Skocz do zawartości
Gulu

Jeden z najmocniejszych AJM w PL by DynoSoft Wrocław

Rekomendowane odpowiedzi

Pisze tego posta po to aby ułatwić ludzią z forum co należy zmodyfiukować w takim cięzki silniku jakim jest AJM aby wyszła moc,lista modyfikacji :

Kolektor ssacy od AWX z wywalonym EGR by DynoSoft Wrocław

Turbina od ARL by DynoSoft Wrocław

Big IC z orurowaniem by DynoSoft Wrocław

Pompowtryski BA od 130 Pdka

Map sensor 2 barowy by DynoSoft Wrocław

 

NA początku moc nie wyszła za duza ok 174 Km,wlaliśmy motula środek do czyszczenia silnika bo był w starsznym szlamie,wywalony został katalizator i pompowtryski przeregulowane od nowa i wyszło to:

baretk184kmof7.th.jpg

Po małej modyfikacji i korekcie softu aby dać wyżej moment ze względu na sprzęgło wyszło to:

bartek190kmaa7.th.jpg

Jest jeszcze jedna rzecz którą wykonaliśmy dla testów i dała 6 KM wiecej,moc trzyma sie dłuzej i wyzej ,w końcu odkryliśmy co trzyma moc w tych silniczkach ale zabieg jest nie wart tych 6 KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co to za zabieg?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak jest z wydajnością pompowtrysków BA w porównaniu do AL? Jaka jest górna granica tych BA?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak jest z wydajnością pompowtrysków BA w porównaniu do AL? Jaka jest górna granica tych BA?

 

OK 220 PS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pisze tego posta po to aby ułatwić ludzią z forum co należy zmodyfiukować w takim cięzki silniku jakim jest AJM aby wyszła moc,lista modyfikacji :

Kolektor ssacy od AWX z wywalonym EGR by DynoSoft Wrocław

Turbina od ARL by DynoSoft Wrocław

Big IC z orurowaniem by DynoSoft Wrocław

Pompowtryski BA od 130 Pdka

Map sensor 2 barowy by DynoSoft Wrocław

 

NA początku moc nie wyszła za duza ok 174 Km,wlaliśmy motula środek do czyszczenia silnika bo był w starsznym szlamie,wywalony został katalizator i pompowtryski przeregulowane od nowa i wyszło to:

Obrazek

Po małej modyfikacji i korekcie softu aby dać wyżej moment ze względu na sprzęgło wyszło to:

Obrazek

Jest jeszcze jedna rzecz którą wykonaliśmy dla testów i dała 6 KM wiecej,moc trzyma sie dłuzej i wyzej ,w końcu odkryliśmy co trzyma moc w tych silniczkach ale zabieg jest nie wart tych 6 KM.

 

heh z calym szacunkiem ale to jest forum passata i te modyfikacje, ktore proponujesz maja sie nijak do passatowych ajmow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pisze tego posta po to aby ułatwić ludzią z forum co należy zmodyfiukować w takim cięzki silniku jakim jest AJM aby wyszła moc,lista modyfikacji :

Kolektor ssacy od AWX z wywalonym EGR by DynoSoft Wrocław

Turbina od ARL by DynoSoft Wrocław

Big IC z orurowaniem by DynoSoft Wrocław

Pompowtryski BA od 130 Pdka

Map sensor 2 barowy by DynoSoft Wrocław

 

NA początku moc nie wyszła za duza ok 174 Km,wlaliśmy motula środek do czyszczenia silnika bo był w starsznym szlamie,wywalony został katalizator i pompowtryski przeregulowane od nowa i wyszło to:

Obrazek

 

 

Po małej modyfikacji i korekcie softu aby dać wyżej moment ze względu na sprzęgło wyszło to:

Obrazek

Jest jeszcze jedna rzecz którą wykonaliśmy dla testów i dała 6 KM wiecej,moc trzyma sie dłuzej i wyzej ,w końcu odkryliśmy co trzyma moc w tych silniczkach ale zabieg jest nie wart tych 6 KM.

 

heh z calym szacunkiem ale to jest forum passata i te modyfikacje, ktore proponujesz maja sie nijak do passatowych ajmow.

 

Tak? a to ciekawe,bo ja myśle że prócz turbo wszystko to samo wchodzi aby uzyskać dużą moc,a w ofercie juz mamy do passatów sprężarke plug&play o wydajności tej z ARL wiec mój temat widze jak najbardziej sensowny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gulu, napisz na PW ile takie turbo ma kosztować,bez montażu i jak jest z gwarancją na coś takiego,bo mam rozumieć strona zimna od GT20?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gulu 190 KM i 400 Nm to nie dużo dla dołu od AJM? :|

Do tego nie zmieniliście nawet chłodnicy oleju na większą od 130/150 KM PD. Ile ma olej po pałowaniu lub po dłuższym przelocie z dużą prędkością na trasie?

Poza tym mam jedno pytanie - wszyscy wkładają kolektory od 130/150 KM PD. Mają one ładny kształt i duże kanału - to widać od razu, ale czy ktoś rzeczywiście określił jaki jest próg wydajności kolektora od VP/AJM i co daje założenie kolektora od PD 130/150 przy mocach rzędu 160-200KM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gulu 190 KM i 400 Nm to nie dużo dla dołu od AJM? :|

Tego nikt nie wie bo w polsce mocnych AJMow jest kilka i zaden w zasadzie nie przekroczyl 190KM. Zeby moc mowic czy za duzo czy nie to trzeba poprostu zrobic jakis przebieg i zobaczyc. Moje prywatne odczucia sa takie, ze do 200KM mozna podchodzic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego nikt nie wie bo w Polsce mocnych AJMow jest kilka i zaden w zasadzie nie przekroczyl 190KM. Zeby moc mowic czy za duzo czy nie to trzeba poprostu zrobic jakis przebieg i zobaczyc. Moje prywatne odczucia sa takie, ze do 200KM mozna podchodzic.

 

A czy dół AJM nie jest identyczny z tym ASV/ALH/AHF/AGR? Za tego co zdołałem się doszukać AJM to taki VP z czapką na PD. Wiele rzeczy mają wspólnych, łącznie z turbinami seryjnym g:hmm

Jeśli tak to 400Nm jest dla niego wartością trochę przegiętą :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja sie doszukalem informacji, ze dol ma mocniejszy od vp ale ciut slabszy od pd130.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gulu 190 KM i 400 Nm to nie dużo dla dołu od AJM? :|

Do tego nie zmieniliście nawet chłodnicy oleju na większą od 130/150 KM PD. Ile ma olej po pałowaniu lub po dłuższym przelocie z dużą prędkością na trasie?

Poza tym mam jedno pytanie - wszyscy wkładają kolektory od 130/150 KM PD. Mają one ładny kształt i duże kanału - to widać od razu, ale czy ktoś rzeczywiście określił jaki jest próg wydajności kolektora od VP/AJM i co daje założenie kolektora od PD 130/150 przy mocach rzędu 160-200KM?

 

Chłodnica leży do zamontowania,na zime nie ma potrzeby jej wkładać.

A co do dołu to moc 200KM jest bezpieczna,znam auto które ma 235 KM na seryjnym dole od AGR :) przebieg ponad 300tys i dalej jezdzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gulu ok, a teraz powiedz jak to jest z tym kolektorem dolotowym od 130? Daje on fizycznie coś poza lepszym poczuciem użytkownika, dla mocy ok 160-200 KM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gulu ok, a teraz powiedz jak to jest z tym kolektorem dolotowym od 130? Daje on fizycznie coś poza lepszym poczuciem użytkownika, dla mocy ok 160-200 KM?

 

Skoro fabryka montowała je seryjnie tylko w 130,150 i 160 to znaczy ze musi być, a po drugie jak widze przewężenia w starym kolektorze to mnie aż sciska.

 

Tego AJM z tym zabiegiem co znależlismy moglismy schamowac po korekcie na ok 197 KM ale i tak te 190 to już dużo ,może kiedyś po zimie wleci dół od 130 lub 150 to już nie będzie strach szaleć dalej.

 

Właścicielowi przybyło tyle mocy ,przypomne seria schamowana na 117 że i tak mu wystarcza aż nadto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PawełB6: zrobiłem teraz AWXa na GT22, miał wcześniej hybrydke - sprawdzoną !! jeździł na niej i nie było problemu z doładowaniem. Jeżeli jesteś zainteresowany zadzwon bo zaraz właściciel sie jej pozbędzie a to na prawde udany egzemplarz hybrydy !!

 

Jaro: kolektor od 130ki ma zupełnie inny kształt i lepiej napełnia cylidry ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj znajomy ma tez na sprzedaz hybrydke ARL w budzie AWX. Jak cos do niego gg :3779120

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moj znajomy ma tez na sprzedaz hybrydke ARL w budzie AWX. Jak cos do niego gg :3779120

 

Ta o której pisze ma strone zimną od GT20.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oto kilka fot z prac:

img1774ns8.th.jpg

img1775ny6.th.jpg

img1777zx2.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

normalnie tragedia ten cooler wygląda,może zderzak zmienic trzeba lub dokładkę od GTI?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
normalnie tragedia ten cooler wygląda,może zderzak zmienic trzeba lub dokładkę od GTI?

 

Nikt chyba w PL nie założył tak duzego Ic na seryjnym zderzaku,klient tak chciał,nie chciał innego zderzaka,mówiłem że sie nie da ale prosił wiec musiałem tak zrobic, w normalnm przypaku zakłada sie zderzak od R32 i jest fajnie,a dokładke to ona ma już chyba od GTi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności