-
Liczba zawartości
307 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Gajdzi
- Urodziny 28.01.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Bartek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Langnau
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 190KM DSG6 4x4
-
Rok produkcji
2018
-
Link do tematu o samochodzie
76172
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Porady w sprawie zakupu konkretnego samochodu
Gajdzi odpowiedział mkpol → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Coś tu nie gra… czy to 180KM czy 220KM? Oznaczenia sugerują wyższą moc jak dobrze pamiętam (TSI czerwony). @Jericho, rozumiem, że masz na myśli gaz z bezpośrednim wtryskiem? To nie jest chyba ten sam silnik co 1.8T który wręcz idealnie współpracował z gazem o bezpośrednim wtrysku!? -
Gajdzi obserwuje zawartość → VW Passat B8 Highline 2.0 TDI 190KM DSG7 4M i VW Passat B8 Highline 2.0 TDI 190KM DSG7 4M
-
Witam forumowiczów, Sprzedaje swojego prywatnego Passata kupionego w 2018r z przebiegiem 62tys km. Kupiony z myślą na długie podróże CH-PL. Pierwszy rok, owszem, później na rodzinne wyjazdy weekendowe. Sprzedaje ponieważ kupiłem auto elektryczne. Auto sprzedaje w PL i CH. W PL tylko dlatego, że przyjeżdżam na święta do rodziny. Procedura będzie wyglądała następująco: 0. Osoba zdecydowana na zakup musi wiedzieć, że auto musi zostać wyrejestrowane w Szwajcarii, a to można zrobić TYLKO osobiście dlatego: 1. Spisujemy umowe-kupna sprzedaży na terenie PL 2. Zabieram dowód rejestracyjny i tablice do CH celem wyrejestrowania auta 3. Przywożę dokument potwierdzający wyrejestrowanie auta (i ew. drugi komplet kół) 4. Kupujący sam przechodzi procedure rejestracji auta w PL. Volkswagen Passat Highline Combi Auto bezwypadkowe/bez szkodowe Silnik: 2,0 TDI 190 KM Skrzynia: DSG 7-bieg Rok produkcji: 2018 Data I rejestracji: 25.05.2018 Numer rejestracyjny: ZH 945 047 (nie jest zastrzeżony) VIN: WVW ZZZ 3CZ JP01 5568 Najciekawsze/najważniejsze wyposażenie: Reflektory FULL LED Nawigacja / ekran dotykowy Czujniki parkowania przód/tył + wizualizacja + kamera cofania (nie 360) Klimatronik 3-strefy Aktywny tempomat Elektryczna klapa bagażnika Tapicerka alcantara + skóra Elektryczne szyby x4 + lusterka Hak (dokładany) Auto Hold / funkcja automatycznego ręcznego Podgrzewane lusterka Podgrzewane przednie fotele Czujnik deszczu Przyciemniane szyby tył (fabrycznie + roletki na magnesy) Elektrochromatyczne lusterko wsteczne Centralny zamek + pilot Wielofunkcyjna kierownica / skórzana System Start/Stop W komplecie mam 2 komplety kół, ale: na oryginalnych felgach nowe opony wielosezonowe Kleber Quadraxer3 XL FR 215/55R17 (1500km) na nie-oryginalnych felgach opony zimowe Dunlop Winter Sport 5 (2x do wymiany, 2x na max 1 sezon) - felgi wpisane w CH dowód rejestracyjny jako zgodne z homologacją auta (wymogi CH) Krótki opis: Auto serwisowane zgodnie z VSSP (Volkswagen Swiss Service Pack - 4 lata). Po tym auto serwisowane w PL z pełną dokumentacją do wglądu. Wymieniony kompletny rozrząd w servisie VW (AMAG) wraz z pompą wody (na życzenie) przy przebiegu 92 tys km z powodu piszczącej rolki (znany problem, VW ma na to TPI) Wymienione tylne tarcze hamulcowe tył wraz z klockami (oryginalne się "paliły") przy przebiegu ok. 75 tys km (VW odmówił wymiany na gwarancji) Auto sprzedaje tylko dlatego że kupiłem Tesla MY. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu: - numer szwajcarski: +41 79 572 11 78 (iMessage/FaceTime) - numer polski (tylko Whatisup) +48 504 196 111
-
Nowa cena 79.200 zł (18k CHF * 4,4zl)
-
Jeśli jesteś sprzedawcą i masz płacone za ilość przjechanych kilometrów to może i owszem. Oczywiście nadal się tak może zdarzyć ale przeważnie te auta są dobrze utrzymane (z wyjątkami). ja właśnie kupowałem Skodę Octavię (czarna) z przebiegiem 172 i jeździ do dzisiaj, mając ~350kkm. reasumujac, jeśli nie trafisz na kata to będzie ok, albo przynajmniej powinno być. p.s. auta z DSG, nawet najlepiej utrzymane, mają często dwumase do wymiany przy ~150kkm (stuka). Więc to nie powinno być zaskoczeniem (obejrzałem ok 20 aut i każdy tak miał). p.s.2 jesli macie zamiar kupić auto z CH, sprawdzajcie czy te auta w ogóle miały jakiś serwis. Często te auta jeżdżą ~50 tyś km bez żadnego serwisu - sam doświadczyłem tematu i z kilku pięknych sztuk musiałem zrezygnować.
-
Polecam również nie wierzyć e raporty DasWeltAuto! To handlarz jak każdy inny korzystający z benefitu tego że jest przy salonie, a więc usypia czujność nabywcy. znam przypadki gdzie DWA zapomniało o szkodowej przeszłości swoich aut. Później było tylko “przepraszamy, pomyliliśmy auto”. także czujność nadal na wysokim poziomie!!!
-
Nie, to były napisy tylko B8 FL chyba od 2019/2020 ale rocznika nie jestem pewnien
-
Nie zgodzę się… różnica w przyspieszeniu jest minimalna! Ja mam 190 i ledwie co to wykorzystuje. Ale nie zależy mi aby być “pierwszym na światłach i pierwszy z nich ruszyć”, co odpłaca się bardzo rozsądnym spalaniem. 150KM też daje radę dla normalnego użytkowania bez zacięcia sportowego
-
Wszystko w zależy. Ja sprzedawałem 2.0 TDI (CFHC) + DSG6 z przebiegiem 282tys km i jeździ do dzisiaj (330tys km) bez awarii. Wszystko zalet jak kto serwisował i dbał o to auto.
-
Będzie pasowało. Ostatnia literka to model „iteracyjny” przedmiotu. VW usprawnia swoje elementy w trakcie cyklu życia modelu i jeśli numerki się zgadza to literka oznacza że czesc powinna być „tylko lepsza”
-
Witam forumowiczów, Sprzedaje swojego prywatnego Passata kupionego w 2018r z przebiegiem 62tys km. Kupiony z myślą na długie podróże CH-PL. Pierwszy rok, owszem, później na rodzinne wyjazdy weekendowe. Sprzedaje ponieważ kupiłem auto elektryczne. Auto sprzedaje w PL i CH. W PL tylko dlatego, że przyjeżdżam na święta do rodziny. Procedura będzie wyglądała następująco: 0. Osoba zdecydowana na zakup musi wiedzieć, że auto musi zostać wyrejestrowane w Szwajcarii, a to można zrobić TYLKO osobiście dlatego: 1. Spisujemy umowe-kupna sprzedaży na terenie PL 2. Zabieram dowód rejestracyjny i tablice do CH celem wyrejestrowania auta 3. Przywożę dokument potwierdzający wyrejestrowanie auta (i ew. drugi komplet kół) 4. Kupujący sam przechodzi procedure rejestracji auta w PL. Volkswagen Passat Highline Combi Auto bezwypadkowe/bez szkodowe Silnik: 2,0 TDI 190 KM Skrzynia: DSG 7-bieg Rok produkcji: 2018 Data I rejestracji: 25.05.2018 Numer rejestracyjny: ZH 945 047 (nie jest zastrzeżony) VIN: WVW ZZZ 3CZ JP01 5568 Najciekawsze/najważniejsze wyposażenie: Reflektory FULL LED Nawigacja / ekran dotykowy Czujniki parkowania przód/tył + wizualizacja + kamera cofania (nie 360) Klimatronik 3-strefy Aktywny tempomat Elektryczna klapa bagażnika Tapicerka alcantara + skóra Elektryczne szyby x4 + lusterka Hak (dokładany) Auto Hold / funkcja automatycznego ręcznego Podgrzewane lusterka Podgrzewane przednie fotele Czujnik deszczu Przyciemniane szyby tył (fabrycznie + roletki na magnesy) Elektrochromatyczne lusterko wsteczne Centralny zamek + pilot Wielofunkcyjna kierownica / skórzana System Start/Stop W komplecie mam 2 komplety kół, ale: na oryginalnych felgach nowe opony wielosezonowe Michelin CrossClimat 2 (tyle co zamówione) na nie-oryginalnych felgach opony zimowe Dunlop Winter Sport 5 (2x do wymiany, 2x na max 1 sezon) - felgi wpisane w CH dowód rejestracyjny jako zgodne z homologacją auta (wymogi CH) Krótki opis: Auto serwisowane zgodnie z VSSP (Volkswagen Swiss Service Pack - 4 lata). Po tym auto serwisowane w PL z pełną dokumentacją do wglądu. Wymieniony kompletny rozrząd w servisie VW (AMAG) wraz z pompą wody (na życzenie) przy przebiegu 92 tys km z powodu piszczącej rolki (znany problem, VW ma na to TPI) Wymienione tylne tarcze hamulcowe tył wraz z klockami (oryginalne się "paliły") przy przebiegu ok. 75 tys km (VW odmówił wymiany na gwarancji) Auto sprzedaje tylko dlatego że kupiłem Tesla MY. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu: - numer szwajcarski: +41 79 572 11 78 (iMessage/FaceTime) - numer polski (tylko Whatisup😞 +48 504 196 111
-
Porady w sprawie zakupu konkretnego samochodu
Gajdzi odpowiedział mkpol → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Technicznie nie odpowiem Ci czym to jest spowodowane, ale wiem że VW ma na to TPI (czyli innymi słowy wiedza o tym). U mnie zrobili tak że auto zrzuca bieg na niższych obrotach co powoduje że szarpnięcie jest mniej odczuwalne. Co ciekawe, najpierw chcieli mnie skasować za „przeprogramowanie skrzyni”, później jednak zrobili to w ramach przeglądu - auto miało 92 tys km i 4 lata -
Po wymianie termostatu i czujnika temp nadal wskaznik nie osiaga 90st
Gajdzi odpowiedział Gajdzi → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Miałem identycznie, uszkodzony czujnik. Są historie, nawet na tym forum, że czujniki z ASO bywały uszkodzone. mialem tą nie-przyjemność wymieniać czujnik kupiony w sklepie motoryzacyjnym, dziwne zachowanie, ASO wyszło dobrze. Ale zmam kilku forumowiczów którym nawet z ASO nie działało poprawnie. reklamuj w ASO, albo zmierz rezystancje w garnku i zobacz czy rośnie „w miarę” liniowo od 50*C -
Porady w sprawie zakupu konkretnego samochodu
Gajdzi odpowiedział mkpol → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Czego nie można zarzucić temu egzemplarzowa, to nie przygotowania do sprzedaży - idealnie lśni, jak nowe 🤪 z przebiegiem ~180k - tutaj sprawdź przedni zderzak i lampy, czy są jakieś delikatne uszczerbki od kamyczków/piasku z drogi - jeśli nie to będzie ciekawe jak ktoś zrobił taki przebieg. To samo z lampami przód - ja mam 125kkm i widać na lampach odciski po kamyczkach. ze zdjęć, przynajmniej na moje ono, to za dobrze wyglada (jak na firmowe auto). jedz na jazdę testowa, sprawdź: - dwumase (czy nie stuka) - zapytaj o rozrząd (była wada z napinaczem) - sprawdź czy nie szarpie DSG z 4 na 3 - jak dsg się zachowuje na zimnym - czy hamulce z tylu bie sa spalone (wada passatów i superb) - czy nie cieknie na łączeniu skrzynia-silnik (wada) powyzsze nie dyskwalifikuje auta, ale daje Ci pogląd na potencjalne koszty! sprawdz jeszcze historie po VIN -
Jeśli to faktycznie EVO to tak powinno być. ja mam 2.0 TDI 190KM DSG7 + 4M i mam spalanie w okolicy 5,2-5,8l/100km. Robię na baku nawet 1200km (trasa Bregenz, AU - Wrocław, PL na jednym baku przy prędkościach autostradowych w okolicy 160km/h). Moje odczyty są prawie zawsze zaniżone o ok. 0,5l/100km. Ale to i tak świetne wyniki. off-topic - szukam nowszego auta (mój ma już 5lat i 125kkm) i mam duży problem znaleść lepsze auto pod względem wielkości i efektywności (spalanie). Na jedyne co trafiłem (wyceniane sensownie) to: - Skoda Superb/Kodiaq - Kia Sorento/Hyundai SantaFe - Tesla Y reasumując, passat to fajne auto! Nie porywa za serce, ale daje radę 💪🏼
-
A to nie jest już silnik EVO? Z tego co gdzieś wyczytałem to silnik zaprojektowany z myślą o zmniejszeniu oporów wewnętrznych silnika co przełożyło się na jego efektywność i super spalanie! dopytam jeszcze, czy są to odczyty z komputera czy wyliczenia z dystrybutora?