nazzan112 Zgłoś #1 Napisano 20 Listopada 2010 W moim Pasku (2.5 tdi 4 motion) `:dobrzew czasie gdy podczas zatrzymania obroty schodzą do poziomu około 800 nagle pojawia się chwilowo samoczynny skok do około 1200. To po jakimś czasie mija. Co to może być ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotr_a Zgłoś #2 Napisano 20 Listopada 2010 mam podobny problem 1.9 AWX ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #3 Napisano 20 Listopada 2010 silnik zasysa lewe powietrze pewnie w dolocie ,do sprawdzenia rury w okolicy filtra powietrza ,lub walniety czujnik temperatury i silnik mysli ze jest zbyt zimny i zwieksza dawke paliwa (obroty silnika w gore)ale wtedy by wam wiecej palił powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nazzan112 Zgłoś #4 Napisano 20 Listopada 2010 Radek. Dzięki za podpowiedzi. Czujnik raczej nie bo to pojawia się nieregularnie no i w różnych stanach nagrzania silnika. Myślałem, że to zaczyna szwankować pompa, ale zobaczę jeszcze doloty lewego powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbymat Zgłoś #5 Napisano 20 Listopada 2010 Miałem Tak w moim pasku . Był to zepsuty czujnik temp. cieczy .Myślę że u CIEBIE jest to samo!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamikatze Zgłoś #6 Napisano 23 Listopada 2010 Ja miałem to samo i był to czujnik temperatury, i nie dajcie sobie wmówić że to silnik krokowy,przepustnica i takie tam bo ja wyłożyłem prawe 500 ziko na daremne. No ale tak to już jest z tymi mechanikami ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #7 Napisano 13 Grudnia 2010 Zauwazylem ze mam taki sam objaw, obroty w okolicach 1100/1200... Mysle ze dzieje sie to juz od roku albo i lepiej... w lato tez to czasem wystepowalo ale nie wiedzialem co to jest gdyz posiadam automata i tego nie widac... A wiec: wczoraj dojezdzajac do skrzyzowania poczulem ze samochod troche glosniej chodzi (w lato myslalem ze to wiatrak) zatrzymalem sie i wrzucilem na "N" i patrze a obroty sa wysokie, przygazowalem ale dalej to samo... po chwili jazdy juz bylo normalnie... Co to moze byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #8 Napisano 13 Grudnia 2010 JA mialem taki objaw i okazało się że było zatarte łozysko na alternatorze(wolnobieżka). Za małe łądowanie było i silnik sam sobie podnosil obroty zeby łądowanie zwiększyć. Po wymianie już nigdy to nie wystapiło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #9 Napisano 13 Grudnia 2010 Hmm... Niby cos w tym jest ale jest pewne ALE... Od jakiegos czasu slysze jakis metaliczny dziwek i albo to napinacz albo alternator mi tak glosno czasem chodzi... Wiec pojechalem sprawdzic ladowanie i wyszlo ponad 14V... Wiec moze byc tak ze czasami tylko nie laduje i wtedy te obroty sie podnosza? bo to czesto sie nie dzieje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #10 Napisano 13 Grudnia 2010 Hmm... Niby cos w tym jest ale jest pewne ALE... Od jakiegos czasu slysze jakis metaliczny dziwek i albo to napinacz albo alternator mi tak glosno czasem chodzi... Wiec pojechalem sprawdzic ladowanie i wyszlo ponad 14V... Wiec moze byc tak ze czasami tylko nie laduje i wtedy te obroty sie podnosza? bo to czesto sie nie dzieje... Nie no raczej tak nie może być. Ja miałem cały czas ładowanie 12,5V. A odnośnie tego metalowego piszczenia to prawdopodobnie napisacz paska wielorowkowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał VW Zgłoś #11 Napisano 13 Grudnia 2010 Pewnie silnik zasysa lewe powietrze pewnie w dolocie. Sprawdz wszystkie węże i wężyki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #12 Napisano 14 Grudnia 2010 No ale jak by to byl wezyk to chyba caly czas by to bylo albo czesto... a to jest raz na jakis czas... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zaspany_troche Zgłoś #13 Napisano 30 Grudnia 2010 Gdyby to występowało często,zawieszały by ci się obroty itd możliwe że byłby to czujnik przyspieszenia (pedału gazu), ale możliwe że to jest lewe powietrze w układzie, albo któryś z czujników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #14 Napisano 30 Grudnia 2010 Zauwazylem ze mam taki sam objaw, obroty w okolicach 1100/1200... Mysle ze dzieje sie to juz od roku albo i lepiej... w lato tez to czasem wystepowalo ale nie wiedzialem co to jest gdyz posiadam automata i tego nie widac... A wiec: wczoraj dojezdzajac do skrzyzowania poczulem ze samochod troche glosniej chodzi (w lato myslalem ze to wiatrak) zatrzymalem sie i wrzucilem na "N" i patrze a obroty sa wysokie, przygazowalem ale dalej to samo... po chwili jazdy juz bylo normalnie... Co to moze byc? czujnik przyspieszenia się zawiesza przy pedale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario4000 Zgłoś #15 Napisano 30 Grudnia 2010 Witam Wystarczy dobrze poszukać na forum. Czujnik cieczy - G62 - znajdujący sie z tyłu bloku silnika,on jest odpowiedzialny między innymi za grzanie świec , miałem to samo po wymianie jest Ok,wymiana jest bardzo prosta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach