Skocz do zawartości

shel82

  • Liczba zawartości

    422
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O shel82

  • Urodziny 30.04.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WP

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, posiadam trochę nietypowego Passata B7 '2012 w wersji 4x4 z DSG i mam problem ze znalezieniem/kupieniem bocznej osłony podwozia, która uległa zniszczeniu. Według oznaczeń jest to 3C0825202G i nawet po zamówieniu w serwisie VW przychodzi inna niż oryginalna część. Załączam zdjęcia starej, może ktoś z kolegów i koleżanek jest w stanie pomóc?
  2. Witam, mam pytanie jak w temacie, a dokładniej chodzi mi o to jak fabrycznie mocowana jest dolna osłona silnika, bo zawsze środkiem jest obniżona powodując ocieranie/wadzenie o podłoże. Teoretycznie trzyma się na trzech "dużych" śrubach przy skrzyni biegów i sześciu wokół krawędzi przy błotnikach oraz jednej pod pasem przednim/chłodnicą, ale czy to wszystko? Dopytam jeszcze czy jest gdzieś zestaw naprawczy kompletu śrub tej osłony, bo szukając właśnie do B7 nie znalazłem - jest do B6 i do B8, ale przynajmniej po zdjęciach i ilości śrub nie pasuje...
  3. Witam, do wymiany mam łożysko/piastę z tyłu w Passacie B7 z 2012r z napędem 4Motion, pytanie jaki nr jest w oryginale, bo w katalogach z zamiennikami jest bałagan? Podaję jeszcze VIN: WVWZZZ3CZCE154***
  4. Kurcze jakaś pomroczność mnie ogarnęła Założyłem Sachs 994 417 i masz rację o twardości nie pomyślałem, ale w katalogach ten Sachs jest niby zamiennikiem 1:1 chyba, że znowu coś mi umknęło?
  5. Oryginału - czyli sprężyny o długości 360mm (mierząc dokładnie wychodzi 14mm różnicy względem przodu i innego Passat, ale bez DDC, załączam jeszcze fotę wlepki, bo 0YK nie wiedzę, może to coś rozjaśni...
  6. Dzięki Tomku, problem w tym, że nie jestem przekonany czy to odpowiednia wersja tej sprężyny (której długość katalogowo wynosi 360mm), bo po zamontowaniu auto z tyłu stoi prawie dwa cm niżej względem przodu... Porównując to z innym Passatem, ale bez zawieszenia DDC też jest niżej, może po VIN lub wlepce można to zweryfikować?
  7. Witam, pękła mi sprężyna w tylnym zawieszeniu, ale mam problem z zdekodowaniem poprawnego numeru OE dla zawieszenia typu DDC. Kolory na zdemontowanej sprężynie to: 1 x biały, 1 x fiolet, 1 x zielony, ale według kilku katalogów online wychodzi zupełnie coś innego i tu pytanie jak powinno być dla DDC?
  8. Witam, mam pytanie, macie może jakiś patent na dostęp do śrub odpowiedzialnych za pochylenie kół tylnych (tych schowanych w okolicy baku paliwa na wysokości koł) tak aby ustawić geometrię z tyłu? Pomijam już fakt zapieczenia w tulejach, ale dostęp w przypadku napędu 4x4 to porażka...
  9. Potwierdzam, tam jest link do instrukcji obsługi, a nie do "Sam naprawiam"....
  10. shel82

    Szarpiące DSG

    Witam, podłącze się pod temat chociaż nie do końca wiem , gdzie leży problem - załączam link do filmu. Ogólnie problem to szarpanie, słychać czasem "trykanie" jakby koło dwumasowe padało, ale problemem jest raczej sprzęgło - szarpanie, pytanie czy to mechatronika ma problemy z wysterowaniem sprzęgieł, czy kończą się tarcze? Olej w skrzyni świeżo wymieniony, brak błędów w sterowniku DSG i silnika, przeprowadzona podstawowa kalibracja (Basic settings) DSG, jedynie na wyższych obrotach ponad 2000 obr/min problem znika... Passat z 2012r, najechane 240 tyś km, natomiast odczyt km w skrzyni to okolo 78 tyś km - odkąd jestem w posiadaniu...
  11. Witam, przyłączę się do zapytania, bo także szukam wersji elektronicznej "Sam naprawiam samochód" Passat B7, może ktoś posiada?
  12. Witam, przymierzam się do wymiany tylnego zawieszenia (wahaczy osadzonych na tulejach gumowo-metalowych) i po wstępnych oględzinach widzę, że będzie problem z prawidłowym dokręceniem nowo zamontowanych wahaczy, które teoretycznie powinno się dokręcać na opuszczonych kołach. Pytanie czy jest możliwość ustawienia odległości półosi/wahacza wraz z piastą względem zawieszenia lub nadwozia po podniesieniu auta? Oglądając filmiki instruktażowe z wymiany wahaczy, drążków, itp. widzę, że mechanicy zawsze podnoszą półoś/wahacze wraz z piastą do góry kiedy auto wisi na podnośniku, ale nigdzie nie mogę dokopać się jakiegoś odniesienia lub punktów montażowych (czyżby każdy robił po swojemu)? Dodam, że zgodnie z praktyką ostateczne dokręcenie wahaczy osadzonych poprzez tuleje metalowo-gumowe należy zrobić przy pełnym obciążeniu na oś problem w tym, że wtedy nie ma pełnego dojścia do śrub...
  13. Cześć, mam pytanie do jakiej obecnie wersji można podnieść sobie kabel-clon VAG v15.7 (oparty na procesorze ATMEGA 162 i pamięci 93c46)? Posiada może ktoś Loaderv7.2 wraz z VCDSLoader?
  14. Chodzi o przód - tuleje akurat były wymieniane, auto było na ścieżce/szarpakach i brak luzów w zawieszeniu, wahacze proste, nowe opony, ale dalej pozostaje pytanie czy kąt pochylenia z przodu można jakoś regulować? Dodam, że auto uległo delikatnej kolizji (dzik), ale stroną od kierowcy... Możesz dać poglądowe zdjęcie, które śruby odpowiadają za regulację kąta z tyłu?
  15. Cześć, pytanie jak w temacie - byłem ostatnio na ustawieniu zbieżności (wydruk w załączniku) i wyszło kilka niedociągnięć m.in. nieprawidłowe kąty pochylenia kół i ku mojemu zaskoczeniu diagnosta powiedział, że w B7 ich się nie reguluje? Macie może jakieś pomysły co z tym można zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności