VALDI Zgłoś #1 Napisano 1 Sierpnia 2010 Witajcie, wczoraj mialem taki problem. wyjechalem z domu na stacje paliw ... na wyswietlaczu napis ze moge jeszcze przejechac ok 100km (nie wyswietlala sie jeszcze informacja zeby zatankowac "dystrybutor") ... jestem 0,5km od stacji paliw ... chce wjechac na rondo i zgasl dupek ... normalnie zabrako paliwa ... chociaz wyswietlacz wskazywał 100 a wskazowka byla troszke wyżej niż zero. Oczywiscie po dolaniu nie chcial odpalic bo za slaby byl aku ... wiec na pych poszedl . dziwna sprawa ... zawsze wierzylem temu wskaznikowi ... pamietam ze latalem nawet nas stacje jak 10km bylo na wyswietlaczu ... bo zazwyczaj czasu nie ma ... Spotkal sie ktos z takim problemem? to jest normalka ze mu cos odwalilo? czy musze zwrocic na cos uwage? po zalaniu pod korek .. wskazowka przechylila sie na prawo a komputer pokazuje ilosc kilometrow dobra ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vallentino Zgłoś #2 Napisano 1 Sierpnia 2010 Może miałeś full oparów a nie paliwa? :fajny Gazy się wzbierają pod wpływem wysokich temperatur. pamietam ze latalem nawet nas stacje jak 10km bylo na wyswietlaczu ... bo zazwyczaj czasu nie ma ... Z drugiej strony niewarto czekać na rezerwę bo szkoda pompy paliwa. Zaciąga syf z dna baku przy słabym smarowaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #3 Napisano 1 Sierpnia 2010 juz wiecej tego nie zrobie hehe ... normalnie stresa takiego wczoraj zalapalem ze szko. to mnie uspokoiles ... bo juz myslalem ze kolejna rzecz do wymiany ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #4 Napisano 1 Sierpnia 2010 Będziesz miał nauczkę na przyszłość. Odpalanie samochodu na "popych" jest bardzo szkodliwe dla katalizatora no i samego silnika. Pamiętaj o tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #5 Napisano 1 Sierpnia 2010 Będziesz miał nauczkę na przyszłość. Odpalanie samochodu na "popych" jest bardzo szkodliwe dla katalizatora no i samego silnika. Pamiętaj o tym. ale moze od jednego razu nic sie nie stanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_glw Zgłoś #6 Napisano 1 Sierpnia 2010 Będziesz miał nauczkę na przyszłość. Odpalanie samochodu na "popych" jest bardzo szkodliwe dla katalizatora no i samego silnika. Pamiętaj o tym. Pal licho katalizator. Podobno może przeskoczyć pasek rozrządu - wtedy wiadomo - kaplica. Jeśli jeździ teraz normalnie to nic się nie stało. Unikać na pych. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #7 Napisano 1 Sierpnia 2010 ale moze od jednego razu nic sie nie stanie Może być i tak czasami, że o ten jeden raz za dużo i później silnik do remontu z własnej głupoty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
einstein915 Zgłoś #8 Napisano 2 Sierpnia 2010 ...a może pompa w baku zaczyna szwankować? Ile Ci weszło przy tankowaniu wtedy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #9 Napisano 2 Sierpnia 2010 cos kolo 70l ... 67 czy jakos tak ... wiec to ewidentna wina braku paliwa ale dziwi mnie ze bylo napisane 100km do przejechania ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
einstein915 Zgłoś #10 Napisano 2 Sierpnia 2010 może po prostu podwiesił się pływak w baku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #11 Napisano 2 Sierpnia 2010 czytam wlasnie ten temat ... i kurcze boje sie zejsc w zbiorniku ponizej 1/4 ... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38801&page=6 tylko dziwi mnie to ... ze jak zalalem mu z kanistra 5l ... to odpalil ... a bankowo bylo ponizej 1/4 zbiornika ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość HARNAS Zgłoś #12 Napisano 6 Sierpnia 2010 cos kolo 70l ... 67 czy jakos tak ...wiec to ewidentna wina braku paliwa ale dziwi mnie ze bylo napisane 100km do przejechania ... Witam, dołączę do tematu, identyczny problem własnie przerabiałem no może z małym wyjątkiem, raz zdążyła mi się taka sytuacje gdy wskazówka spadła poniżej połowy zbiornika jadę auto banem a silnik nagle przestaje pracować, ja pedał w podłogę a on zwalania zjechałem na parking,i myślę że padła pompa paliwa, ktoś mi odsprzedał 10l ropy auto odpaliło dojechałem do najbliższej stacji zatankowałem do pełna myśląc że czujnik paliwa się zawiesił a tu weszło raptem jakieś 20 litrów, sytuacja powtórzyła się jeszcze kilka razy na moje szczęście zawsze udawało się wjechać na stacje podsumowując padła pompa paliwa, w moim przypadku są dwie pompy, jedna przy silniku druga w baku, jak ta w baku padła i przestała podawać paliwo ta przy silniku zaciąga paliwo z przelewów (swoją droga rurki odprowadzające doprowadzające itp są tam nieźle pomieszczane) silnik pali i jedzie jak spadnie po niżej jakiegoś poziomu ( u mnie to była 1/4 zbiornika) auto staje, po do tankowaniu ta pompka przy silniku jest w stanie zaciągnąć paliwo z przelewów koszyka w zbiorniku i silnik normalnie pali. Wymiana pompy załatwiła problem, i spokojnie mogę teraz dojechać do dystansu 0 km i zjechać na stacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomektomiczek Zgłoś #13 Napisano 28 Listopada 2011 Witam U mnie pojawił się podobny problem. Na końcówce paliwa podjechałem na stację, zgasiłem silnik i zatankowałem 10 litrów. Po powrocie od kasy samochód już nie odpalił. Rozrusznik normalnie kręcił ale nic więcej. Z tego co piszecie to możliwe, że to pompa paliwa. Słyszałem też, że może to być zapchany filtr paliwa. Pytanie do Was, czy ktoś się orientuje gdzie jest pompa paliwa w passacie B4 1,9 TDI 110KM z 96 roku i czy jej wymiana to skomplikowana sprawa i gdzie znajduje się filtr paliwa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #14 Napisano 28 Listopada 2011 WitamU mnie pojawił się podobny problem. Na końcówce paliwa podjechałem na stację, zgasiłem silnik i zatankowałem 10 litrów. Po powrocie od kasy samochód już nie odpalił. Rozrusznik normalnie kręcił ale nic więcej. Z tego co piszecie to możliwe, że to pompa paliwa. Słyszałem też, że może to być zapchany filtr paliwa. Pytanie do Was, czy ktoś się orientuje gdzie jest pompa paliwa w passacie B4 1,9 TDI 110KM z 96 roku i czy jej wymiana to skomplikowana sprawa i gdzie znajduje się filtr paliwa ? W b4 to nie mam pojęcia,ale to dział i tematy o b6-b7 napisz tutaj http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php/18-Passat-B3-B4-(35i) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #15 Napisano 29 Listopada 2011 Ja już 2 razy dojechałem do stacji jak pokazywało 0km:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach