Skocz do zawartości
longboy

Problem z komunikacją HEX-CAN-USB

Rekomendowane odpowiedzi

A skąd wiesz, że kabel był dedykowany pod wersję 11.11.3? Miałeś włączony internet? Pewnie uszkodziłeś wsad w kablu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już sterownik udało się zainstalować, ale mam licencję nie aktywną świeci na czerwono

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo nie odpowiednia wersja programu do kabla, albo internet zrobili swoje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to możliwe że kabel sie położył po zmianie label'sów? (tylko to podmieniłem)

teraz sprawdzone na 2 autach i przy próbie odpalenia VCDS'a pokazuje mi time out :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy to możliwe że kabel sie położył po zmianie label'sów? (tylko to podmieniłem)

teraz sprawdzone na 2 autach i przy próbie odpalenia VCDS'a pokazuje mi time out :/

 

Na to wygląda ale zagadaj do kolegi kacperwww może ci go jeszcze reanimuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Potrzebuje zdiagnozować audi 2006.Potrzebowałbym kupić zestaw na własne potrzeby, z góry dziękuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VCDS lub to co jest w temacie wątku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz kabelek od e-serwice a co z programem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, takie szybkie pytanko...

Pierwszy kontakt z VCDS'em, clon 11.11.3 , ale przyszedł z softem 12.10.3 beta.

po konsultacji ze sprzedawcą odpaliłem, zobaczył interface, ale się wydarł że firmware jest 1,8 , a on potrzebuje 1,92..( podpięty do autka). no i zrobił UPG. (aha jak dałem "cancel" do oczywiście wychodził z programu...)

po aktualizacji, jak odpalam program, to w teście widzi interface, ale się drze że nie podłączony do samochodu....(chyba dobrze..?)

ale z kolei jak podłącze do autka, to już nie wykrywa mi interfejsu ....

FT sprawne, mprog'eim sprawdzone... dalej już się nie potrafię dostać..

oczywiście komputer internetu nie widział... jedna rzecz mnie tylko zastanawia, otóż jak po raz pierwszy odpaliłem program, to się wydarł że jest "out of date".. wyłączyłem, zmieniłem datę , i komunikat zniknął..

 

pozdrawiam

Adam

jakieś pomysły ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zobaczył interface, ale się wydarł że firmware jest 1,8

A dokładnie nie pamiętasz?? Bo jak 1.8x to to nawet 11.11.3 nie było ponieważ 11.11.3 działało na 1.91, a 12.10.3 już na 1.92. Zapewne uwaliłeś wsad w Atmedze o ile ją masz bo i sławenne Necki są u Chińczyków na porządku dziennym. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A dokładnie nie pamiętasz?? Bo jak 1.8x to to nawet 11.11.3 nie było ponieważ 11.11.3 działało na 1.91, a 12.10.3 już na 1.92. Zapewne uwaliłeś wsad w Atmedze o ile ją masz bo i sławenne Necki są u Chińczyków na porządku dziennym. ;)

 

powoli....

soft mam i miałem tylko w wersji 12.10.3 !

firmware w kablu ( na ATmedze!, fotkę wrzucę później) był 1.8, no i 12.10.3 odmówił współpracy...

możliwe że coś "walneło" w Atmedze.

..spróbuję odczytać jej zawartość.. (jak uda mi się dolutować do nóźek...)

BTW. Czy może ktoś dysponuje firmware 1.92 ? (PW)

 

---poprawka

już na 90% mam pewność że uwalony wsad w ATmedze :wsciekly

Adam

Edytowane przez aszczupal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zobacz w "Menedżer urządzeń" czy masz jakiś wykrzyknik przy ross-tech.

 

 

 

no właśnie czytam i prawie 100 postów w różnych forach dotyczy tego problemu a ja mam inny ,,po prostu w menagerze nic się nie zgłasza nie ma najmniejszego śladu włożenia wtyczki usb

kabel dostałem od syna on go do neta na pewno nie dopuszczał tak twierdzi ale że olewa VW to mi go dał i pytanie czy da się to uratować???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no właśnie czytam i prawie 100 postów w różnych forach dotyczy tego problemu a ja mam inny ,,po prostu w menagerze nic się nie zgłasza nie ma najmniejszego śladu włożenia wtyczki usb

kabel dostałem od syna on go do neta na pewno nie dopuszczał tak twierdzi ale że olewa VW to mi go dał i pytanie czy da się to uratować???

 

Napisz do kolego kacperwww

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytalem prawie wszystkie posty w tym temacie. Poratujcie mnie prosze. Dzis dostalem vcds clon. Zainstalowalem wszystko ladnie pieknie. Raz nawet połączyłem się z samochodem. Ale kolejne razy były juź bez efektu. Program nie widzi samochodu. Nawet pali się zielona lampka. Dostępu do internetu brak. Proszę o pomoc. Pozdro

 

 

Sprawdzalem na innych systemach xp vista i 7. Wszedzie to samo. Na poczatku dziala. Licencja sie aktywuje na zielono a po chwili koniec i bral polaczenia z samochodem. Pomozcie prosze. Pozdro

Edytowane przez mlodykulka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

quote_icon.png Zamieszczone przez berthold61 viewpost-right.png

no właśnie czytam i prawie 100 postów w różnych forach dotyczy tego problemu a ja mam inny ,,po prostu w menagerze nic się nie zgłasza nie ma najmniejszego śladu włożenia wtyczki usb

kabel dostałem od syna on go do neta na pewno nie dopuszczał tak twierdzi ale że olewa VW to mi go dał i pytanie czy da się to uratować???

Napisz do kolego kacperwww

 

 

 

 

 

napisałem ale ja nie mam takiego samochodu aby korzystać z tego fejsa mnie wystarcza vag-com ale nie chodzi o to aby dać go naprawić tylko samemu z czystej ciekawości i wolnego czasu tym się pobawić ot takie małe wyzwanie

prosiłbym o jakieś podpowiedzi czy co i jak reanimować skoro w menagerze urządzeń nie wykrywa fejsa nic żadnej reakcji po włożeniu wtyku do USB

 

przerabiałem już fejsa ELM-327 na przełącznik HS-can,MS-can i działa do fordów z elmconfig oraz forscan

 

i z czystej ciekawości bo spać nie będę mógł jeśli tego nie rozgryzę z waszą pomocą ,może jakieś wskazówki ewentualnie na PW ,plis

Edytowane przez berthold61
dodanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy to jest ten sposób naprawy i zaprogramowania http://www.hobbielektronika.hu/forum/getfile.php?id=176726

jeśli tak to ma ktoś to w polskiej wersji bo ja ni w ząb anglikańskiego nie kumam LPT w starym kompie mam lutować jako tako coś tam umiem ,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mlodykulka

 

Reflash megi, ft,gala, i będzi latał...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam pytanie natury uwalonego kabelka ,

mam procedure naprawy , i w tym jest pytanie :

 

Jeżeli masz kabelek 704.1 użyj 704.ept

Jeżeli masz kabelek 805.0 lub 805.1 użyj 805.ept

Jeżeli masz kabelek 812.4 użyj 812.ept

Dla kabelka 812.4 aby działał prawidłowo ustaw w swoim kompie datę przed kwietniem 2009 (jest to BETA)

 

I moje pytanie , skąd mam wiedzieć jaką mam wersje ??

Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam Adi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy to jest ten sposób naprawy i zaprogramowania http://www.hobbielektronika.hu/forum....php?id=176726

jeśli tak to ma ktoś to w polskiej wersji bo ja ni w ząb anglikańskiego nie kumam LPT w starym kompie mam lutować jako tako coś tam umiem ,

 

 

dobra napisałem do E-service i odpisali mi i chyba mają rację

 

Witamy

 

to duży gorszy przypadek i wskazuje na uszkodzenie układu FTDI (nie opłaca się naprawiać) a ten ulega uszkodzeniu praktycznie w 100% w wyniku udaru elektrycznego powstałego w wyniku stosowania inverterów napięcia czy zasilaczy z zapalnicznki do zasilenia PC

 

 

 

z pozdrowieniami

 

temat skończony tylko jedno mnie zastanawia że grupa VW-audi była pionierem w diagnostyce aut ale teraz to jest chyba najgorsza marka pod tym względem i nie mam na myśli oryginalnych interfejsów za 2 tys czy więcej tylko takich do normalnego użytku te tańsze są po prostu kiepskie

do forda jest zwykły ELM-327 wystarczy dołożyć przełącznik i jest szyna HS oraz MS który to interfejs działa wyśmienicie bez usterek z takimi programami jak FORSCAN oraz ELMCONFIG robić tym idzie wszystko a nawet więcej niż profesjonalnymi fejsami nawet serwisowe wypalanie DPF-a

jak to kogoś interesuje to podam stronki

http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=164054&highlight=elmconfig

http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=164054&highlight=elmconfig

http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=190910&highlight=elmconfig

 

coś przespał ten czas vw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wskazuje na uszkodzenie układu FTDI (nie opłaca się naprawiać)

Nie no nie opłaca się bo najlepiej kupić drugiego ryża od nich za półtorej stówy....

FTDI to od kilku do kilkunastu złotych, a dla elektronika kilka minut roboty z wymianą.

 

więcej tylko takich do normalnego użytku te tańsze są po prostu kiepskie

do forda jest zwykły ELM-327 wystarczy dołożyć przełącznik i jest szyna HS oraz MS który to interfejs działa

Powiem tyle: nie masz pojęcia o diagnostyce i sprzęcie do tego to nie mieszaj w głowie innym. ELM to się nadaje dla dzieci, a nie konkretnej pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności