Skocz do zawartości
Gość pyzamen

kolejność przewodów zapłonowych

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pyzamen

jak podłączyc przewody zapłonowe,bo jusz sam nie wiem,z kopułki do którego cylindra,podłączyłem tak jak było ale auto dziwnie sie zachowuje nierówno chodzi ,w kopułce były wypalone styki wyczysciłem to i teraz nie wiem czy to wina czyszczenia czy sie machnołem z kablami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Na kopułce przy wyjściach na poszczególne cylindry powinny być numery cylindrów od 1 do 4.

Podłącz kable z kopułki z odpowiednimi cylindrami (świecami). Pierwszy cylinder od rozrządu, 4-ty od skrzyni.

 

Może warto zmienić kopułkę lub/i palec rozdzielacza, skoro było wypalone ??

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pyzamen

niestety dalej niewiem moze jakis rysunek poglondowy,a na kopułce nic niejest oznakowane niemam opisu,silnik to 1,8 benzyna r91 oznaczenie silnika abs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie w każdym silniku kolejność jest identyczna.

Jaki masz silnik?

Przeczytaj regulamin, zupełnij swój profil (chodzi głównie o kod silnika), tak będzie najlepiej.

 

====

Przy okazji. Następnym razem skorzystaj z przycisku "Pisownia" znajdującego się obok "Wyślij".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pyzamen

wielkie dzienki zamieniłem kabelki i dzała,a co to za program idze go pobrać

 

 

 

 

Używaj przycisku "Pisownia"! /JAFO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EDIT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość longines

Uuu Panie ;-) Mocno ryzykowne posunięcie ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

longines, przecież to nie my - leży sobie na megaupload.com :610:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość longines
longines, przecież to nie my - leży sobie na megaupload.com :610:

Ale ta wymowa namowy "bierz i korzystaj..." ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mariobart21

moja kopulka nie ma numerkow hihihihi! Jesli ktos moze mi wyslac zdjecie....bede wdzieczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejność przewodów 1342 idąc w lewo. 1 jest oznaczona nacięciem widocznym po zdjęciu kopułki na korpusie aparatu. Patrząc na silnik mniej więcej tak:

 

2 .... 1

 

4 .... 3

 

Trochę poćwiczysz szukanie i będzie cacy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z kolejnoscia podlaczenia przewodow,probowalem wszelkich rotacji i niemoge ich odpowiednio wetknac.na zdjeciu ponumerowalem wyjscia przewodow do swiec,jesli ktos moglby wskazac odpowiednia kolejnosc ich mocowania na swiecach zaczynajac powiedzmy od aparatu zaplonowego.

bylbym wdzieczny.

i jeszcze jedno na drugim zdjeciu pokazany krotki przewod z wtykiem ktory idzie sobie dalej gdzies osadzony jast on na pierwszym przewodzie od aparatu.pytanie jest takie doczego on sluzy i jak go zdjac i przelozyc na nowy przewod.

 

http://picasaweb.google.com/brud72/Passat#

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prosiłeś o podanie kolejności podłączenia przewodów w 9A więc proszę, tak są podłączone u mnie.

Co do sposobu zdemontowania "nadajnika impulsów" z przewodu to sam chciałbym to wiedzieć.

silnik 1a.JPG

silnik 2a.JPG

Edytowane przez Grześko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzesko tez podpiolem tak jak u ciebiei jest ok ,bo tak jak pisal Thorunczyk to przewody sa za krotkie.

A nadajnik zdjalem tak ze mozna wykrecic fajke zarowno ta od swiecy jak i od aparatu.

Mam przewody BERU.

Edytowane przez brud

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy tak na pewno, na pewno te wszystkie kolejności wszędzie są identyczne, w AAM też jest układ 1-2-4-3??

A druga sprawa to troszkę głupia dla niektórych może być ale nie umiem się wczytać i znaleźć rozwiązania, jak wkładam mam ustawione GMP, palec na aparacie mam ustawiony na oznaczeniu aparatu, taka kreska, ale teraz mam problem w którą stronę powinien być cały aparat, tjkb, gdzie powinien wskazywać palec?? :D

 

poprawka:/

to pierwszy przewód i palec ma być na nacięciu, i nacięciem w którą stronę, tak by wynikało przynajmniej z powyższych:/, gubię się w tym, to logicznie nacięcie tjkb na godzine 11 patrząc

od góry??

Edytowane przez chemik86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolejnosc to 1-3-4-2 na kopolce zgodnie z ruchami zegara pierwczy cylinder od rozrzadu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok to teraz nie wiem czy można pod tym tematem pisać ale w sumie to pomieszane jest:/

Ostatnio podjechałem do gostka bo mi auto świrowało, skakały obroty i takie różne wesołości, ten chyba nie wiedząc co zrobić (auto jeździ na LPG, ale akcja działa się na Pb) naciągnął linkę gazu no i fajnie niby, w trasie byłem to nie filozofowałem zbytnio, byle do domu dojechać:/

Po przyjeździe wymieniłem czujniki temperatury cieczy, popuściłem linkę i autko fajnie śmigało, i na ciepłym i na zimnym, jednak jak to w życiu bywa, poźniej posypał się aparat zapłonowy, załatwiłem używkę, nową kopułkę, paluch, przewody i świece. Wymieniłem... i teraz pytanie, czy auto powinno pracować nawet jak linka będzie całkiem popuszczona ( tjkb. odpięta, kiedyś w Berlingo zerwała mi się linka to na jedynce dotoczyłem się pod stacje benzynową) bo nie wiem czy zapłon ustawiać na takiej lince jaka jest czy ją całkiem popuścić, ustawić zapłon i potem ją naciągnąć. Jak poskładałem wsio do kupy i kopułkę założyłem na równo z kreską, odpaliłem wóz to nie wiem jakie miał obroty ale myślałem, że silnik wybuchnie. No i takie mam pytanko właśnie. Długie wyszło ciut:D

A druga sprawa to z ciekawości spytam, czemu przewody na kopułce nie idą tak jak z silnika wychodzą, tjkb. zgodnie z ruchem 1234, tylko inaczej??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ok to teraz nie wiem czy można pod tym tematem pisać ale w sumie to pomieszane jest:/

Ostatnio podjechałem do gostka bo mi auto świrowało, skakały obroty i takie różne wesołości, ten chyba nie wiedząc co zrobić (auto jeździ na LPG, ale akcja działa się na Pb) naciągnął linkę gazu no i fajnie niby, w trasie byłem to nie filozofowałem zbytnio, byle do domu dojechać:/

Po przyjeździe wymieniłem czujniki temperatury cieczy, popuściłem linkę i autko fajnie śmigało, i na ciepłym i na zimnym, jednak jak to w życiu bywa, poźniej posypał się aparat zapłonowy, załatwiłem używkę, nową kopułkę, paluch, przewody i świece. Wymieniłem... i teraz pytanie, czy auto powinno pracować nawet jak linka będzie całkiem popuszczona ( tjkb. odpięta, kiedyś w Berlingo zerwała mi się linka to na jedynce dotoczyłem się pod stacje benzynową) bo nie wiem czy zapłon ustawiać na takiej lince jaka jest czy ją całkiem popuścić, ustawić zapłon i potem ją naciągnąć. Jak poskładałem wsio do kupy i kopułkę założyłem na równo z kreską, odpaliłem wóz to nie wiem jakie miał obroty ale myślałem, że silnik wybuchnie. No i takie mam pytanko właśnie. Długie wyszło ciut:D

A druga sprawa to z ciekawości spytam, czemu przewody na kopułce nie idą tak jak z silnika wychodzą, tjkb. zgodnie z ruchem 1234, tylko inaczej??

linka nie musi byc naciagnieta musisz wyregulowac poprostu obroty nie wiem co tam masz w tym silniku gaznik czy co? a co do kolejnosci tak juz musi byc taka jest kolejnosc podawania iskry na poszczegulne cylindry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko, o to mi chodziło bo już cały głupi jestem :D

a gaźnika to tam ni ma, wtrysk już jest:D

a z tymi przewodami to po prostu się tak zastanawiałem z głupiej ciekawości:D

dzięki wielkie!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności