazało się, że na forum golfa znalazłem temat o regeneracji Pierburga - często zdarza się, że powstają zimne luty. U mnie tak było. Kupiłem VAG kabelek i patrzyłem jakie wartości wskazuje - okazało się że b. dziwne. Gdy postukałem w nią ręką odzyskiwała odczyt. Więc ją rozebrałem i poprawiłem luty o których mowa na forum golfa - i jest bajka - 400 zł w kieszeni. Tak więc to nie brud tylko może zimne luty, które po zdjęciu i założeniu przepływki czasem przewodzą a czasem nie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności