Skocz do zawartości
nazzan112

samoczynny wzrost obrotów

Rekomendowane odpowiedzi

W moim Pasku (2.5 tdi 4 motion) `:dobrzew czasie gdy podczas zatrzymania obroty schodzą do poziomu około 800 nagle pojawia się chwilowo samoczynny skok do około 1200. To po jakimś czasie mija. Co to może być ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik zasysa lewe powietrze pewnie w dolocie ,do sprawdzenia rury w okolicy filtra powietrza ,lub walniety czujnik temperatury i silnik mysli ze jest zbyt zimny i zwieksza dawke paliwa (obroty silnika w gore)ale wtedy by wam wiecej palił powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radek. Dzięki za podpowiedzi. Czujnik raczej nie bo to pojawia się nieregularnie no i w różnych stanach nagrzania silnika. Myślałem, że to zaczyna szwankować pompa, ale zobaczę jeszcze doloty lewego powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem Tak w moim pasku . Był to zepsuty czujnik temp. cieczy .Myślę że u CIEBIE jest to samo!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem to samo i był to czujnik temperatury, i nie dajcie sobie wmówić że to silnik krokowy,przepustnica i takie tam bo ja wyłożyłem prawe 500 ziko na daremne. No ale tak to już jest z tymi mechanikami ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauwazylem ze mam taki sam objaw, obroty w okolicach 1100/1200... Mysle ze dzieje sie to juz od roku albo i lepiej... w lato tez to czasem wystepowalo ale nie wiedzialem co to jest gdyz posiadam automata i tego nie widac... A wiec: wczoraj dojezdzajac do skrzyzowania poczulem ze samochod troche glosniej chodzi (w lato myslalem ze to wiatrak) zatrzymalem sie i wrzucilem na "N" i patrze a obroty sa wysokie, przygazowalem ale dalej to samo... po chwili jazdy juz bylo normalnie... Co to moze byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JA mialem taki objaw i okazało się że było zatarte łozysko na alternatorze(wolnobieżka). Za małe łądowanie było i silnik sam sobie podnosil obroty zeby łądowanie zwiększyć. Po wymianie już nigdy to nie wystapiło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Niby cos w tym jest ale jest pewne ALE... Od jakiegos czasu slysze jakis metaliczny dziwek i albo to napinacz albo alternator mi tak glosno czasem chodzi... Wiec pojechalem sprawdzic ladowanie i wyszlo ponad 14V... Wiec moze byc tak ze czasami tylko nie laduje i wtedy te obroty sie podnosza? bo to czesto sie nie dzieje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm... Niby cos w tym jest ale jest pewne ALE... Od jakiegos czasu slysze jakis metaliczny dziwek i albo to napinacz albo alternator mi tak glosno czasem chodzi... Wiec pojechalem sprawdzic ladowanie i wyszlo ponad 14V... Wiec moze byc tak ze czasami tylko nie laduje i wtedy te obroty sie podnosza? bo to czesto sie nie dzieje...

Nie no raczej tak nie może być. Ja miałem cały czas ładowanie 12,5V. A odnośnie tego metalowego piszczenia to prawdopodobnie napisacz paska wielorowkowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie silnik zasysa lewe powietrze pewnie w dolocie. Sprawdz wszystkie węże i wężyki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale jak by to byl wezyk to chyba caly czas by to bylo albo czesto... a to jest raz na jakis czas...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zaspany_troche

Gdyby to występowało często,zawieszały by ci się obroty itd możliwe że byłby to czujnik przyspieszenia (pedału gazu), ale możliwe że to jest lewe powietrze w układzie, albo któryś z czujników

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zauwazylem ze mam taki sam objaw, obroty w okolicach 1100/1200... Mysle ze dzieje sie to juz od roku albo i lepiej... w lato tez to czasem wystepowalo ale nie wiedzialem co to jest gdyz posiadam automata i tego nie widac... A wiec: wczoraj dojezdzajac do skrzyzowania poczulem ze samochod troche glosniej chodzi (w lato myslalem ze to wiatrak) zatrzymalem sie i wrzucilem na "N" i patrze a obroty sa wysokie, przygazowalem ale dalej to samo... po chwili jazdy juz bylo normalnie... Co to moze byc?
czujnik przyspieszenia się zawiesza przy pedale

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wystarczy dobrze poszukać na forum.

Czujnik cieczy - G62 - znajdujący sie z tyłu bloku silnika,on jest odpowiedzialny między innymi za grzanie świec , miałem to samo po wymianie jest Ok,wymiana jest bardzo prosta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności