Skocz do zawartości
maniek15l

B4 1z cieżko pali i faluja obroty przy 1800 rpm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jesli temat byl prosze o przeniesienie ale ja nie znalazlem nic co by dotyczylo mojego problemu. Od wczoraj mam problem ze swoim passatem a mianowicie z odpalaniem i falujacymi obrotami. Kilka dni temu zmienialem rozrzad i bylo wszystko ok. Wczoraj wracam z pracy i czuje jakby spadala moc i nagle wracala (lub tak jakby sie zapowietrzal) .I gdzy trzymam obroty ok 1800 to wyraznie slychac jak faluja . Po zgaszeniu silnika trzeba go pokrecic ok 10s zeby odpalil. Sprawdzilem czy do pompy nie dochodza babelki powietrza i nic nie ma.Podlaczalem pod vaga i nic zadnych bledow. Wie ktoc co to moze byc? Pompa ?wtryski? 5.07 mam wyjazd za granice i nie chce tam utknac . Prosze o sugestie co to moze byc bede wszystko sprawdzal . Z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis na vag-u odczytalem taki blad 575 -cisnienie w przewodzie dolotowym roznica doregulowania -blad sporadyczny. Sprawdzilem wezyki od podcisnien i sa cale

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podłacz vaga i odczytaj kąt wtrysku .

 

zaworek n75 cyka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie rozrządu sprawdziłeś i poprawiłeś kąt wtrysku? Kto wymieniał rozrząd? Nie ruszał czasem tej głownej śruby trzymającej koło zębate na wale? Jak auto jest odpalpne, to nie giba się koło pasowe na wale?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zaworek n75 cyka

 

Dokładnie to powinien raz cyknąć przy wkręceniu go na obroty. Sprawdz kąt wtrysku powinien mieć wartość pomiędzy 48-50

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po wymianie rozrządu sprawdziłeś i poprawiłeś kąt wtrysku? Kto wymieniał rozrząd? Nie ruszał czasem tej głownej śruby trzymającej koło zębate na wale? Jak auto jest odpalpne, to nie giba się koło pasowe na wale?

kata nie sprawdzalem. ja robilem. Kolo zebate jest nowe. Giba ale delikatnie i to chyba na tlumiku drgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kata nie sprawdzalem. ja robilem. Kolo zebate jest nowe. Giba ale delikatnie i to chyba na tlumiku drgan

 

czemu koło wymieniałeś? dałeś nową śrube na kleju? sprawdź kąt na rozgrzanym silniku. Składałeś rozrząd na blokadach czy malując farbą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czemu koło wymieniałeś? dałeś nową śrube na kleju? sprawdź kąt na rozgrzanym silniku. Składałeś rozrząd na blokadach czy malując farbą?

paska mam ponad 2 lata nikt tego nie wymienial to przyszedl czas. Sroba jest nowa i dociagnieta odpowiednia sila.Na blokadach . dzis jeszcze sprawdzalem raz rozrzad i jest idealnie a kat na zimnym wyszedl mi 53 na zegarze. Ja mam polskiego vaga 4.9 da rade tym odczytac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
paska mam ponad 2 lata nikt tego nie wymienial to przyszedl czas. Sroba jest nowa i dociagnieta odpowiednia sila.Na blokadach . dzis jeszcze sprawdzalem raz rozrzad i jest idealnie a kat na zimnym wyszedl mi 53 na zegarze. Ja mam polskiego vaga 4.9 da rade tym odczytac?

 

kąt czy jest właściwy sprawdzisz tylko na rozgrzanym silniku, ale skoro na zimnym jest 53 to na rozgrzanym napewo się zmieni i trzeba go zkorygować. Nie używam polskiego vaga, więc nie wiem czy da się w nim zablokowac nastawy (opcja basic setting w vag-com) i odczytać kąt wtrysku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kąt od 50 do 65 jest poprawny. N75 powinien cykać na jałowych, ale nie zawsze tak jest. Masz po prostu overboosta, czyli przeładowanie i wtedy czujesz szarpnięcie bo Ci nagle zbija ciśnienie i to jest ten moment. To moja opinia. Bez logów się nie obejdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pomoc. Problem juz rozwiazalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pochwal się co było nie tak...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby N75 :P?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa wtryskowa, najprawdopodobniej nastawnik sie przytarł jeszcze jej nie rozkrecalem jak wroce z niemiec to rozkrece i sie dokladniej pochwale

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam passata 1.9tdi 1z i mam od kilku dni taki problem po nocy bardzo ciężko pali trzeba kręcić kilka minut żeby odpalił, podczas kręcenia rozrusznikiem się wydobywają białe kłęby dymu . ok 3tyś km temu był wymieniony kpl. rozrząd z ustawieniem kąta wtrysku. Gdy przy rozruchu prysnę delikatnie palkiem w filtr powietrza to pali na pół obrotu bez kopcenia .

Założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą na zasilającym przewodzie bez skutecznie .Auto jak już odpali to potem pali bez problemu chyba że kilka godziny postoi i ostygnie i znów problem .Auto było podpięte pod skaner delphia bez błędów , wtrysk sterujący sprawdzony oporność w granicach 114 też jest ok .

Jeden mechanik mi mówił że pompa jest padnięta na jednej sekcji , dodam jeszcze że passat ma kopnięcie i zasuwa jak się patrzy do 160km to jest pryszcz .

 

Może ktoś coś by mi podpowiedział co mam jeszcze sprawdzić bo jak zacznę jeździć po warsztatach jak zaczną wymieniać pompy wtryski a na końcu stwierdzą że to silnik padł wiadomo jak to jest nie potrzebne koszty

 

 

Dodam jeszcze że jak odłączyłem czujnik temperatury który jest umieszczony w plastikowym króćcu przykręconym do głowicy ,zapaliła się kontrolka świec żarowych i auto odpaliło za 1 strzałem tylko że też kopci może nie tak jak wcześniej , czy wina będzie tego czujnika ??? po wyjęciu wtyczki komp od razu wywalił byka 0522 przerwany obwód na tym czujniku coś takiego

Edytowane przez mrb27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam podobny problem z moim passatem 1.9 TD. Otóż gdy obroty trzymają się gdzieś około 1500-1600rpm to czuć szarpanie jakby sam sobie odejmował i dodawał gazu. Dodam że to nie jest reguła bo nie zawsze tak sie dzieje ale ostatnio coraz częściej. Czy ktoś ma pomysł co to może być? Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności