Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj zadzwonił do mnie znajomy, mówi że zmieniał bieg z 2 na 3 coś zrobiło "bum" i auto zgasło. jeszce mówił, że nie może zwolnić ręcznego i czy przyjade pomóc. no to jadę. ręczny zwolniłem bez problemów, chyba znajomy był za bardzo przestraszony i zapomniał wcisnąć hamulec nożny przed guzikiem. otwieram maskę, a tam na wiatrakach, wężach i obudowie chłodnicy kropki oleju, zdjąłem pokrywę i co?... :zeco dziura w bloku wielkości pięści tak jak w linku tylko na drugim cylindrze, auto to passat 2008 rok przebieg 103000km. ładne jaja. ciekawe dlaczego tak się dzieje. będę wymieniał mu silnik to postaram się porobić foty i wstawię. http://www.auto-conrad.pl/Forum/phpBB-3.0.5/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=3359

i tu jeszcze coś znalazłem

http://autokacik.pl/showflat.php?Number=283851782

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaaaaaaa

mam BXE i 240 tyś przelotu. kurde jak mam wrócić teraz z pracy do domu ?

boje się boję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to załamka, mam GOlfa V BXE z 2006 roku z przelotem 85kkm. Zaczynam się bać, ponieważ zamierzam polata nim troche czasu... Myślę że należy zebrać jakieś dane na temat silników. Czy to jest jakaś seriia silników ? Jak widze to dotyczy silniczków z 2008, czyli dość młodych. Co na to Kulczyk ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój passek wyjechał z fabryki 12.06.2007

numer silnika BXE 445583 głowica jest MADE IN POLAND :)

ustawiony mam LL od nowości, co 30 tyś wymiana oleju,

no i aktualnie 239 tyś przelotu.

Dziwnych objawów oprócz sowy brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie był telefon od volkswagen ireland, że wymienią silnik na gwarancji. jak będę coś więcej wiedział to napiszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daj znać coś więcej koniecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam...znajomy 80tys km seat -buuuummmm

Auto firmowe - seryjne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
właśnie był telefon od volkswagen ireland, że wymienią silnik na gwarancji. jak będę coś więcej wiedział to napiszę.

 

To żeby kolega i inni nie musieli czekać na opinię - VW ze względów nikomu nie znanych wpadł na pomysł zastosowania w tych silnikach panewki bez tzw. zamka, a i prawdopodobnie do tego doszedł lipny materiał. Z tego też względu po wystąpieniu luzu wał-panewka po pewnym przebiegu obraca panewkę, urywa korbowód i powstają piękne dziury w bloku. Przychodzące nowe panewki są już z innego materiału, na pierwszy rzut oka wpada aż w pomarańcz, ale dalej na próżno szukać zamka.

Czyli następny bubel VW i całej grupy.

Taką wiedzę posiada każdy serwis tyle czy na pewno chcą aby każdy użytkownik to wiedział, a przypadków jest sporo.

Edytowane przez kujon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy to dotyczy silników BXE od roku 2008 czy też są znane przypadki awariii w silnikach 2006/2007??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

faktycznie pełno pada tych BXE, jeden za drugim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam BXE w Passacie, nic mi się nie dzieje - według mojego mechanika silnika igiełka, wszystkie paski i podzespoły. Jedyne, co wymieniłem to DWUMASE - szarpało czasami, ale lubie odpowiedni komfort jazdy. Dwumaska już była solidnie wychuśtana, widziałem ją po demontażu. Przelot to 192 tys km. Kupiłem go 1,5 roku temu przy 164tys. Zgasł mi może raz, dwa razy przy zmianie biegu, ale to bardziej jak z luzu wskakiwałem na dwójke, bo toczyłem się z górki i czekało mnie wejście w zakręt i but na gaz. A zgasł, bo za szybko puściłem sprzęgło, no ale bez "bum!". Jak rozkminicie, co dokładnie nie halo, to opiszcie ten problem. Czekam na foty z ciekawości.

Na wp.pl psioczą na temat 2.0TDI dzisiaj - http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Wszystko-o-silniku-20-TDI,wid,13462365,wiadomosc.html a tu proszę... o 1.9TDI BXE tez można coś powiedzieć ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich właśnie nabyłem takiego passka najlepsze że kupiłem go dokładnie 23 maja tego samego dnia co ten temat został założony:) 28-04-2008 HIGHLINE 94.000km i teraz się zastanawiam co dalej robić bo jak to wada fabryczna to chyba się go lepiej pozbyć.

golab21 jak możesz to podaj dokładnie jaki numer silnika i gdzie składany i jak z ta gwarancja poszło bo rozumiem że on był jeszcze na gwarancji? Kurcze moja się właśnie skoczyła

luccass masz swojego od nowości?

Edytowane przez SebA0406

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich właśnie nabyłem takiego passka najlepsze że kupiłem go dokładnie 23 maja tego samego dnia co ten temat został założony:) 28-04-2008 HIGHLINE 94.000km i teraz się zastanawiam co dalej robić bo jak to wada fabryczna to chyba się go lepiej pozbyć.

golab21 jak możesz to podaj dokładnie jaki numer silnika i gdzie składany i jak z ta gwarancja poszło bo rozumiem że on był jeszcze na gwarancji? Kurcze moja się właśnie skoczyła

luccass masz swojego od nowości?

 

nie popadajmy w zbędną panikę.

kupiłem jak miał 190 tyś serwisowany w ASO, sprawdziłem historię i żadnych napraw nie odnotowano a byłoby to na gwarancji.

teraz jest dokładnie 241.000 i jeszcze nic się nie urwało co nie znaczy ze może być to np. jutro :)

przydałoby się info czy to dotyczy wszystkich BXE czy może wyszła jakaś seria.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narazie BXE i pochodne to ostatnie dobre TDI (pod wzgledem niezawodnosci)

Jesli nawet jest wada wabryczna to narazie dotyczy ona bardzo malego odsetku aut.

Moze sie okazac ze za kilka lat beda sypac sie nagminnie... tego nie wie nikt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak auto wróci z naprawy to spiszę VIN, ale autko wyprodukowane w drugiej połowie 2008, udało sie, bo auto sprowadzone z UK, a w UK jest 3 lata gwarancji. jakby było kupione w irlandii to już by było po, bo tu dają tylko 2 lata. na razie wiem tyle, że silnik cały wymienią i dwumasę na gwarancji, za tarczę sprzęgła trzeba dopłacić 200 funtów. na początku mówili, że wymienią sam blok, ale rozebrali i chyba stwierdzili, że czapka też dostała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
golab21 jak mozesz to sprawdz gdzie składany silnik pl czy de kurcze mój z pl 23-03-08 sam niewiem co teraz robić stare auto jeszcze mam 2005 bmw e60 160tys miała być zmiana na tani w eksploatacji i opłatach potrzciwy 1.9 tdi a tu taki zonk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
golab21 jak mozesz to sprawdz gdzie składany silnik pl czy de
nie dam rady sprawdzić, bo auto wróci już z nowym motorkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie popadajmy w skrajną panikę. Tak jak pisze rob555, BXE mają opinię bardzo dobrych silnków. Jeździć i szanować auto, a nie zamartwiacie się na zapas...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy motory BXE maja na 100% panewki bez zamkow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie ale wy panikujecie komuś sypło się coś i od razu wszystkie maja wade fabryczną kwestia exploatacji samochodu może ktoś kupił auto z przebiegiem 60 tys km i silnik padł po tygodniu a drugi kupił z przebiegiem 240 tys km i auto smiga , ktoś katuje auto to poźniej ma w samochod uzywany nikt nigdy nie wejdzie nie wiesz co kupujesz nawet jak zrobisz 1000 testów i tak nastepnego dnia moze nas zawiesc to po prostu życie , chcecie mniej stresów kupujcie nowe na gwarancji ( tylko te szalone ceny ) a jak narazie jezdzijcie dalej tym co macie serwisujcie a bedziecie jezdzic dalej passat to naprawde dobre autko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności