Skocz do zawartości

endi b5

  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O endi b5

  • Urodziny 20.11.1979

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Trzcianka

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Na vagu (silnik AJM 115km ) w grupie 000 na wykresie jest 38 a powinno byc inaczej jak to ustawic (w starych modelach silnikow z pompa wiediaem jak to zrobic) Prosze o podpowiedzi i moze jeszcze ktos z kolegow wie jak sie zmienia dawke paliwa w PD
  2. Masz zabrudzony czujnik ABS-u albo koronke na przegubie przypuszczalnie od smaru. Czujnik możesz wyjąć ruszając nim w lewo i w prawo wyczyść go i powinno być dobrze a przez otwor od czujnoka sprawdź jak wygląda koronka ( czy nie jest brudna) Powodzenia
  3. Masz zabrudzony nzastawnik. tutaj masz link pomocny przy czyszczeniu ja to robiłem kilka razy (pomoc innym) http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741
  4. robiłem ten test i nic nie wskazuje czy jest trudność z wymianą i gdzie go zakupiłeś
  5. Mam małe pytanko - temperatura paliwa skacze tzn od 50 do 250 i tak przez cały czas.Czy moę go sam wymienić i czy może ktoś z kolegów wie ile może kosztować taki czujnik.Na co zwracać szczeólną uwagę przy wymianie i jak najlepiej sie do tego zabrać.Posiadam vaga więc z kątem nie będzie kłopotu po wymianie ale puki co.....
  6. Witam Mam problem jak ustawić zapłon w passacie 98 rok silnik AJM 115km. W starszych modelach wiedziałem jak to zrobić (zwykła pompa +vag) a w tym niebardzo wiem jak wg vaga jest on źle ustawiony. Proszę o pomoc jak sie ustawic zapłon.
  7. endi b5

    Polski VAG

    Mam program Polski vag 2,5 i kabelek działa na vag com 311,2 a w nowszej wersji próbowałem i sie nie da ale na tym śmiga aż miło działają mi oba programy na jednym kabelku:)
  8. problem z odczytaniem bloku 000 jak uruchomiłem Vag-a i wpisuje 000 to mi automatycznie przeskakuje na 001 itd. to znaczy mogę odczytać kazdą inną 002,003 004 itd, natomiast nie mogę odczytać tej początkowej 000 chciałem sprawdzic wartosć kąta wtrysku mam polskiego vaga 2.5 ale program do niczego i jade na VAG KOM 409,1 i nie mam dostepu do wartosci bloku 000 i nastawień podstawowych? co jest nie tak pomocy
  9. Witam wszystkich Mam problem z moim vagiem nie wiem gdzie jest do odczytania wartośc kąta wtrysku i jaka ona powinna być fejs.Mam 2,5 Polski vag i program taki sam i vag tech 409,1 w wersji angielskiej i tam też nie mogę wejsć w blok 000 i odczytać wartości a znalazłem na forum że jest to możliwe.W vagu 409,1 w bloku 4 podaje mi że wartość kąta wtrysku jest 1,6 sopnia a w polskim vagu 2,5 jest 133 i nie wiem co jest prawdą http://www.dieselschrauber.de/Sollda...linder_VE.html Prosze o instrukcje jak mam to zrobić i o wartości jakie mogą być. __________________
  10. sama robocizna 120pln czy z uszczelkami a czy możliwa jest wymiana 2 uszczelek bez odkręcania nastawnika bo nie mam narazie kompa aby ustawić dawke i nie chciałbym jej ruszać
  11. Witam Mam problem z cieknącą pompą wtryskową -nieszczelność pod pierwszą pokrywką z góry i tą nieco poniżej. Mam pytanko czy możliwa jest wymiana uszczelki bez demontażu pompy i na co muszę zwrócić uwagę by nic nie uszkodzic może ktoś miał podobny przypadeki udało mu sie rozwiązać i czy moze mi ktoś polecic interfejs do mojego paska bo chciałbym zakupic
  12. U mnie padło wczoraj Ale nie dałem za wygraną poczytałem trochę forum i zaczełem od sprawdzenie włącznika świateł bo przecież on jest teraz najczęściej uzywany. Jednocześnie z brakiem oświetlenia tablicy rozdzielczej ginie oświetlenie tablicy rejestracyjnej (o której nikt nie pisał)rozebrałem cały włącznik i przeczyściłem 3 styk bo on był odpowiedzialny za to i problem zniknął nie zapominając o pozostałych.no i problem z głowy.
  13. endi b5

    cilmatronik

    Dzięki pogromca Uspokoiłeś mnie
  14. Witam Dziś zaobserwowałem stojąc na włączonej klimie że przy gwałtownym dodaniu gazu klima rozłącza mi sie na moment a jak wróci na wolne obroty to znowu sie załączy efektu tego nie ma jak dodaję gazu delikatnie.Podczas jazdy na 1 lub 2 biegu też słysze jak przekażnik rozłącza na chwile klime.Czy to normalny objaw? Klima działa poprawnie i chłodzi jak trzeba. Pomóżcie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności