Skocz do zawartości

sakul

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sakul

  • Urodziny 04.05.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ...

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Podpowiem, że u mnie pomogło rozebranie włącznika i podgięcie, regulacja odległości styku. Pozdrawiam
  2. Witam ! Nie znalazłem informacji poprzez "szukajkę" a trudno przejrzeć całe forum wobec czego proszę admina, modera o przeniesienie we właściwe miejsce. Otóż zdarzyło się, że w trakcie jazdy VW Passat B5 1,9 TDI, 131 KM wyczułem delikatne szarpnięcia, chwilowy spadek mocy po czym przy wciśnięciu sprzęgła silnik gasł. Po zatrzymaniu i kilku próbach rozruchu odpala i pracuje jak gdyby nic nie było. Chyba ze trzy przypadki kiedy zgasł przydarzyły mi się około dwa lata temu, około trzy miesiące temu przydarzyło się to kilka razy no i raz dziś. Wcześniej ustąpiło to po wymianie filtra paliwa ( wszystkie filtry wymieniam co ok. 15 tyś). Dodam, że na Vag-u brak błędów. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Pozdrawiam
  3. Witam ! Wczoraj przyszło mi wymienić lewą osłonę. Zdemontowałem całą półoś. Najpierw śruba na piaście, następnie chyba sześć śrub przegubu wewnętrznego (potrzebny klucz torx, jak praca wykonywana samemu to do blokowania wystarczy wkrętak włożony w środek tarczy wentylowanej przy zacisku hamulca, przy ściąganiu przegubu wkręciłem do oporu śrubę i zszedł bez użycia młotka). Wyczyściłem przegub, założyłem nową osłonę. Szybko bez problemu. Pzdr
  4. Witam ! Wczoraj przyszło mi wymienić lewą osłonę. Zdemontowałem całą półoś. Najpierw śruba na piaście, następnie chyba sześć śrub przegubu wewnętrznego (potrzebny klucz torx, jak praca wykonywana samemu to do blokowania wystarczy wkrętak włożony w środek tarczy wentylowanej przy zacisku). Szybko bez problemu. Pzdr
  5. Dzięki bardzo wszystkim. Nie wiem co się stało, ale wszystko naraz chyba nie mogło paść tym bardziej, że za każdym sprawdzeniem pokazuje co innego. Dziś pierwszy odczyt to błędy 256, 4F7, 4FA i 318 następny 4FA i 318 a następny256, 4F7 i 4FA. Sterując ręcznie wszystkie klapy funkcjonują
  6. Błędami jakie się pojawiają to 256, 4F7, 4FA, 318. Po wykasowaniu pojawiają się na przemian.
  7. Witam ! Czy taki stan climatronika czyli miganie i informowanie o błędach ( za każdym razem innych ale powtarzających się na przemian) może być powodem chwilowe odłączenie panela sterującego. Wszystko zaczęło się właśnie po takiej czynności, wcześnie było ok. Dzięki za pomoc pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności