Skocz do zawartości
Gość Arthuro

problem z hamulcami!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Arthuro

Czesc. Tak jak juz napisalem w tytule mam problem z hamulcami w moim VW. Lewe przednie kolo bardzo sie grzeje. Pierwsz raz stalo sie to na autostradzie , Zaczelo troche telepotac na kierownicy. Po kilkukrotnym nacisnieciu hamulca przestawalo. Kiedy sie zatrzymalem to z kola az prawie dym lecial. Pomoc drogowa nasmarowala mi zacisk i bylo ok na jakis czas. Ostatnio problem znowu nastapil. Mialem wymienione tarcze i klocki na wszystkich kolach. Znowu pomoglo na okolo 5 miesiecy. No i ostatnio znowu. Tym razem wymieniono mi zacisk. Niestety kolo sie dalej grzeje. Doszla jeszcze jedna sprawa. Zauwazylem ze na tylnym prawym kole klocki hamulcowe bardzo szybko sie wycieraja. Wydaje mi sie tez, ze czasami na spadku auto stoi nawet jezeli nie trzymam nogi na hamulcu. Nie wiem co dalej robic:( Powiedziano mi, ze to podobno pompa hamulcowa. Czy to moze byc to? Prosze o porade. Z gory dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeniosłem do odpowiedniego działu ale proszę o zmianę tematu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobnie. Grzalo sie lewe przednie kolo.

Powymienialem przewody i bylo bez zmian.

W koncu wyszlo ze to pompa hamulcowa.

Wymien i bedzie po klopocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

 

J mam taki problem ze klocki z przodu po wymianie zaczeły mi sie krzywo zdzierać!!

Pomoze ktoś/??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!!

 

J mam taki problem ze klocki z przodu po wymianie zaczeły mi sie krzywo zdzierać!!

Bo masz krzywe tarcze. Teraz to musisz komplet wymienić, czyli tarcze + klocki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
J mam taki problem ze klocki z przodu po wymianie zaczeły mi sie krzywo zdzierać!!

 

A przy hamowaniu czujesz bicie na kierownicy ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wszystko elegancko jest tylko ze mam zapowietrzony układ mzoe to być tego przyczyna??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo masz krzywe tarcze. Teraz to musisz komplet wymienić, czyli tarcze + klocki.

 

 

 

Terotycznie sa proste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie moje przy pomiarze na samochodzie, też niby PRAWIE proste są. Ale co się później okazało, to są również "przypalone" byy i podczas gwałtownego hamowania słychać dźwięk podobny do huczącego łożyska..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie nic nie słychac a jak moge sparwdzic czy są "przypalone"?... stare jak wymieniałem były równo zdarte.... a mzoe wina samych klocków bo ni sa ządnej ze znanych mark??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak po tarczy "jedziesz" palcem, to powinno byc czuć trochę inny rodzaj powierzchni (np: trochę śliskiej i zaraz obok lekko chropowata). Przypalone miejsce będzie...hhmmmm....tak jakby szkliste - nie wiem, jak to inaczej ci opisać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dandi_X

Hej,

 

A co moze byc powodem, ze klocek w tylnym prawym kole od strony cylinderka jest zdarty do golej blachy (odglos tarcia o blache podczas hamowania), a zewnetrzny jest dopiero w polowie zuzyty. Lewej strony jeszcze nie ogladalem, ale ta strona na razie milczy podczas hamowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co moze stac sie jesli tloczek klocki i :confused: tarcze hamulcowe spryska sie wd 40 ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co moze stac sie jesli tloczek klocki i :confused: tarcze hamulcowe spryska sie wd 40 ??

 

Jeśli spryskasz powierzchnię gdzie klocki trą o tarczę, to nawet nie chcę myśleć co może się stać. Po drugie, po co? WD 40 nie zakonserwuje Ci tego, panują tam czasem zbyt wysokie temperatury żeby ten środek coś dał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlej se wd 40 do turbiny :) jak z ciebie taki hardcore

a co sie może stać poszukaj na forum

 

chałupnictwo pełną gębą, jak się nie znasz to się nie zabieraj, bo albo ty sie zabijesz na drodze albo w kogoś na przystanku wjedziesz !!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tarcza byla spryskana wd 40 i rozruszany mechanizm od recznego . potem umylem to srodkiem do odtluszczania tarcz hamulcowych . dzis byla trasa 160 kilosow i REWAELACJA:D. tarcza sie nie grzeje i felga nie jest juz goraca. a hamowanie mam dobre takie jakie bylo . i prosze sie niesmiac z mnie . stwierdzam tylko fakty sprawdzone. widocznie mialem zapieczony , mechanizm od linki i mi do konca nie odbijal i grzalo sie kolo. dzis po trasie jestem zadowolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności