Skocz do zawartości
Gość robreiw

Adres VW w Niemczech

Rekomendowane odpowiedzi

Gość robreiw

Witam.

 

Chcę napisać pismo reklamacyjne do VW w Niemczech.

 

Czy ktoś już to robił i może mi podać adres na jaki je wysłać?

 

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skontaktuj się z Kulczyk Tradex w Poznaniu (http://kulczyk-tradex.polandtrade.pl/) na początek i oni powinni Tobie podać wszystkie potrzebne dane ;)

A co się stało, że aż do Niemiec do VW chcesz pisać reklamację :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj, ja kiedys mialem problem z autem ... Polska wmawiala mi ze nie mam takiej opcji w samochodzie - a dobrze wiedzialem ze mam ... mniejsza o to co to bylo (temat poruszany na forum - dot. wyswietlacza MFA+)

 

Kontaktowalem sie z serwisami w niemczech - gdzie przyznawano mi racje ... ok 10 firm w tym glowna siedziba. Wszystkie maile wydrukowalem i przekazalem sprzedawcy w PL. I odziwo za 2 dni samochod byl naprawiony - i normalnie MAGIA jednak mialem ta funkcje!

 

Parodia ... pozniej przegladne poczte i zapodam adresy z ktorymi kontaktowalem sie.

robreiw info poleciało na pw. Pozdrawiam

Edytowane przez VALDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość robreiw

Dzięki.

 

Chodzi o pompo wtryskiwacze. Wymienione dwa (1y i 3i cylinder).

 

Pisanie do Kulczyk Tradex nic nie dało. Odpowiedź brzmi: "...podstawowa przyczyna uszkodzeń pompo wtryskiwaczy to jakość paliwa...".

 

Mimo, że tankuje tylko BP Ultimate Diesel.

 

A jeszcze w serwisie mi powiedziano, żebym najlepiej tankował w Niemczech!!!

 

Według mnie to problem może być po stronie elektroniki. No i jeszcze jest sprawa rękojmi za wady ukryte.

 

Więc chcę spróbować napisać do Niemiec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pisz śmialo - to sa calkiem inni ludzie ;) ktorzy z pewnoscia pomoga.

co do rekojmi to tylko dobra wola sprzedawcy i rekojmia to nie to samo co gwarancja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
info poleciało na pw. Pozdrawiam

A jak ktoś będzie w podobnej potrzebie to ma klepać kolejne posty z prośbami?

Wrzuć na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fyi ...

 

Witaj, podaje Ci główny kontakt do VW od którego zaczynałem ...

 

jest to formularz na stronie. wypelnij go prawdziwymi danymi oraz popros o przeslanie maili osob odpowiedzialnych za Twoj problem ...

 

https://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/dialogcenter/dialog/fragen_sie_uns/modelle.htx

 

widze ze w mailu nie mam juz tych wiadomosci - bo to bylo ok rok temu. Postaram sie odszukac wydrukow i spisac z nich maile. Jeżeli cos znajde to podesle jeszcze.

 

Znalazlem takze stronke z ktorej rowniez korzystałem.

http://www.volkswagenag.com/vwag/gb2007/info_center/de/contacts/contact_overview.html

Pisz do ludzi którzy są z (Büro Wolfsburg) - jeżeli Ci nie pomogą na pewno dadzą namiary na kogoś kto to uczyni.

 

Zazwyczaj sa to bardzo mili ludzi - nastawieni przyjacielsko, którzy chcą pomóc nie to co u nas...

Pisac musisz po niemiecku.

 

PS. tutaj masz jeszcze stronke Personelu Niemieckiego VW. http://www.vw-personal.de

 

Pozdrawiam

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dział techniczny nie jest chyba do zadawania takich pytań ??

 

_zlydzial1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pisz śmialo - to sa calkiem inni ludzie ;) ktorzy z pewnoscia pomoga.

co do rekojmi to tylko dobra wola sprzedawcy i rekojmia to nie to samo co gwarancja.

co do rekojmi to tylko dobra wola sprzedawcy i rekojmia to nie to samo co gwarancja.

 

Nie jest tak jak piszesz Kolego, sprawy rekojmi reguluje odpowiednia ustawa i sprzedawca nie ma w tym przypadku nic do powiedzenia. Z tytułu rękojmi może skorzystać klient który jest przedsiębiorcą (firma) i rękojmia trwa 12 miesięcy od daty zakupu. Klient indywidualny natomiast może skorzystać z prawa niezgodności towaru z umową ,która obejmuje okres 24 miesięcy od daty zakupu. Sprzedawca ma obowiązek poinformować klienta w ciągu 14 dni ,jak ustosunkował się do jego żądań. Jeśli tego nie zrobi, to roszczenia klienta uznaje się za zasadne i rozpatrzone pozytywnie.

 

Natomiast, jeśli chodzi o gwarancje to za nią odpowiedzialny jest producent.

 

To tak w kwestii uściślenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności