Gość robreiw Zgłoś #1 Napisano 14 Października 2009 Witam. Chcę napisać pismo reklamacyjne do VW w Niemczech. Czy ktoś już to robił i może mi podać adres na jaki je wysłać? Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #2 Napisano 14 Października 2009 Skontaktuj się z Kulczyk Tradex w Poznaniu (http://kulczyk-tradex.polandtrade.pl/) na początek i oni powinni Tobie podać wszystkie potrzebne dane A co się stało, że aż do Niemiec do VW chcesz pisać reklamację Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #3 Napisano 14 Października 2009 (edytowane) Witaj, ja kiedys mialem problem z autem ... Polska wmawiala mi ze nie mam takiej opcji w samochodzie - a dobrze wiedzialem ze mam ... mniejsza o to co to bylo (temat poruszany na forum - dot. wyswietlacza MFA+) Kontaktowalem sie z serwisami w niemczech - gdzie przyznawano mi racje ... ok 10 firm w tym glowna siedziba. Wszystkie maile wydrukowalem i przekazalem sprzedawcy w PL. I odziwo za 2 dni samochod byl naprawiony - i normalnie MAGIA jednak mialem ta funkcje! Parodia ... pozniej przegladne poczte i zapodam adresy z ktorymi kontaktowalem sie. robreiw info poleciało na pw. Pozdrawiam Edytowane 14 Października 2009 przez VALDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robreiw Zgłoś #4 Napisano 15 Października 2009 Dzięki. Chodzi o pompo wtryskiwacze. Wymienione dwa (1y i 3i cylinder). Pisanie do Kulczyk Tradex nic nie dało. Odpowiedź brzmi: "...podstawowa przyczyna uszkodzeń pompo wtryskiwaczy to jakość paliwa...". Mimo, że tankuje tylko BP Ultimate Diesel. A jeszcze w serwisie mi powiedziano, żebym najlepiej tankował w Niemczech!!! Według mnie to problem może być po stronie elektroniki. No i jeszcze jest sprawa rękojmi za wady ukryte. Więc chcę spróbować napisać do Niemiec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #5 Napisano 15 Października 2009 pisz śmialo - to sa calkiem inni ludzie ktorzy z pewnoscia pomoga. co do rekojmi to tylko dobra wola sprzedawcy i rekojmia to nie to samo co gwarancja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #6 Napisano 16 Października 2009 info poleciało na pw. Pozdrawiam A jak ktoś będzie w podobnej potrzebie to ma klepać kolejne posty z prośbami? Wrzuć na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #7 Napisano 16 Października 2009 fyi ... Witaj, podaje Ci główny kontakt do VW od którego zaczynałem ... jest to formularz na stronie. wypelnij go prawdziwymi danymi oraz popros o przeslanie maili osob odpowiedzialnych za Twoj problem ... https://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/dialogcenter/dialog/fragen_sie_uns/modelle.htx widze ze w mailu nie mam juz tych wiadomosci - bo to bylo ok rok temu. Postaram sie odszukac wydrukow i spisac z nich maile. Jeżeli cos znajde to podesle jeszcze. Znalazlem takze stronke z ktorej rowniez korzystałem. http://www.volkswagenag.com/vwag/gb2007/info_center/de/contacts/contact_overview.html Pisz do ludzi którzy są z (Büro Wolfsburg) - jeżeli Ci nie pomogą na pewno dadzą namiary na kogoś kto to uczyni. Zazwyczaj sa to bardzo mili ludzi - nastawieni przyjacielsko, którzy chcą pomóc nie to co u nas... Pisac musisz po niemiecku. PS. tutaj masz jeszcze stronke Personelu Niemieckiego VW. http://www.vw-personal.de Pozdrawiam Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #8 Napisano 16 Października 2009 Dział techniczny nie jest chyba do zadawania takich pytań ?? _zlydzial1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemas_81 Zgłoś #9 Napisano 16 Października 2009 pisz śmialo - to sa calkiem inni ludzie ktorzy z pewnoscia pomoga.co do rekojmi to tylko dobra wola sprzedawcy i rekojmia to nie to samo co gwarancja. co do rekojmi to tylko dobra wola sprzedawcy i rekojmia to nie to samo co gwarancja. Nie jest tak jak piszesz Kolego, sprawy rekojmi reguluje odpowiednia ustawa i sprzedawca nie ma w tym przypadku nic do powiedzenia. Z tytułu rękojmi może skorzystać klient który jest przedsiębiorcą (firma) i rękojmia trwa 12 miesięcy od daty zakupu. Klient indywidualny natomiast może skorzystać z prawa niezgodności towaru z umową ,która obejmuje okres 24 miesięcy od daty zakupu. Sprzedawca ma obowiązek poinformować klienta w ciągu 14 dni ,jak ustosunkował się do jego żądań. Jeśli tego nie zrobi, to roszczenia klienta uznaje się za zasadne i rozpatrzone pozytywnie. Natomiast, jeśli chodzi o gwarancje to za nią odpowiedzialny jest producent. To tak w kwestii uściślenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach