Skocz do zawartości
Gość stark

Problem z odpaleniem

Rekomendowane odpowiedzi

Gość stark

Witajcie.

 

I nastały pierwsze przymrozki i zaczeły sie małe problemy z odpaleniem mojego paska 1.9 tdi. Czy to wina akumulatora? ale dobrze kręci.

Moze paliwko - ale tankowane na Neste.

A moze świece?

 

Nawet nie chce myslec co bedzie jak mróz ściśnie - :shock:

 

Moze ktosc coś podpowie.

 

Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm... ale może opisz coś konkretniej? kręci a nie zapala, nie ma siły kręcić? bo różnie może być.. może świeca żarowa już nie pierwszej świeżości? może warto jednak sprawdzić też akumulator? pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stark

Przekręcam kluczyk czekam az kontrolka od swiec zgasnie tj ok 5 sek i zaczynam krecic.

Akumulator chyba dobry - dobrze kreci. Krece jakies 5 -10 sek i nic. Nie wiem czy mozna dodawac gazu podcZas krecenia. W końcu zapala. Ale jak przyjda morozy moze byc naprawde ciezko.

 

Ile moga kosztowac swiece?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a świeca nie jest 1? to strzał, ja nie znam sie na dieslach zupełnie (dopiero niedawno miałem okazję jeĽdzić jednym dieslem i to tylko 200km)..

wcześniej nie miałeś żadnych problemów z zapalaniem? tzn. zanim przyszło ochłodzenie? bo z tego co mi wiadomo w dieslach musi być naprawdę bardzo mocny akumulatorek..ja Ci nie pomoge chyba, musisz czekać na speców od diesla :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stark

Wcześniej nie było kłopotów z odpalaniem. Dopiero teraz jak przyszedł chłodek. :sad: :sad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest ten sam problem z tym ze ja mam benzyniaka a jezdzi na gazie, wczesniej odpalal ekstra a teraz hmm cos mu sie dzieje i dopiero za 2 badz 3 razem... coz to moze byc??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość KOM

Mam ten sam numer jak z rana o piątej go odpalam

 

Wiem że co by to nie było to i tak warto zainwestwać w świece i kable

 

świece NGK na allegro jeszcze tak tragicznie nie kosztują (całość w granicach 60zł) ale za to kable no kable to mnie przerażają

 

Macie jakieś dobre i sprawdzone sklepy ? ile mogą kable kosztować do RP ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja przejechałe dieslami kilkaset tysięcy km i powiem tak:

 

1- ŚWIECE I JESZCZE RAZ ŚWIECE - najlepiej wymienić przed zima i to wszystkie a nie tylko tę spaloną.

2- Sprawdzić urządzenie rozruchowe coś takiego jak ssanie w benzynie jest w każdym dieslu w pompie

3- wymienić filtr paliwa

 

i musi palić jak aku trzyma :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość koko

Ja mam w domu Octavie 1,9 TDi i tez zima juz srednio odpala, aku jest dobry, ale jak przyjdzie tak z -20 to trzeba chwilke pokrecic ;) W zeszlym roku zmienilem filtr paliwa i troszke pomoglo, z ropy zawsze sie troszke parafiny wytraci i cos tam pozatyka. Mozesz tez sprobowac dolac jakiegos szpeja do paliwa zeby przeczyscil uklad, ale najlepiej chyba byloby zmienic swiece zarowe, nie wiem ile stoja, ale chyba nie jakos tragicznie, szczegolnie jak bys go rzeczywiscie kiedys nie odpalil w jakims obcym miejscu to by byla zwala...a jak swiece nie podgrzeja to nie odpali za cholere...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość BoDeK

Tez mam Dieselka 1.9 i tesh taki sam problem miałem. W pierwszej kolejnosci wymieniłem swiece zarowe bodajze 2 miałem jush nie zywe. No i teraz siada akumulator to na 100% bo jak podłącze prostownik to odrazu zapala, poprostu brakuje mu napiecia.

 

Rada jedĽ do mechanika niech ci swiece sprawdzi bo szkoda się męczyć z tym problemem... Pozdro 4ALL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdzić urządzenie rozruchowe coś takiego jak ssanie w benzynie jest w każdym dieslu w pompie

 

W TDi też jest ????

 

p.s. Świece w TDI włączają się poniżej +9 stopni...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W TDI wszystkim juz elektronika steruje :D

 

Po co do mechanika jechac i kase płacić za sprawszenie świec????

 

Ściągasz ze świecy kabel podajesz ka krótko plusa z akumulatora jak iskrzy to ok jak nie to świeca do d.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stark

Jezeli dobrze rozumiem to mam dotknąć jakimś kabelkiem od akumalotora do główki świecy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość damiano

hmmmmmmmmm........ panowie dizlowcy ja tu wam nic nie pomoge bo nie ma pojęcia o diesslach :wink: ale jak będziecie mieli problem z vr'ką czy z czymś na benzyne to walcie jak w dym :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcin

wale jak w dym

 

mój pasek to 2 litry kombi benzynka rok 93...

 

i mam problem z odpalaniem przy mrozie ...poprostu kręci ale zaskakuje za jakimś 10 razem :/

 

jak sprawdzić stan świec i kabli czy są ok ?

 

i drugi problem jest taki że podczas jazdy czasami gaśnie :/ najczęściej zdarza się to jak silnik jest mało zagrzany (np. stoję w korku i jade po pare metrów to podczas zatrzymywania się )

 

ale jak się zagrzeje to też czasem zgaśnie np. rozpędze się do jakiś 40-45 km/h wrzucam luz zakręt albo hamowanie, czasem przy parkowaniu...

w dodatnich temperaturach też się tak zdarzało :?

 

ma ktoś jakąś recepte ?

 

aha jeszcze nie wymieniłem niezbyt szczelnej odmy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swiece jezeli nie wiesz ile maja przejechane to..poprostu je wymien na nowe!Przewody wys.napiecia najlepiej sprawdzic jak jest ciemno.Pokrywa silnika do gory i bedziesz widzial czy sa na nich przebicia.

 

aha jeszcze nie wymieniłem niezbyt szczelnej odmy

To moze robic robote!!!Jak strzelilo lpg... wydarlo,wyrzucilo mi przewod odmy,ten przed przepustnica.Objawy byly bardzo podobne jak u Ciebie!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i znowu u mnie jest problem z odpaleniem :evil: 2 piatek wymienilam siewce na nowe, przewody sa dobre... wczoraj passek chodzil cacy.. ale jakies pol godz temu pojechalam do sklepu i juz pod sklepem nie moglam go odpalic :evil: co moze byc tego przyczyna??

 

Prosze o pomoc silnik 1.8 benzyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aha jeszcze nie wymieniłem niezbyt szczelnej odmy...

:!: No przecież to proste - obce powietrza i podciśnienie wali się

zabieraj się za odmę to odpali z dotyku.

2 piatek wymienilam siewce na nowe

Sprawdź te świeczki dokładnie czasami nowe są do "luftu"

:?: Wykręć zobacz jak wyglądają?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adek

Wiecie co po tych pierwszych przymrozkach w lubuskim, pokonując tą samą trase co zawsze w dzień pracujący zauważyłem jakieś pięć aut stojących na poboczu a nawet jedno na rondzie z awaryjnymi...Czyżby to były diesle?..jedno z nich to Calibra czyli napewno benzyna ale reszta...może letnie zapasy ropy sprzedają do dziś.....No i ta parafina......coś w tym musi być....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności