Marcin_e36 Zgłoś #1 Napisano 2 Grudnia 2010 Witam, zacznę od tego że szukałem na ten temat na forum i nic nie znalazłem było tylko o diodzie od alarmu, a mój problem to nie mrugające światła awaryjne podczas zamykania auta. Jak otwieram samochód to światła mrugają. Alarm działa, centralny też, dioda w drzwiach kierowcy również, tylko te awaryjne do których się przyzwyczaiłem;) Taki mały drobiazg ale irytuje jak go nie ma;) Problem pojawił sie nagle przedwczoraj jak był ten atak zimy. Może ktoś już to przerabiał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #2 Napisano 2 Grudnia 2010 (edytowane) Otwórz drzwi i zobacz, czy świeci światełko pod nimi. Jak nie - krańcówka do roboty. Jak tak - Vag, moduł komfortu (46) dopasowanie (10) i jedziesz do kanału tam gdzie pisze blink. Tam gdzie masz 0 przy blink ustawiasz na 1 zapisujesz i już. Mam już bloki 8 i 9 powinny mieć wartość 1. Edytowane 2 Grudnia 2010 przez Charakterek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #3 Napisano 2 Grudnia 2010 ja też miałem kiedyś taki przypadek i tez już biegałem z VAG-iem, kombinowałem, a rozwiązanie było banalne... niedomknięta pokrywa silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
margmi Zgłoś #4 Napisano 3 Grudnia 2010 brak blysku awaryjnych po zamknieciu samochodu oznacza ze sterownik nie otrzymal ze wszystkich drzwi sygnalu o ich zamknieciu. Przyczyn moze byc kilka. Sprawdz najpierw czy wszystkie drzwi sie zamykaja. Przyczyna moga byc zasniedziale styki przy module komfortu, we wtyczkach w gumowych harmonijkach przy zawiasach drzwi, przetarty przewod w tym samym miejscu, awaria samego zamka, albo mikrostyku w nim. Tak jak mowili poprzednicy, sprawdz czy po otwarciu drzwi zapala sie lampka oraz sprawdz czy zamykaja sie drzwi i bagaznik. Potem sprawdz co dzieje sie z przewodami i wtyczkami w harmonijkach przy zawiasach drzwi. A jesli masz VAGa to powie Ci on skad nie otrzymuje sygnalu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #5 Napisano 3 Grudnia 2010 A jesli masz VAGa to powie Ci on skad nie otrzymuje sygnalu. A dokładniej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #6 Napisano 3 Grudnia 2010 A dokładniej ? Moduł komfortu (46) i sprawdzasz listę błędów. Wyświetli wszystko. Z których drzwi nie otrzymuje sygnału albo wyświetli, że obwód jest w stanie awaryjnym (czy coś w ten deseń), co oznacza przerwę w układzie diagnostyki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_e36 Zgłoś #7 Napisano 3 Grudnia 2010 (edytowane) No więc tak alarm działa, krańcówka jest ok bo światełko pod drzwiami kierowcy się świeci, bagażnik się zamyka i maska też była w pożądku. Ale jedne drzwi (lewy tył) nie zamykają się ani nie otwierają się wcale. W lato przetarł się kabel doprowadzający prąd do nich właśnie w tej gumie w drzwiach i sam go lutowałem. Jak nie było mrozu drzwi działały, a teraz padły całkowicie żeby je otworzyć muszę pociągnąć klamkę od środka, a jak chcę zamknąć ręcznie wciskam guzik. Ale jak nie wcisne guzika, a zamknę pilotem auto to drzwi się nie zamykają i jak je otworzę ręką to włącza się alarm. Czy to może być przyczyna i czy jak zlutuję pożądnie ten przewód to mruganie samo wróci? Niestety jeszcze nie mam VAGa:( Edytowane 6 Grudnia 2010 przez Marcin_e36 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #8 Napisano 3 Grudnia 2010 . Czy to może być przyczyna i czy jak zlutuję pożądnie ten przewód to mruganie samo wruci? Tak to jest przyczyna i wróci miganie. Kabla nie lutuj. Po prostu zmostkuj go drugim kablem - pociągnij go obok wiązki i zlutuj tam gdzie miał początek w samochodzie i koniec w drzwiach. To będzie lepsze rozwiązanie od lutowania go gdzieś po drodze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_e36 Zgłoś #9 Napisano 4 Grudnia 2010 wielkie dzięki jak się uda to napisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_e36 Zgłoś #10 Napisano 6 Grudnia 2010 Poprawiłem kabel w drzwiach, prąd wrócił i mruganie awaryjnymi też Jeszcze raz dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavel-0589 Zgłoś #11 Napisano 8 Marca 2011 mialem ten sam przypadek w passacie non stop palila mi sie lampka w tylnich drzwiach chociaż byly zamkniete. I przez to jak otwierałem auto nawet lampka w srodku sie nie swieciła(zawsze po otwarciu pilotem swiecilo sie w srodku) a przy zamykaniu samochodu brak migajacych kierunkowskazy.Krańcówka do wymiany i wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mortek Zgłoś #12 Napisano 8 Marca 2011 Witam, mam identyczny problem. Wspominacie koledzy o światełku pod drzwiami otóż nie zapala się światło w drzwiach lewy tył oraz prawy przód. Vag pokazuje błędy 00928 oraz 00930. Czego dokładnie szukać i co to jest ta krańcówka?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość keno1991 Zgłoś #13 Napisano 13 Marca 2011 Kolego vag pokazuje błędy pochodzące od drzwi po stronie kierowcy oraz od drzwi tylnich lewych może nie dochodzić do nich napięcie sprawdź złącza czyli wyłączniki krańcowe. znajdują się one przy każdych drzwiach i informuja modul centralnego zamka czy drzwi są otwarte czy też zamknięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #14 Napisano 13 Marca 2011 Witam, mam identyczny problem. Wspominacie koledzy o światełku pod drzwiami otóż nie zapala się światło w drzwiach lewy tył oraz prawy przód. Vag pokazuje błędy 00928 oraz 00930. Czego dokładnie szukać i co to jest ta krańcówka?? błąd 928 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00928 błąd 00930 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00930 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mortek Zgłoś #15 Napisano 14 Marca 2011 Dziękuję za linki do stronki już zapisałem sobie stronkę w ulubionych podejrzewam, że się przyda Choć nie wszystkie opisy są tam kompletne. Nie pozostaje mi nic innego jak posprawdzać kabelki w drzwiach i ewentualnie dobrać się do zamków i poszukać zimnych lutów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziro Zgłoś #16 Napisano 22 Marca 2011 Podpinam się pod temat z niestandardowym problemem - gdy mam wyłączone światła awaryjne to na desce rozdzielczej kontrolka świeci stałym światłem i nie działają mi kierunkowskazy. Gdy włączę awaryjne to nie mruga włącznik, na desce też nic nie ma, same kierunkowskazy też nie mrugają. Jednakże, gdy mam włączone awaryjne to kierunkowskazy działają normalnie. Stało się to nagle, po tym jak mi strzeliła opona i włączyłem awaryjne, by zjechać na bok. Po zgaszeniu i odpaleniu ponownie silnika pojawił się ten problem. Teraz ciągle jeżdżę z włączonymi awaryjnymi (nie mrugają), bo dopiero wtedy mogę używać kierunkowskazów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #17 Napisano 22 Marca 2011 Podpinam się pod temat z niestandardowym problemem - gdy mam wyłączone światła awaryjne to na desce rozdzielczej kontrolka świeci stałym światłem i nie działają mi kierunkowskazy. Gdy włączę awaryjne to nie mruga włącznik, na desce też nic nie ma, same kierunkowskazy też nie mrugają. Jednakże, gdy mam włączone awaryjne to kierunkowskazy działają normalnie. Stało się to nagle, po tym jak mi strzeliła opona i włączyłem awaryjne, by zjechać na bok. Po zgaszeniu i odpaleniu ponownie silnika pojawił się ten problem. Teraz ciągle jeżdżę z włączonymi awaryjnymi (nie mrugają), bo dopiero wtedy mogę używać kierunkowskazów. przekaźnik we włączniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziro Zgłoś #18 Napisano 22 Marca 2011 Po raz drugi dziś mi to piszesz, ale nie tłumaczysz dokładniej Mógłbyś sprecyzować? Przekaźnik przy bezpiecznikach (taka kostka) czy może co innego? Jakie jest jego oznaczenie i gdzie tego szukać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #19 Napisano 22 Marca 2011 Po raz drugi dziś mi to piszesz, ale nie tłumaczysz dokładniej Mógłbyś sprecyzować? Przekaźnik przy bezpiecznikach (taka kostka) czy może co innego? Jakie jest jego oznaczenie i gdzie tego szukać? tak przy bezpiecznikach ta kostka na pozycji nr 6 i sprawdź włącznik awaryjnych czy nie zrobił ci zwarcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziro Zgłoś #20 Napisano 22 Marca 2011 Kostka nie jest przypalona czy w inny sposób uszkodzona. Co ciekawe wejście jest na kostkę 4-pinową, a włożona kostka jest 3-pinowa. Wcześniej miałem problemy z włączeniem awaryjnych - raz łapało, raz nie. Teraz całkowicie się coś popsuło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach