Jump to content
longboy

Problem z komunikacją HEX-CAN-USB

Recommended Posts

Poratuje ktoś wsadem do Kabla VCDS na Atmedze 162 oraz FTDI FT232BL?
Uwaliłem już 2 raz swojego, obecnie 10.6.5 PL po kilku ładnych latach i szukam już coś nowszego. Koniecznie w wersji PL.

Z góry dzięki za pomoc. Jak coś mogę poratować wersją 10.6.5 PL

Edited by pakooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam ciekawostkę dropsa. Kabelek(klon) 22.10, w Leonie(2021r., 1.5 150KM) nie może połączyć się ze sterownikiem silnika(i z jakąś tam elektroniką). Ale w T-Rock(2022r), z dokładnie tym samym silnikiem, komunikuje się ze sterownikiem silnika. Jakieś pomysły dlaczego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, również mam problem z komunikacją przez złącze OBD.

    Kupiłem (z oferty wynikało że robi wszystko) klucz - INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY OBD2 ELM327 VGATE ICAR2 BT, ale niestety współpracował tylko z aplikacjami w wersji LIGHT, które : pokazywały parametry w czasie rzeczywistym (czasem prawidłowe), kasowały niektóre błędy, ale NIE MIAŁY możliwości uruchomienia ani statycznego ani dynamicznego wypalania DPF. W ogóle nie było takiej funkcji. Nie pokazywały nawet poziomu zapełnienia filtra.

    Nie chcę inwestować, bo potrzebuję sprawdzić, czy DPF nie jest już tak zawalony, że konieczne będzie pranie lub wymiana. Diagnosta z autoryzowanego punktu stwierdził że pranie lub wymiana. Samochód to VW 2008r; 2.0 CR; 103 kW; B6 silnik CBAB (który też nie wszystkie aplikacje obsługują - typ silnika wymieniony na liście nieobsługiwanych).

    Może podpowie któryś z forumowiczów jaki tani klucz + tani / darmowy soft pozwala : zrestartować wartości, uruchomić wypalanie DPF obojętnie czy statycznie czy dynamicznie (wole drugą wersję) ?

Jest bardzo dużo filmów i postów w tej kwestii, ale zawsze albo: dotyczą samochodów produkcja 2004r, albo wymagają klucza HEX V2 najlepiej oryginalnego za grubą kasę, który jest dla mnie zbyt kosztowny (nie kupuję na allegro lokalnie, bo nie można zwrócić i to są oferty jakichś ściemniaczy), albo wreszcie pokazują tylko pomiar parametrów w czasie rzeczywistym łącznie z poziomem zapełnienia DPF co w moim przypadku nic nie wnosi.

PS
Proszę oszczędzić sobie komentarze typu : "najpierw poczytaj", "poszukaj w sieci" ecc. Tak jak wspomniałem mam małe doświadczenie w poruszaniu się po tym forum i mechaniczne, żeby wiedzieć jak sformułować jednoznacznie zapytanie a informacji jest morze, najczęściej z nieaktualnymi linkami. Jestem również świadomy że nie wszystkim zależy na tym żeby było wiadomo jak to tanio zrobić, bo to przecież jest interes .....

Z góry dziękuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy