Skocz do zawartości

vietrzyk

  • Liczba zawartości

    213
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vietrzyk

  • Urodziny 05.02.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PN

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dwu nabojowa zamiast jednej żółtej ma dwie wtyczki w poduszce - zielona i czerwona. Jak byś chciał zdjęcie kiery w drewnie z taką poduchą to pisz na pw. Zresztą mam nawet na zbyciu od B6.
  2. Ja musiałem wymienić szybę po uderzeniu kamienia i z UbezPiecZalnia wymieniła bezgotówkowo na NORDGLASS... i była to porażka jak nie wiem, po roku cała szyba w odpryskach i porysowana po zimie od delikatnej skrobaczki. Drugi raz wymieniłem na pilkingtona na własną rękę w tym samym warsztacie. Jak narazie są 2 mikroryski, które widać tylko pod słońce po 1,5 roku. Używana ta sama skrobaczka, więc te ich diamenty w nordglasie można między bajki wsadzć...
  3. pasek nie przeskoczył, problem jest w czym innym. Podciśnienie w układzie dochodzi tylko do serwo bo hamulce są ok, a w EGR, gaszaku i turbo podciśnienia brak po wypięciu nic nie zasysa... Po dokładnych oględzinach i wymianie wszystkich wężyków od podciśnienia wszystko wróciło do normy. Prawdopodobnie któryś wężyk/-ki rozszczelni ły się i podciśnienie uciekało, Dzięki za sugesite
  4. Był , bo omijałem drogowców i akurat miałem 1 bieg i zdążyłem ruszyć. Samochodem zrobiłem po kolizji 10 km i normalnie odpala, nic się nie dzieje oprócz braku mocy silnika. Sprawdzę ten pasek, ma ktoś inne podejrzenia?
  5. Witam wszystkich po dłuższej przerwie, mam nietypowy problem... Samochód jak do tej pory sprawował się dobrze i nie maiłem zastrzeżeń do jego mocy i pracy silnika. Przebieg 230 tys. Po kolizji drogowej (BMW 5 lewy przód potraktowała mojego Paska w prawy tył) samochód przestał ciągnąć. Przed tem od 2200obrotów przyśpieszał wciskając delikatnie w fotel a teraz mam wrażenie jak by turbina nie pracowała. W całym zakresie obrotów rozpędza się tak samo. Sprawa jest z dzisiaj więc zanim przyjedzie rzeczoznawca z ubezpieczalni sprawcy (PZU) to chciałbym wiedzieć jaka jest procedura żeby rzeczoznawca oprócz zdjęć uszkodzeń i tego co widać na zewnątrz pofatygował się albo zlecił serwisowi jakieś badanie techniczne silnika dotyczące utraty mocy czyli tego czego optycznie nie widać. Z trudem rozpędzam się do 140 km/h. :placzka Może ktoś miał podobną sytuację i wie co mogło się sypnąć przy takim zdarzeniu. Swoją drogą to BMW wygląda dużo gorzej od mojego, wydaje mi się miała ok 40 - 50 km/h. Proszę o pomoc.
  6. Chudy lis ma rację, jak ma pompki od 101 i wsadzi od 130 to bez żadnego grzebania w sofcie będzie dużo lepiej ciągnął od dołu i będzie miał równą górę do 4500 obr, tak że wymieniaj i pojeździsz to zobaczysz :dobrze Na pompkach od 101 góra przestaje ciągnąć od 3600 obr... potem wlecze się do 4300... A na te 160 KM go zestroisz bez problemu z pompkami od 130 POD WARUNKIEM jak masz suszarkę lepszą od fabrycznej, bo na fabryce nie będzie więcej niż c.a. 145 KM bez dymienia, wszystko oczywiście zależy od stano motoru, turbo i nowych pompek. Sory za wycieczkę ale troszkę praktyki ci chyba brakuje, na wydajniejszych pompkach bez zmiany softu auto będzie miało nie tylko lepszego kopa ale też mniej będzie palić :fajny przy tym samym stylu jazdy i o tym cię zapewnie
  7. Psikanie nie pomoże... musisz rozebrać, usunąć stary smar, ZAMIENIĆ MIEJSCAMI BLASZKI - te małe styki, nałożyć trochę białego towotu i złożyć. Powinno pomóc na ok 100tys, potem już tylko wymiana jak padnie
  8. być może koledzy mają rację z tą skrzynią... ale od jakiegoś czasu miałem to samo w tym samym silniku przy manualu.. i ani mi się skrzynia nie skończyła ani nic ze sprzęgłem... problemem jak się okazało jest sterowanie egr, więc najpierw sprawdź też to, bo biorąc się za automat możesz sporo pln popłynąć nawet jak będzie sprawny to po rozebraniu będzie do wymiany to czy tamto "profilaktycznie", a przyczyny nie usuniesz.
  9. Bogumił ma rację, w silniku 1Z po 300 tys. wymieniałem szklanki na nowe INA i różnica w mocy po samej wymianie mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. Ale kto by pomyślał że dzięki nim cylinder dostaje odpowiednią ilość powietrza z paliwem i ma czym oddychać przy odprowadzaniu spalin :fajny
  10. Nie zupełnie, bo homologacji na to nie będzie... Zainwestuj w europejskie bo na drutowaniu, piłowaniu itp. daleko nie zajedziesz jak spotkasz kumatego stróża prawa... i wtedy wypłacisz więcej niż za lampy + do tego nowe lampy eur. + przegląd... Sam przekalkuluj.
  11. Przy tym systemie wtryskowym się tego nie robi... obawiam się że pompki są co najmniej do czyszczenia ultrdźwiękami, i ile nie szkoda na to kasy... lepiej poszukaj jakiś pewnych i kpl oringów, zapomnisz o problemach
  12. vietrzyk

    Xenon raz jeszcze

    Jak masz soczewki to HID jedynie 4300 i nikt od razu po samym wyglądzie nie będzie dochodził czy to oryginał czy dokładka. Chyba że trafisz na "specjaliste" to wystarczy że oznaczenia zobaczy na lampie i dowód zabierze... 6000 k i w górę nie kupuj bo sa bardzo zniebieszczałe, i wyraźnie rzucają się z oczy, Szukaj z przetwornicami DENSO, HELLA, VALEO jak nie chcesz mieć zakłóceń, inne to CHINA A jak nie masz soczewek to oszczędź innych kierowców i zostaw sobie H7 lepiej
  13. Proste. Wyjmij panel nawiewów, rozkręć (kilka śrubeczek) i sprawdź czy nie jest przylutowana, może ktoś już przy niej modził i dlatego nie możesz wyjąć. Szklana kula nie wie co jest z twoją żarówką :fajny
  14. Daniel chyba trochę słabo spolerowanie zewnętrznej części szkła wyszło... Widać spore ryski
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności