Skocz do zawartości

krzysrys

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krzysrys

  • Urodziny 03.11.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żegiestów

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. No jak na razie jest OK, bezpiecznik 60 A i zmiana jego obudowy odniosła zamierzony skutek, wszystko jak na razie działa, i oby tak zostało
  2. a ja z tego co szukałem to wg ETKA ma tam być 50A i taki miałem jak kupiłem auto, tylko że wytopił się jeden z uchwytów tego bezpiecznika płytkowego i bezpiecznik był spalony, wiec kupiłem 50A i wymieniłem, ale znowu zaczął topić i przepalać się, a było to już na wiosnę więc dałem sobie spokój, teraz znowu mrozy i przydało by się żeby się trochę szybciej nagrzewał, a tu problem bo znowu pali bezpiecznik, jest duży mróz to zobaczę jutro czy mi bezpiecznik spali czy nie (jest już zamontowany 60A) a tak szczerze to mam nadzieję że to były tylko zaśniedziałe styki i zmęczenie materiału a po wymianie obudowy bezpiecznika i zwiększeniu wartości bezpiecznika z 50A na 60A będzie już ok
  3. no jestem po wstępnych oględzinach mojego wstępnego podgrzewania, najpierw wymieniłem bezpiecznik,ten płytkowy mi się stopił - miejsce zasilania od aku czyli ten czerwony gonił luźno więc kupiłem obudowę bezpiecznika taką do instalacji głośnikowych do samochodów z bezpiecznikiem 40 A, podłączyłem i okazało mi się że na 2 dni musiałem wymienić 2 bezpieczniki (obydwa były 40A), dziś sprawdziłem świece , jedną wymontowałem i sprawdziłem na krótko ( do akumulatora) był ok, i oporność rzeczywiście była praktycznie 1 ohm, pozostałych nie wymontowywałem, ale opór był taki sam, (też 1 ohm), sprawdziłem ciągłość przewodów zasilających świece żarowe - wymontowaną świece wkładałem po kolei do fajek i załączałem sterowanie na krótko (świeca w fajce, "-" na świece z akumulatora, potem krótki przewód i zza bezpiecznika zwierałem z tymi dwoma odejściami z dołu tego przekaźnika (po kolei) (z prawej grzało w jednej fajce - z lewej grzało w dwóch czyli chyba ok) dodam że nie mam możliwości zmierzenia pobieranego prądu - było nie było może to być około 50A prądu stałego - nie dysponuje takim miernikiem do tak dużych prądów. po tych zabiegach uznałem że powinno być ok i zamontowałem bezpiecznik 60A - zobaczymy co się jutro podzieje i czy spali mi bezpiecznik pozdrawiam
  4. Witam, a ja mam takie małe pytanko odnośnie tematu. Jak sprawdzić wstępne podgrzewanie płynu chłodzącego, te 3 świece żarowe, normalnie na krótko podłączając do akumulatora przez żarówkę wszystkie wydają się sprawne (żarówka świeci) a problem jest w tym że pali mi się bezpiecznik od tych świec, czy może być któraś zwarta i przez to pali bezpiecznik, czy raczej szukać jakiejś innej przyczyny, czy dla pewności wykręcać po kolei i sprawdzać czy się rozgrzewają.
  5. to daj znać jak zamontujesz jak się mają do oryginalnych - i może wrzucisz jakąś fotke też przy okazji
  6. egon290 - więc sam sobie odpowiedziałeś - ewentualnie łożysko się posypało
  7. egon290 i czarny_vw jak wam przestaje stukać to dla sprawdzenia polecam się zatrzymać i ruszyć dość gwałtownie "z pichami", samo raczej się nie naprawiło a tylko przyblokowało na jakiś czas, miałem coś takiego w golfie II - wycięcie pomogło - bez wpływu na dalszą jazdę - polecam sprawdzenie na kanale czy się ten "wyważnik" kręci to jest uszkodzony
  8. i chodzi chyba o zaznaczoną część
  9. Witam, bardzo proszę o sprawdzenie nr wvwzzz3azse111544 Passat jak w opisie wersja GT kombi
  10. Po przyśpieszeniu zostawia na początku kłęby czarnego dymu co później trochę ustępuje i ma mało mocy na początku wciśnięcia gazu, więc może być wrażenie że po puszczeniu trochę gazu zaczyna łapać, przynajmniej ja tak miałem u mnie,
  11. A ja polecam sprawdzić czy nie masz przypadkiem dziur w łącznikach gumowych od turbiny, tych za pokrywą zaworów, takie długości około 5 cm
  12. Witam, a mam takie pytanie, jak ustawiać te wartości, czy trzeba to robić w programie czy jakoś mechaniczne przy silniku, bo mam podobny problem rano przy odpalaniu
  13. monter - dzięki za odpowiedź bo nie byłem pewny i myślałem że mam coś nie ten teges
  14. Witam, a ja mam pytanie trochę z innej beczki ale chyba pasuje do tematu: czy jak w climatronicu włączycie obieg zamknięty to możecie razem z nim włączyć nawiew na szybę, bo jak ja włączę obieg zamknięty i jak chcę włączyć na szybę to wyłancza mi obieg zamknięty, a jak mam na szybę ustawione ito nie dam rady włączyć obiegu zamkniętego, z góry dziękuję za pomoc
  15. No Po wymianie 3 poduszek i 3 wieszaków tłumika i wizycie u gościa od wtrysków ( który powiedział mi że za takie drgania to nie są odpowiedzialne wtryskiwacze ani pompa, bo są to za silne drgania) wymieniłem tą złączkę elastyczną - zamontowałem ją trochę dłuższą niż jest oryginalna, bo zamontowałem zamiast 10 cm (oryginalna długość) - 15 centymetrową, która zresztą dość fajnie mi spasowała. Po tym zabiegu zrobiło się znacznie spokojniej w środku, a przynajmniej w zakresie obrotów 1100-1200 i nie ma już takiego stukotu przy jeździe na wstecznym, a wtedy były te drgania najbardziej odczuwalne. Podsumowując: moim zdaniem jeżeli ma ktoś problem z drganiami silnika to polecam zacząć naprawę od wymiany właśnie tej złączki elastycznej - lub inaczej tłumika drgań. A jeżeli to nie pomoże to dopiero Bawić się z poduszkami i wieszakami, przez co można oszczędzić parę złotych. Pozdrawiam i życzę udanego pozbywania się drgań. może za jakieś 2 tygodnie pojadę zrobić z wtryskiwaczami to dam znać czy się jeszcze bardziej poprawiło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności