Gość pyzamen Zgłoś #1 Napisano 16 Maja 2006 jak podłączyc przewody zapłonowe,bo jusz sam nie wiem,z kopułki do którego cylindra,podłączyłem tak jak było ale auto dziwnie sie zachowuje nierówno chodzi ,w kopułce były wypalone styki wyczysciłem to i teraz nie wiem czy to wina czyszczenia czy sie machnołem z kablami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polarek Zgłoś #2 Napisano 16 Maja 2006 Witam Na kopułce przy wyjściach na poszczególne cylindry powinny być numery cylindrów od 1 do 4. Podłącz kable z kopułki z odpowiednimi cylindrami (świecami). Pierwszy cylinder od rozrządu, 4-ty od skrzyni. Może warto zmienić kopułkę lub/i palec rozdzielacza, skoro było wypalone ?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pyzamen Zgłoś #3 Napisano 16 Maja 2006 niestety dalej niewiem moze jakis rysunek poglondowy,a na kopułce nic niejest oznakowane niemam opisu,silnik to 1,8 benzyna r91 oznaczenie silnika abs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #4 Napisano 16 Maja 2006 W zasadzie w każdym silniku kolejność jest identyczna. Jaki masz silnik? Przeczytaj regulamin, zupełnij swój profil (chodzi głównie o kod silnika), tak będzie najlepiej. ==== Przy okazji. Następnym razem skorzystaj z przycisku "Pisownia" znajdującego się obok "Wyślij". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pyzamen Zgłoś #5 Napisano 16 Maja 2006 wielkie dzienki zamieniłem kabelki i dzała,a co to za program idze go pobrać Używaj przycisku "Pisownia"! /JAFO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #6 Napisano 16 Maja 2006 EDIT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość longines Zgłoś #7 Napisano 17 Maja 2006 Uuu Panie Mocno ryzykowne posunięcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #8 Napisano 17 Maja 2006 longines, przecież to nie my - leży sobie na megaupload.com :610: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość longines Zgłoś #9 Napisano 17 Maja 2006 longines, przecież to nie my - leży sobie na megaupload.com :610: Ale ta wymowa namowy "bierz i korzystaj..." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mariobart21 Zgłoś #10 Napisano 22 Października 2008 moja kopulka nie ma numerkow hihihihi! Jesli ktos moze mi wyslac zdjecie....bede wdzieczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #11 Napisano 23 Października 2008 Kolejność przewodów 1342 idąc w lewo. 1 jest oznaczona nacięciem widocznym po zdjęciu kopułki na korpusie aparatu. Patrząc na silnik mniej więcej tak: 2 .... 1 4 .... 3 Trochę poćwiczysz szukanie i będzie cacy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brud Zgłoś #12 Napisano 16 Grudnia 2009 Witam mam problem z kolejnoscia podlaczenia przewodow,probowalem wszelkich rotacji i niemoge ich odpowiednio wetknac.na zdjeciu ponumerowalem wyjscia przewodow do swiec,jesli ktos moglby wskazac odpowiednia kolejnosc ich mocowania na swiecach zaczynajac powiedzmy od aparatu zaplonowego. bylbym wdzieczny. i jeszcze jedno na drugim zdjeciu pokazany krotki przewod z wtykiem ktory idzie sobie dalej gdzies osadzony jast on na pierwszym przewodzie od aparatu.pytanie jest takie doczego on sluzy i jak go zdjac i przelozyc na nowy przewod. http://picasaweb.google.com/brud72/Passat# Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #13 Napisano 16 Grudnia 2009 Od aparatu: 2-4-3-1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #14 Napisano 18 Grudnia 2009 (edytowane) Prosiłeś o podanie kolejności podłączenia przewodów w 9A więc proszę, tak są podłączone u mnie. Co do sposobu zdemontowania "nadajnika impulsów" z przewodu to sam chciałbym to wiedzieć. Edytowane 18 Grudnia 2009 przez Grześko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brud Zgłoś #15 Napisano 22 Grudnia 2009 (edytowane) Grzesko tez podpiolem tak jak u ciebiei jest ok ,bo tak jak pisal Thorunczyk to przewody sa za krotkie. A nadajnik zdjalem tak ze mozna wykrecic fajke zarowno ta od swiecy jak i od aparatu. Mam przewody BERU. Edytowane 22 Grudnia 2009 przez brud Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik86 Zgłoś #16 Napisano 27 Marca 2010 (edytowane) a czy tak na pewno, na pewno te wszystkie kolejności wszędzie są identyczne, w AAM też jest układ 1-2-4-3?? A druga sprawa to troszkę głupia dla niektórych może być ale nie umiem się wczytać i znaleźć rozwiązania, jak wkładam mam ustawione GMP, palec na aparacie mam ustawiony na oznaczeniu aparatu, taka kreska, ale teraz mam problem w którą stronę powinien być cały aparat, tjkb, gdzie powinien wskazywać palec?? poprawka:/ to pierwszy przewód i palec ma być na nacięciu, i nacięciem w którą stronę, tak by wynikało przynajmniej z powyższych:/, gubię się w tym, to logicznie nacięcie tjkb na godzine 11 patrząc od góry?? Edytowane 27 Marca 2010 przez chemik86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler240182 Zgłoś #17 Napisano 27 Marca 2010 kolejnosc to 1-3-4-2 na kopolce zgodnie z ruchami zegara pierwczy cylinder od rozrzadu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik86 Zgłoś #18 Napisano 28 Marca 2010 ok to teraz nie wiem czy można pod tym tematem pisać ale w sumie to pomieszane jest:/ Ostatnio podjechałem do gostka bo mi auto świrowało, skakały obroty i takie różne wesołości, ten chyba nie wiedząc co zrobić (auto jeździ na LPG, ale akcja działa się na Pb) naciągnął linkę gazu no i fajnie niby, w trasie byłem to nie filozofowałem zbytnio, byle do domu dojechać Po przyjeździe wymieniłem czujniki temperatury cieczy, popuściłem linkę i autko fajnie śmigało, i na ciepłym i na zimnym, jednak jak to w życiu bywa, poźniej posypał się aparat zapłonowy, załatwiłem używkę, nową kopułkę, paluch, przewody i świece. Wymieniłem... i teraz pytanie, czy auto powinno pracować nawet jak linka będzie całkiem popuszczona ( tjkb. odpięta, kiedyś w Berlingo zerwała mi się linka to na jedynce dotoczyłem się pod stacje benzynową) bo nie wiem czy zapłon ustawiać na takiej lince jaka jest czy ją całkiem popuścić, ustawić zapłon i potem ją naciągnąć. Jak poskładałem wsio do kupy i kopułkę założyłem na równo z kreską, odpaliłem wóz to nie wiem jakie miał obroty ale myślałem, że silnik wybuchnie. No i takie mam pytanko właśnie. Długie wyszło ciut:D A druga sprawa to z ciekawości spytam, czemu przewody na kopułce nie idą tak jak z silnika wychodzą, tjkb. zgodnie z ruchem 1234, tylko inaczej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #19 Napisano 28 Marca 2010 ok to teraz nie wiem czy można pod tym tematem pisać ale w sumie to pomieszane jest:/Ostatnio podjechałem do gostka bo mi auto świrowało, skakały obroty i takie różne wesołości, ten chyba nie wiedząc co zrobić (auto jeździ na LPG, ale akcja działa się na Pb) naciągnął linkę gazu no i fajnie niby, w trasie byłem to nie filozofowałem zbytnio, byle do domu dojechać Po przyjeździe wymieniłem czujniki temperatury cieczy, popuściłem linkę i autko fajnie śmigało, i na ciepłym i na zimnym, jednak jak to w życiu bywa, poźniej posypał się aparat zapłonowy, załatwiłem używkę, nową kopułkę, paluch, przewody i świece. Wymieniłem... i teraz pytanie, czy auto powinno pracować nawet jak linka będzie całkiem popuszczona ( tjkb. odpięta, kiedyś w Berlingo zerwała mi się linka to na jedynce dotoczyłem się pod stacje benzynową) bo nie wiem czy zapłon ustawiać na takiej lince jaka jest czy ją całkiem popuścić, ustawić zapłon i potem ją naciągnąć. Jak poskładałem wsio do kupy i kopułkę założyłem na równo z kreską, odpaliłem wóz to nie wiem jakie miał obroty ale myślałem, że silnik wybuchnie. No i takie mam pytanko właśnie. Długie wyszło ciut:D A druga sprawa to z ciekawości spytam, czemu przewody na kopułce nie idą tak jak z silnika wychodzą, tjkb. zgodnie z ruchem 1234, tylko inaczej?? linka nie musi byc naciagnieta musisz wyregulowac poprostu obroty nie wiem co tam masz w tym silniku gaznik czy co? a co do kolejnosci tak juz musi byc taka jest kolejnosc podawania iskry na poszczegulne cylindry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik86 Zgłoś #20 Napisano 28 Marca 2010 spoko, o to mi chodziło bo już cały głupi jestem a gaźnika to tam ni ma, wtrysk już jest:D a z tymi przewodami to po prostu się tak zastanawiałem z głupiej ciekawości:D dzięki wielkie!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach