Skocz do zawartości
Redzi

Jak zdiagnozowac przepływomierz

Rekomendowane odpowiedzi

Szukajac na forum znalazlem zeby zdiagnozowac przplywka trza wykonac diagnoze dynamiczna i ustawic na blok 002 ???

czyli w wagu : 01 engine --> meas block 08 -> kanal 002

 

zgadza sie ??

 

a na turbo kanala 118

 

czy dobrze sie orientuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego żeby zdiagnozować przepływomierz to kanał 003 a turbinkę to 011 w razie jeszcze pytań pisz na PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było to u nas na forum:

"To bardzo prosty i dość skuteczny sposób na zastąpienie przepływomierza, aby gdzieś dojechać lub do testowania.

Należy zaopatrzyć się w diodę/ np. 1N4148, koszt w PL - 10 gr/ , wypiąć wtyczkę przepływomierza i pomiędzy 4 i 5 pin wtyki, wpiąć diodkę w kierunku przewodzenia 4 > 5, na diodzie jest czarny pasek to tym paskiem do 5.

Należy jeszcze zdjąć gumowy wężyk od zaworu ERG, to ten na kolektorze ssącym / recyrkulacji spalin / i go zaślepić, jakimś np, plastikowym koreczkiem z czapką, jest tam podciśnienie.

Wtyk z diodą nie wpinać w przepływomierz, umieścić bezpiecznie gdzieś z boku.

Tyle, startujesz, silnik chodzi jak na dobrej przepływce.

Jeśli lepiej ci chodzi niż na Twojej starej przepływce, to wniosek wysuń sam.

Nie uszkodzisz silnika, ani kompa, ale nie jest to polecane na długo."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szukajac na forum znalazlem zeby zdiagnozowac przplywka trza wykonac diagnoze dynamiczna i ustawic na blok 002 ???

czyli w wagu : 01 engine --> meas block 08 -> kanal 002

 

zgadza sie ??

 

a na turbo kanala 118

 

czy dobrze sie orientuje

 

Hej sciagnij sobie ten filmik od chłopaków z A-4 :)

http://dl5.rapidshare.de/files/38658431/642220005/Audi_-_Zrob_to_sam_-_VAG-_lmm_i_turbo.wmv

 

Mam nadzieje ze to wyjaśni Twoje problemy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

link nie dziala. Problemem jak okjazalo sie nie byl przeplywomierz tylko intercooler ktorego czeka mnie wymiana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem intercooler passacik odrazu lepiej zaczol jezdzic przestal dymic i wrescie zaczol mniej palic. Za pare dni wstawie logi po wymianie IC ale najperw musze wymienic stacyjke bo mi chcieli go dzisiaj ukrasc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności