endi b5 Zgłoś #1 Napisano 22 Października 2006 Witam .Mam paska z 97 1,9 tdi 110 i mam pytanie czy po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon powinienem słyszec 3 piknięcia bo u mnie własnie tak jest.Nie wiem czy to jakiś błąd kompa czy tak ma właśnie być pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #2 Napisano 22 Października 2006 nie wiem ,może masz jakiś alarm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #3 Napisano 22 Października 2006 Blad kompa to nie, bo nie sygnalizuje. Jedynym sygnalem przy uruchamianie to ten glosny pisk od np braku spryskiwacza, paliwa itp (ale to jest dlugi ciagly). Moze masz jakis dodatkowy immobilaizer ktory sygnalizuje Tobie zadzialanie? Raczej nic innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 22 Października 2006 Ja jednak sądzę, ze skoro słychac trzy sygnały, to coś nie tak jest. I to na pewno błąd jakiś jest, tylko, ze może kontrolka od danej rzeczy rzeczy nie świeci. Immobiliser to daje jeden sygnał, a nie trzy. Tak samo brak paliwa daje jeden sygnał (długi). a skoro są trzy sygnały, to coś jest, ale nie sygnalizuje kontrolka, bo może byc padnięta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sergiusz- Zgłoś #5 Napisano 24 Października 2006 Czy sygnał pojawia się przy każdym uruchamianiu silnika czy tylko z rana?? Przy tej pogodzie z rana przy wskażniku temperatury jeżeli temperatura na zewnątrz utrzymuje miedzy +4C a -7C pojawia siez lewej strony widok takiego znaczka takiej snieżynki * i wtedy pojawia sie sygnał dżwiekowy z 3 piknięciami informujący o możliwości oblodzenia jezdni. Jeżeli temperatura utrzymuje sie w/w zakresie temperatur to przy każdym uruchamianiu silnika będzie piszczał 3 razy i migał również 3 razy wskażnik temperatury razem z ta 'śnieżynką' nie wyświetla sie wtedy żaden komunikat na kompie.Jeżeki temperatura spadnie poniżej -7C to wtedy nadal widoczna jest śnieżynka ale już nie pika przy uruchamianiu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #6 Napisano 24 Października 2006 Sniezynki o ile wiem to nie ma w tej wersji (roczniku) o ktorym pisze endi b5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin Zgłoś #7 Napisano 24 Października 2006 a skoro są trzy sygnały, to coś jest, ale nie sygnalizuje kontrolka, bo może byc padnięta albo celowo przez kogoś wyjęta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 24 Października 2006 Fakt - może być i tak, ze kontrolka jest odłączona. No bo jedyna możliwość, to jeszcze to oblodzenie. Ale tego to nie wiem, bo paska mam od maja i jeszcze mi temperatura poniżej zera nie zeszła, więc nawet nie wiem, czy mam coś takiego u siebie. A tak w ogóle to ci wszystko działa? ABS na przykład, lub też poziom płynu hamulcowego lub płynu chłodzacego. No może to prozaiczne, ale sprawdzić można jaki jest stan poszczególnych układów. Sprawdź poziom wszystkich płynów. Ale w sumie to dziwny przypadek. No nie mam już więcej pomysłów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #9 Napisano 24 Października 2006 Ja juz chyba wiem, o co u Ciebie chodzi. Poczytalem ksiazke instrukcje obslugi Passata i jest tam wyraznie napisane ze jest to alarm tzw priorytetu 1 i sygnalizuje niebezpieczenstwo. Nalezy wowczas natychmiast zatrzymac sie i wylaczyc silnik!!! To jest opis bezposrednio z ksiazki. Ponizej linki opisujace dokaldnie ten problem to chyba wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 24 Października 2006 No jak dla mnie to ciut za małe te zdjęcia. Jak je powiększe to nic nie widzę Przewaliłem właśnie swoją instrukcję i owszem - masz rację - priorytet 1. No ale jeszcze powinna byc kontrolka lub tekst na wyświetlaczu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #11 Napisano 24 Października 2006 Kliknij na te zdjecia to sie otworza duze!! NIe sciagaj ich tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 24 Października 2006 Endi b5 sugeruję ściągniecie sobie tu z forum instrukcji obsługi i poczytaj sobie wtedy rozdział 2 pt: "obsługa". Bo za duzo jest tu do tłumaczenia,a takie objawy są tam opisane. Tylko brakuje mi jeszcze u ciebie tej sygnalizacji, bo w parze z dźwiękiem (w/g instrukcji), powinny być jakieś świecace kontrolki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #13 Napisano 24 Października 2006 Jeśli spadnie napięcie poniżej 8V - to sygnalizowane są 3 sygnałami dzwiękowymi przy uruchamianiu. Przyczyna: stary akumulator, duży pobór napięcia przez jakiś odbiornik. Sprawdź: !! rano akumulator - jakie ma napięcie przed odpaleniem. Jeśli problem będzie się powtarzał to nie olewaj tego tylko wal do warsztatu i pełna diagnostyka - łącznie z pomiarem ciśnienia oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #14 Napisano 24 Października 2006 Ano widzisz! Nie pomyślałem, ze to tez może byc "zdechnięty" akumulator. Ale tak czy siak to jakaś kontrolka powinna sie pojawić - czyż nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość simo Zgłoś #15 Napisano 24 Października 2006 z akumulatorem to nie jest tak do konca. Bo to nie pada z dnia na dzien. Wczesniej zauwazyl by ze silnik gorzej kreci itp. A do tego jak napiecie spada ponizej 8V i piszczy 3 razy to zazwyczaj zglasza blad abs bo on jest jakos tak najczulszy na ten spadek. Ja bym stawial na cos innego. A czy po przekreceniu zaplonu zaswiecaja ci sie wszystkie kontrolki i po chwili gasna? Ja jak mi gosc odciecie raz podlaczyl to jak nie wylaczylem tego zbyt szybko to zglaszal mi blad abs ale po chwili sie naprawialo i abs funkcjonowal. Moze masz cos z napieciem na ktoryms z przekaznikow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 24 Października 2006 Ale w tym sęk, że jemu się nic nie świeci - żadna kontrolka - no przynajmniej tak wcześniej pisał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #17 Napisano 26 Października 2006 masz tak od zawsze czy się ostatnio tak zrobiło??? Trzy dzwieki to wysoki priorytet. Sprawdzałęś kiedys poduszki vagiem ??? Może ktos podpiał kontrolke , a poduszek nie ma . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #18 Napisano 26 Października 2006 Poduszki to chyba nie. Ja u siebie przednich poduszek jeszcze nie założyłem (stare są wyjęte), kontrolka mi się świeci, ale nigdy mi nie piszczy przy uruchamianiu - wiec chyba to nie to. No jedyne wyjście to VAG - powinno coś wykazac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kris85 Zgłoś #19 Napisano 31 Marca 2008 dszyszko możesz zapodać skan strony 29 z instrukcji obsługi interesuje mnie miganie lampki sygnalizacyjnej immobilaizera . Dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #20 Napisano 31 Marca 2008 dszyszko możesz zapodać skan strony 29 z instrukcji obsługi interesuje mnie miganie lampki sygnalizacyjnej immobilaizera . Dzieki. Mówisz...i masz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach