Skocz do zawartości
Gość TomDom

rozrząd B5

Rekomendowane odpowiedzi

Gość TomDom

Witam,

za 300 km czeka mnie wymiana rozrządu. W związku z tym chciałem zapytać jakie częśći rozrządu wybrać do silnika AHH 90 km i gdzie najtaniej mozna taki komplet kupić (w Białymstoku) oraz gdzie mi go fachowo wymienią.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uzyj szukawki,faq-a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spytaj raczej kolegów forumowiczów pochodzących z twojego rejonu BI - może ktoś będzie w stanie polecić fachowca - Choć z tego co słyszałem to dośćc zęsto zawitują do nas na większy serwisik wychodzi o połowę taniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość strangeone

W serwisie VW w Białymstoku zaplacisz jak za zboże ! Ja swoje auto naprawiam w Citroenie w Ełku albo w Fiacie; nigdy nie bylo zadnych z nimi problemow. Ewentualnie serwis Skody w Białymstoku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TomDom, mogę polecić ci warsztat pod Białym. Mechanik jest z Łomży, robi na prawdę dobrze i po przystępnych cenach. Jak by co pisz na maila, dam tel. i namiary i polecenie ode mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dla orientacji podam ceny elementów z wyższej półki, które nabędę:

1. pompa SKF - 200 zł

2. rolka SKF - 180 zł

3. rolka SKF - 100 zł

4. pasek Gates - 110 zł

 

Oczywiście można taniej. Ja wybrałem górną półkę. :) Wymiana 110 zł u zaprzyjaźnionego mechanika, jestem jego stałym klientem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siloj

sipowitz, a taki napinacz spreżynowy paska wzdłużnego wielorowego ???? Nie wymieniasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem pytanie, chodzi Ci o rolkę napinającą pasek wielorowkowy czy bezpośrednio o napinacz rozrządu występujący w niektórych modelach silników?

 

W AHH Jedna z rolek jest napinająca, nie pamiętam teraz która, a rozrząd AHU różni się od AHH. Mam jedynie wątpliwość do szpilki, o której swego czasu było głośno na forum. Muszę zerknąć do ETKI, czy ona występuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siloj

chodziło mi o napinacz paska alternatora który chyba też występuje w AHH. Jeśli chodzi o mój silnik to te napinacze sypią sie strasznie (tzn. coś je krzywi) a kupuje oryginały VW więc nie są to tanie badziewne podróbki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ten napinacz, to oczywiście był wymieniony jako pierwszy, gdyż po zakupie auta już "zezował" w dół. Kosztował 350 pln, czeskiej produkcji, używany w serwisach. Sprawuje się bez znakomicie. Zastanawiam się ile przepłaciłeś w serwisie VW. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość TomDom

Mam do wyboru rolki SKF i EVR, ktore wg Was będą lepsze? I co to za zawleczka, o której piszecie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość aniol1988

U mnie koszty wygladaly tak :) z tym ze ja mam ATJ . :

 

 

pasek rozrzadu Contitech 150 zl

 

rolka duza 210 zl SKF

 

rolka mała 120 zł SKF

 

tłumnik drgan (napinacz) 235 zł SKF

 

 

pasek od klimy 21 zl contitech

 

pasek od alternatora 41 zl contitech

 

pompa wody 160 zl SKF

 

robocizna ok 150 zl :) .. u pracownikow serwisu vw :vw::D

 

SKF ponoc robi oryginalne czesci dla VW ... :) ponoc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siloj

sipowitz, Jak wymieniałem pierwszy raz ten właśnie napinacz to szukałem w wielu miejscach i nie było więc skazany zostałem na serwis VW ake powiem Ci ze nie tak strasznie zdarli bo zapłaciłem 392pln. Teraz jakieś miesiąc temu wymieniałem znowu rozrząd i ten napinacz kupiłem za 332pln i też był oryginał VW AUDI tyle że w zwykłym sklepie.

A jeszcze jedno z tego co piszesz to widzę że to wada tych napinaczy że je tak nagina w dół, u mnie było to samo i uwierz ze oryginał który założyłem za pierwszym razem może dwa miesiące był prosto a potem go skrzywiło tyle że już nie chciało mi się zdzierać całego przodu i jeździłem tak prawie półtora roku i teraz da miesiące temu go wymieniłem, jak narazie jest prosty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość TomDom

Mam pytanie do znawców tematu. Otóż kupiłem zestaw uszczelniaczy zaworowych i chciałem je wymienić przy wymianie rozrządu. Jednak mechanik jak o tym usłyszał, to zaczął gorączkowo tłumaczyć, że nie ma takiej potrzeby. Ponoć mnóstwo dodatkowej roboty i jak sie nic z nimi nie dzieje to nie ma sensu tego robić, a i koszty znacząco miałyby wzrosnąć. Więc stąd moje pytanie, wynmieniać te uszczelniacze czy sobie darować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość TomDom

Rozrząd wymieniłem w firmie Auto Service "Dojlidy" przy ul. Zabłudowskiej 41. Szybko i sprawnie, koszt 200 zł. Polecam zainteresowanym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha
Rozrząd wymieniłem w firmie Auto Service "Dojlidy" przy ul. Zabłudowskiej 41. Szybko i sprawnie, koszt 200 zł. Polecam zainteresowanym.

 

 

No chyba sobie żartujesz z tą ceną ???

 

Za 200zł to nawet połowy części nie masz za to.

 

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Za 200zł to nawet połowy części nie masz za to.

hha, jest to zapewne koszt robocizny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

To jak za darmo. Tylko czy cena jest adekwatna do jakości usługi czy nie?

 

Zdecydowanie za tanio jak na prace związane z wymianą rozrządu w Passacie. Chyba, ze narzut na części zawierał częściową cenę robocizny.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się. Nie będę się licytował, że można taniej. Ale korzystanie z usług wybranego warsztatu w sposób ciągły daje znaczne przywileje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w serwisie vw i pytałem o koszt rozrządu i pompy wody.Koszt rozrządu 450zł (2 rolki + pasek i nie wiem czy jest tam tez jakiś napinacz? ) i pompa koło 200zł .Ale gość mi powiedział że najprawdopodobniej w moim silniku pompa wody występuję na innym pasku i jak nie chce to nie musze jej wymieniać.Będę ją mógł wymienic pożniej w każdej chwili.

Ile w tym prawdy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności