The_Saint Zgłoś #81 Napisano 4 Grudnia 2010 Prąd na cewce masz, cewka wymieniona, nie pozostaje ci nic innego jak sprawdzić czujnik halla w aparacie zapłonowym. Zakładam że przewód WN z cewki na kopułkę jest dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #82 Napisano 4 Grudnia 2010 przedody mają ok.2miesięcy, przejechane góra 10tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olka23 Zgłoś #83 Napisano 5 Grudnia 2010 Jestem nowym użytkownikiem tego forum więc dopisuje moje pytanie tutaj i mam nadzieje że ktoś mi pomoże.Mam pssata 91r 90KM 1.8 z gazem.W tej chwili stoi na warsztacie ponieważ zgasł mi w trakcie jazdy i nie dał sie odpalić.Panowie w warsztacie wymienili mu pompke paliwa posprawdzali rozrząd i te inne bajery ale samochód odpala i jesli nie trzymam nogi na gazie to gasnie z powrotem.Teraz proponują mi rozbieranie silnika i tam szukanie przyczyny.żeby tego uniknąć pytam czy może być inny powód takiego zachowania samochodu?Bardzo prosze o odpowiedz. ---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:23 ---------- Czy ktoś mi odpowie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #84 Napisano 5 Grudnia 2010 Czy ktoś mi odpowie? koleżanko zmień mechaników... bo Cię skasują a i tak nie zrobią proponuję zacząć od sprawdzenia czujnika temperatury płynu chłodniczego i silnika krokowego... jak silnik rozgrzany to też gaśnie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olka23 Zgłoś #85 Napisano 6 Grudnia 2010 Byłam dzisiaj u mechanika powiedział mi że komputer podaje pełną dawke paliwa i go zalewa.Czy musze wymieniać cały komputer czy jakąs jego cześc działa nie tak?No i moge jezdzic na samym gazie pod warunkiem że wymienie mieszalnik bo jest zepsuty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #86 Napisano 6 Grudnia 2010 Może właśnie czujnik temp o którym qdlik wspomniał, podjedź do Tomka, człowiek zna się na vag-ach, bo widzę że jeździsz po warsztatach a auto dalej nie zrobione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #87 Napisano 6 Grudnia 2010 pytałem koleżankę o objawy na ciepłym silniku ale nie opisuje.. ciężko tak wywnioskować... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olka23 Zgłoś #88 Napisano 6 Grudnia 2010 Na ciepłym nie wiem jak jest bo jak trzymam noge na gazie i go zalewa to w końcu gaśnie i nie odpala w ogóle.nawet do domu nie zdązyłam dojechać.To samo miałam w golfie 2 z 87 roku ale tam zapłon i gaznik szwankował.A tu niby jest w porządku ---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:45 ---------- Pytanie do Daniela: do którego Tomka mam podjechać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #89 Napisano 6 Grudnia 2010 Pytanie do Daniela: do którego Tomka mam podjechać? to ja zamiast Daniela odpowiem.. Kliknij koleżanko w Tomka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #90 Napisano 6 Grudnia 2010 to ja zamiast Daniela odpowiem.. Kliknij koleżanko w Daniela Kliknij w Tomka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #91 Napisano 6 Grudnia 2010 Kliknij w Tomka poprawiłem się od razu. za szybki jesteś.. za dużo rzeczy robię na raz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olka23 Zgłoś #92 Napisano 6 Grudnia 2010 Już kliknęłam:)I wiem gdzie jest tylko najpierw żeby nim pojechać to musze trupa uruchomić na gazie. ---------- Post added at 22:07 ---------- Previous post was at 22:02 ---------- To sobie pojezdziłam autkiem.Kupiłam dwa tygodnie temu:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #93 Napisano 7 Grudnia 2010 cewkę sprawdziłem w innym samochodzie w golfie i jest dobra. Sprawdzałem też popzez : Wyciągnięcie środkowego przewodu WN z kopulki aparatu. Założenie na koniec przewodu starą świecę i położenie na masie. Włączyłem zapłon. Wypiełem wtyczkę z aparatu zapłonowego (trzypinową). przewodem przykręconym do masy dotykałem do środkowego pinu wtyczki, w tym czasie przeskakiwała iskra na świecy. Ale w golfie.A w passku nic.Więc może ktoś podrzuci co mu może dolegać?Jak sprawdzić czy idzie sygnał z kompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #94 Napisano 8 Grudnia 2010 Jak sprawdzić czy idzie sygnał z kompa? Sprawdź TAK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #95 Napisano 8 Grudnia 2010 (edytowane) Sprawdź TAK. Sprawdziłem pompy nie słychać.ale raczej podaje paliwo bo po wykręceniu świec śmierdzą benzyną.Oraz przy kręceniu i po nim kontrolki palą się sporadycznie,tzn.na początku wszystkie,a póżniej na zmianę po pare mrównięć,trochę od ładowania, oleju i temperatury.Ale od oleju chyba najdłużej.Co to może oznaczać? Edytowane 8 Grudnia 2010 przez marci_87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #96 Napisano 9 Grudnia 2010 dzisiaj już się totalnie wk...., i zaciągłem złoma do elektryka.On wszystko posprawdzał, ioddzwonił że to czujnik halla i że będzie potrzebny najlepiej drógi aparat.tzn.trzeci bo dwa już miałem.To jaw samochód i do sklepu z częściami żeby było szybcie a tam skasował mnie 200setki za aparat,i do mechanika.Szybko go przełożyliśmy i tu odziwo odpalił.Pochodził trochę,pare razy go zgasiłem,zapalił.On ustawił mi zapłon.Odpaliłem wsiadłem cheć wyjechać a ty padło zgasło i znowu to samo brak iskry.Czym możebyć spowodowane że znowu poszedł hall?Odrazu zamówił nowy jutro mi go założy.Tylko czy znowu się nie uwali? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #97 Napisano 9 Grudnia 2010 dzisiaj już się totalnie wk...., i zaciągłem złoma do elektryka.On wszystko posprawdzał, ioddzwonił że to czujnik halla i że będzie potrzebny najlepiej drógi aparat.tzn.trzeci bo dwa już miałem.To jaw samochód i do sklepu z częściami żeby było szybcie a tam skasował mnie 200setki za aparat,i do mechanika.Szybko go przełożyliśmy i tu odziwo odpalił.Pochodził trochę,pare razy go zgasiłem,zapalił.On ustawił mi zapłon.Odpaliłem wsiadłem cheć wyjechać a ty padło zgasło i znowu to samo brak iskry.Czym możebyć spowodowane że znowu poszedł hall?Odrazu zamówił nowy jutro mi go założy.Tylko czy znowu się nie uwali? może to cewka rozwala ci ten aparat lub połączenie od niej do aparatu bo skoro wymieniłeś któryś z kolei aparat to szukałbym przyczyny w urzadzeniach które doprowadzają prąd do niego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #98 Napisano 9 Grudnia 2010 ale to by szło jakoś za duże napięcie?Jak tak to ile powinno wynosić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #99 Napisano 9 Grudnia 2010 ale to by szło jakoś za duże napięcie?Jak tak to ile powinno wynosić? http://warsztaty.samochodowka.internetdsl.pl/serwishdd/poradnik/elek_autom/wykonaw/cewka.htm poczytaj sobii sprawdź jaką daje iskrę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic837356.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #100 Napisano 9 Grudnia 2010 Czym możebyć spowodowane że znowu poszedł hall? Zabawa głupiego ale musisz sprawdzić elektrykę tzn. czy którys kabel nie jest naderwany we wtyczkach (np. hall i cewka) jak i same kable czy nie są poprzecierane. Hall nie ma styczności z wysokim napięciem-jest zwykły czujnik obrotów silnika który podaje sygnał na sterownik a ten na aparat. Jest jedna podstawowa zasada---gdy sie zdejmuje przewód z cewki na aparat trzeba go zawsze uziemić masą silnika w przeciwnym razie iskra szuka najkrótszej drogi skacze na kabel ze sterownika i go...uwala wysokim napięciem. Jeśli zdarzyło Ci się tak postąpić to kto wie co ze sterownikiem. A brak pracy pompki zaraz po kręceniu rozrusznikiem to właśnie objaw uszkodzonego Halla lub...sterownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach