Skocz do zawartości

Lachmann

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lachmann

  • Urodziny 30.08.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B4 1.6 100KM (AEK)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam, Podłącze się pod temat. Ja mam problem z tym że ogrzewanie w samochodzie cały czas działa. To znaczy że cały czas dmucha mi ciepłe powietrze z silnika, nawet jeśli skręce ogrzewanie na zero. Elektryk samochodowy powiedział, że jakaś kalpka przy nagrzewnicy, która steruje tym skąd leci powietrze z nagrzewnicy sie zacięła/wypadła i teraz cały czas leci ot ciepłe powietrze. Powiedział że żeby do tego dojśc trzeba zdemontować cały przód kabiny. Co o tym sądzicie, jest jakaś inna opacja naprawy tego? Pozdrawiam
  2. Mam problem. Miałem wode w komorze akumulatora w Passacie 1.6 z 1998. Od tego czasu cały czas grzeje mi nagrzewnica (bardzo ciepło w aucie) oraz cały czas pracuje wiatrak chłodzenia silnika (chyba nie powinien jak jest zimny). Doszedłem do wniosku że musiało zalać skrzynke bezpeiczników/przekaźników na podszybiu. Jak myślicie? Zgodnie z opisem właśnie tam znjadują sie odpowidzialne za ogrzewanie/chłodzenie bezpieczniki i przekaźniki? Co się mogło stać?
  3. Dzięki za podpowiedź. Moge prosić o skrócona instrukcje jak to zrobić - jestem laikiem... A tak swoja drogą co sądzisz o odłączaniu akumulatora - będzie problem z kodowaniem radia każdorazowym...
  4. Hej, U mnie podobnie. Jak jest bardzo wilgotno w powietrzu - tak jak teraz - zaczynają sie dziać cuda. Ostatnio zostawiłem samochód na parkingu - poszedłem do sklepu, wracam a tu otwarte przednie elektryczne szyby. Inne sprawy: raz działające, raz nie lampki w drzwiach, problemy z oświetleniem wewnętrznym i w bagażniku (raz się włącza raz nie), ostatnio padło też podśiwtlanie panelu z nawiewami (kilka dni migało, migało i przestało działać - przez jakiś czas było tak, że jak się cały ten panel docisneło to działało, ale w końcu przestało całkiem) no i problem odwieczny - tyle lewe drzwi! Niedługo zajrzę do modułu komfortu. Poza tym planuję zobaczyć wiązki w drzwiach i ostatecznie - mikrostyki w zamkach, ale tego chciałbym uniknąc bo jak wiadomo to ciężka praca. Sadzicię że to wszystko pomoże? No i jeszcze jedno pytanie - jak zabezpieczyć doraźnie przed samoczynnym opuszczaniem sie tych szyb (parkuję pod blokiem i chcę spać spokojnie) - czy muszę odłączać akumulator za każdym razem na noc póki tego nie naprawie docelowo? Pozdrawiam
  5. Magda84, Klocki brat wymieniał na wiosne 2009 (mam samochód od brata), rant lekki jest na tarczach ale on twierdzi ze nic takiego nie słyszał wczesniej wiec nie sądze zeby nagle się pojawiło... Zapomniałem napisać, że ten metaliczny dziwek jakby czesciej pojawia się przy lekkim skręcaniu w lewo, ale nie ma zasady. Przy jezdzie prosto równiez występuje. Na pewno jest to zauwazalne przy większym rozgrzaniu samochodu i wysokiej temperaturze na zewnatrz... Pozdrawiam
  6. Witam, Właśnie szukałem na forum informacji bo mam chyba podobny problem. Mam 1.6 z 1998 roku i od jakiegoś czasu słyszę w przodzie po lewej stronie jakby piszczenie, lekkie tarcie, taki lekko metaliczny odgłos. Najgorsze jest to, że nie potrafię jednoznacznie powiedzieć, kiedy się pojawia. Czasami jak jadę pwoli, czasami jak przyśpieszam, częściej jak jest ciepło na zewnątrz ale to może byc mylne. Kurcze hamulce wykluczam. Łożysko? Z góry dzięki za ewentualne sugestie. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności