sumo75 Zgłoś #1 Napisano 3 Października 2012 witam. ogarniam temat pompowtryskow w 1.9 bxe. jeden mi leje. szczerze nie wiem nic na ich temat czy jest ktos kto cos o nich wie w kwesti dotyczacej ich zakupu na co zwrocic uwage kupujac uzywke itp czy sa jakies zestawy naprawcze i wogole co tam siedzi prosze o sprawdzone informacje a nie o domysly i przemyslenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #2 Napisano 3 Października 2012 Jeśli używka, to warto kupić jak najblizej domu (najlepiej z gwarancją minimum 14-21dni),następnie montaż do auta,VCDS odczyt BIP-ów,dla świętego spokoju logi statyczne i dynamiczne-jeśli wsio ok to......ok Kupowanie na ,,oko'' to lipa jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumo75 Zgłoś #3 Napisano 3 Października 2012 (edytowane) jeżeli jeden ma odczyt 2,9 a dokładnie trzeci to raczej sporo ??? tz pierwszy -1.9 drugi w normie trzeci +2,9 czwarty w normie. dzisiaj robiłem turbinę w Mielcu i goście zwrocili mi uwagę, ze cos nie halo z trzecim cylindrem bo mokry wylot. podjechałem na kompa i tu taka masakra . nie wiem co robić nawet nie mam mechanika który by to zrobił... jakiś niefart Edytowane 3 Października 2012 przez sumo75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #4 Napisano 3 Października 2012 Musisz poszukać kumatego mechanika i najlepiej zamienić pompowtrysk trzeci np. z drugim.Jeśli korekcja pójdzie z pompką na drugi cylinder to wiadomo że jest pompowtryskiwacz do wymiany. Popytaj o mechanika w swoim regionie,lub na forum golfa albo audi, na bank znajdziesz kogoś z polecenia a nie rzeźnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumo75 Zgłoś #5 Napisano 12 Października 2012 ok . znalazlem kumatego mechanika i pompka wymieniona. 500 zeta to jeszcze nie tragedia z robotą. a ponadto telepanie silnikiem zniklo wiec komplet dwumasy ktory zakupilem chwilowo niepotrzebny ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #6 Napisano 12 Października 2012 (edytowane) chwilowo niepotrzebny ... w b5fl i b6 to ...... tylko chwilowo jeśli planujesz pośmigać dłużej a masz jeszcze ori,to pewnie przyjdzie dzionek że będzie jak znalazł Edytowane 18 Września 2014 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gw87 Zgłoś #7 Napisano 14 Października 2012 ok . znalazlem kumatego mechanika i pompka wymieniona. 500 zeta to jeszcze nie tragedia z robotą.a ponadto telepanie silnikiem zniklo wiec komplet dwumasy ktory zakupilem chwilowo niepotrzebny ... jak telepalo ci silnikiem podczas jazdy czy na wolnych obrotach caly czas? ja mam tak ze delikatnie zatrzesie autem raz na jakis czas jak stoje na luzie(wciskanie sprzegla nic nie zmienia) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #8 Napisano 14 Października 2012 panowie mozecie mi powiedziec coś o moich pompowtryskach? samochodem czasami szarpie delikatnie podczas jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel_23 Zgłoś #9 Napisano 15 Września 2014 koledzy moze jakas podpowiedz..na kompie nie wychodza żadne błędy autem nie szarpie tylko nieraz sa problemy z odpalaniem auta ale to nie jest regularne po prostu nieraz raz w tygodniu nieraz raz na pól roku!! na 4 pompo wtrysku jest + 2,8 na pozostałych : na 1 ..-1 na drugim - 0,8 na 3cim -0,00 ten 4 ty mnie martwi czy to juz koniec jego żywotu i trzeba go wymienić czy śmigać dalej?? jak to wygląda cenowo??ktos robił w tym silniku passat b6 1.9 tdi silnik bxe dzieki za jakias odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel_23 Zgłoś #10 Napisano 18 Września 2014 ja piernicze tu kogos sie doprosic o pomoc graniczy w cudem porażka:hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #11 Napisano 18 Września 2014 Zapytaj w dziale diagnostyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #12 Napisano 18 Września 2014 ja piernicze tu kogos sie doprosic o pomoc graniczy w cudem porażka Kolego nik ci na tacy nie poda tego czego chcesz wystarczy zaprzyjaźnić się z szukajką. Temat wałkowany wiele razy. A tak na marginesie pompka umiera, a jak umrze to auta nie odpalisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel_23 Zgłoś #13 Napisano 20 Września 2014 nie chce nic na tacy...po prostu może ktoś już przerabiał taki problem,,,i sie podzieli jakie to koszty..czy lepiej nowy czy regenerować...i pomoze w tym temacie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert250 Zgłoś #14 Napisano 20 Września 2014 Zapytaj na http://www.wtryskiwacz.com to eksperci od regeneracji i naprawy wtrysku. Doradzą poradzą zapytaj to nic nie kosztuje. - - - - - aktualizacja - - - - - Zapytaj na www.wtryskiwacz.com to eksperci od regeneracji i naprawy wtrysku. Doradzą poradzą zapytaj to nic nie kosztuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel_23 Zgłoś #15 Napisano 15 Lutego 2015 witam panowie mam pytanie czy aby wymienić pompowtryski w passacie b6 1.9 tdi 105 koni silnik bxe trzeba rozpinać rozrząd itp.czy tylko ściąga sie osłonę i wszystko jest na wierzchu ktoś pomoże i czy to prawda ze jak jeden padnie auto odpali??i pojedzie dalej pytam o 1.9 w 2.0 podobno ze niema szans!!ile w tym prawdy??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #16 Napisano 15 Lutego 2015 1.9 pojedzie dalej, będzie dymił, skakał ale pojedzie. A do wymiany nie trzeba rozpinać rozrządu. Zdejmuje się dekiel z silnika i masz wtryski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach