Gulu Zgłoś #1 Napisano 25 Października 2007 Pisze tego posta po to aby ułatwić ludzią z forum co należy zmodyfiukować w takim cięzki silniku jakim jest AJM aby wyszła moc,lista modyfikacji : Kolektor ssacy od AWX z wywalonym EGR by DynoSoft Wrocław Turbina od ARL by DynoSoft Wrocław Big IC z orurowaniem by DynoSoft Wrocław Pompowtryski BA od 130 Pdka Map sensor 2 barowy by DynoSoft Wrocław NA początku moc nie wyszła za duza ok 174 Km,wlaliśmy motula środek do czyszczenia silnika bo był w starsznym szlamie,wywalony został katalizator i pompowtryski przeregulowane od nowa i wyszło to: Po małej modyfikacji i korekcie softu aby dać wyżej moment ze względu na sprzęgło wyszło to: Jest jeszcze jedna rzecz którą wykonaliśmy dla testów i dała 6 KM wiecej,moc trzyma sie dłuzej i wyzej ,w końcu odkryliśmy co trzyma moc w tych silniczkach ale zabieg jest nie wart tych 6 KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 26 Października 2007 a co to za zabieg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worthersee Zgłoś #3 Napisano 27 Października 2007 a jak jest z wydajnością pompowtrysków BA w porównaniu do AL? Jaka jest górna granica tych BA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #4 Napisano 27 Października 2007 a jak jest z wydajnością pompowtrysków BA w porównaniu do AL? Jaka jest górna granica tych BA? OK 220 PS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #5 Napisano 27 Października 2007 Pisze tego posta po to aby ułatwić ludzią z forum co należy zmodyfiukować w takim cięzki silniku jakim jest AJM aby wyszła moc,lista modyfikacji :Kolektor ssacy od AWX z wywalonym EGR by DynoSoft Wrocław Turbina od ARL by DynoSoft Wrocław Big IC z orurowaniem by DynoSoft Wrocław Pompowtryski BA od 130 Pdka Map sensor 2 barowy by DynoSoft Wrocław NA początku moc nie wyszła za duza ok 174 Km,wlaliśmy motula środek do czyszczenia silnika bo był w starsznym szlamie,wywalony został katalizator i pompowtryski przeregulowane od nowa i wyszło to: Obrazek Po małej modyfikacji i korekcie softu aby dać wyżej moment ze względu na sprzęgło wyszło to: Obrazek Jest jeszcze jedna rzecz którą wykonaliśmy dla testów i dała 6 KM wiecej,moc trzyma sie dłuzej i wyzej ,w końcu odkryliśmy co trzyma moc w tych silniczkach ale zabieg jest nie wart tych 6 KM. heh z calym szacunkiem ale to jest forum passata i te modyfikacje, ktore proponujesz maja sie nijak do passatowych ajmow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #6 Napisano 27 Października 2007 Pisze tego posta po to aby ułatwić ludzią z forum co należy zmodyfiukować w takim cięzki silniku jakim jest AJM aby wyszła moc,lista modyfikacji :Kolektor ssacy od AWX z wywalonym EGR by DynoSoft Wrocław Turbina od ARL by DynoSoft Wrocław Big IC z orurowaniem by DynoSoft Wrocław Pompowtryski BA od 130 Pdka Map sensor 2 barowy by DynoSoft Wrocław NA początku moc nie wyszła za duza ok 174 Km,wlaliśmy motula środek do czyszczenia silnika bo był w starsznym szlamie,wywalony został katalizator i pompowtryski przeregulowane od nowa i wyszło to: Obrazek Po małej modyfikacji i korekcie softu aby dać wyżej moment ze względu na sprzęgło wyszło to: Obrazek Jest jeszcze jedna rzecz którą wykonaliśmy dla testów i dała 6 KM wiecej,moc trzyma sie dłuzej i wyzej ,w końcu odkryliśmy co trzyma moc w tych silniczkach ale zabieg jest nie wart tych 6 KM. heh z calym szacunkiem ale to jest forum passata i te modyfikacje, ktore proponujesz maja sie nijak do passatowych ajmow. Tak? a to ciekawe,bo ja myśle że prócz turbo wszystko to samo wchodzi aby uzyskać dużą moc,a w ofercie juz mamy do passatów sprężarke plug&play o wydajności tej z ARL wiec mój temat widze jak najbardziej sensowny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #7 Napisano 28 Października 2007 Gulu, napisz na PW ile takie turbo ma kosztować,bez montażu i jak jest z gwarancją na coś takiego,bo mam rozumieć strona zimna od GT20? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro4444 Zgłoś #8 Napisano 28 Października 2007 Gulu 190 KM i 400 Nm to nie dużo dla dołu od AJM? Do tego nie zmieniliście nawet chłodnicy oleju na większą od 130/150 KM PD. Ile ma olej po pałowaniu lub po dłuższym przelocie z dużą prędkością na trasie? Poza tym mam jedno pytanie - wszyscy wkładają kolektory od 130/150 KM PD. Mają one ładny kształt i duże kanału - to widać od razu, ale czy ktoś rzeczywiście określił jaki jest próg wydajności kolektora od VP/AJM i co daje założenie kolektora od PD 130/150 przy mocach rzędu 160-200KM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #9 Napisano 28 Października 2007 Gulu 190 KM i 400 Nm to nie dużo dla dołu od AJM? Tego nikt nie wie bo w polsce mocnych AJMow jest kilka i zaden w zasadzie nie przekroczyl 190KM. Zeby moc mowic czy za duzo czy nie to trzeba poprostu zrobic jakis przebieg i zobaczyc. Moje prywatne odczucia sa takie, ze do 200KM mozna podchodzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro4444 Zgłoś #10 Napisano 28 Października 2007 Tego nikt nie wie bo w Polsce mocnych AJMow jest kilka i zaden w zasadzie nie przekroczyl 190KM. Zeby moc mowic czy za duzo czy nie to trzeba poprostu zrobic jakis przebieg i zobaczyc. Moje prywatne odczucia sa takie, ze do 200KM mozna podchodzic. A czy dół AJM nie jest identyczny z tym ASV/ALH/AHF/AGR? Za tego co zdołałem się doszukać AJM to taki VP z czapką na PD. Wiele rzeczy mają wspólnych, łącznie z turbinami seryjnym Jeśli tak to 400Nm jest dla niego wartością trochę przegiętą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #11 Napisano 28 Października 2007 ja sie doszukalem informacji, ze dol ma mocniejszy od vp ale ciut slabszy od pd130. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #12 Napisano 28 Października 2007 Gulu 190 KM i 400 Nm to nie dużo dla dołu od AJM? Do tego nie zmieniliście nawet chłodnicy oleju na większą od 130/150 KM PD. Ile ma olej po pałowaniu lub po dłuższym przelocie z dużą prędkością na trasie? Poza tym mam jedno pytanie - wszyscy wkładają kolektory od 130/150 KM PD. Mają one ładny kształt i duże kanału - to widać od razu, ale czy ktoś rzeczywiście określił jaki jest próg wydajności kolektora od VP/AJM i co daje założenie kolektora od PD 130/150 przy mocach rzędu 160-200KM? Chłodnica leży do zamontowania,na zime nie ma potrzeby jej wkładać. A co do dołu to moc 200KM jest bezpieczna,znam auto które ma 235 KM na seryjnym dole od AGR przebieg ponad 300tys i dalej jezdzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro4444 Zgłoś #13 Napisano 28 Października 2007 Gulu ok, a teraz powiedz jak to jest z tym kolektorem dolotowym od 130? Daje on fizycznie coś poza lepszym poczuciem użytkownika, dla mocy ok 160-200 KM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #14 Napisano 28 Października 2007 Gulu ok, a teraz powiedz jak to jest z tym kolektorem dolotowym od 130? Daje on fizycznie coś poza lepszym poczuciem użytkownika, dla mocy ok 160-200 KM? Skoro fabryka montowała je seryjnie tylko w 130,150 i 160 to znaczy ze musi być, a po drugie jak widze przewężenia w starym kolektorze to mnie aż sciska. Tego AJM z tym zabiegiem co znależlismy moglismy schamowac po korekcie na ok 197 KM ale i tak te 190 to już dużo ,może kiedyś po zimie wleci dół od 130 lub 150 to już nie będzie strach szaleć dalej. Właścicielowi przybyło tyle mocy ,przypomne seria schamowana na 117 że i tak mu wystarcza aż nadto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #15 Napisano 28 Października 2007 PawełB6: zrobiłem teraz AWXa na GT22, miał wcześniej hybrydke - sprawdzoną !! jeździł na niej i nie było problemu z doładowaniem. Jeżeli jesteś zainteresowany zadzwon bo zaraz właściciel sie jej pozbędzie a to na prawde udany egzemplarz hybrydy !! Jaro: kolektor od 130ki ma zupełnie inny kształt i lepiej napełnia cylidry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #16 Napisano 28 Października 2007 Moj znajomy ma tez na sprzedaz hybrydke ARL w budzie AWX. Jak cos do niego gg :3779120 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #17 Napisano 28 Października 2007 Moj znajomy ma tez na sprzedaz hybrydke ARL w budzie AWX. Jak cos do niego gg :3779120 Ta o której pisze ma strone zimną od GT20. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #18 Napisano 30 Października 2007 Oto kilka fot z prac: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #19 Napisano 30 Października 2007 normalnie tragedia ten cooler wygląda,może zderzak zmienic trzeba lub dokładkę od GTI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #20 Napisano 30 Października 2007 normalnie tragedia ten cooler wygląda,może zderzak zmienic trzeba lub dokładkę od GTI? Nikt chyba w PL nie założył tak duzego Ic na seryjnym zderzaku,klient tak chciał,nie chciał innego zderzaka,mówiłem że sie nie da ale prosił wiec musiałem tak zrobic, w normalnm przypaku zakłada sie zderzak od R32 i jest fajnie,a dokładke to ona ma już chyba od GTi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach