Skocz do zawartości
souler

[silnik] 1.9td muł? dementuje :)

Rekomendowane odpowiedzi

no całkiem nieżle :hyhy: a powiedz mi czy masz katalizator ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Barcik

Mnie tak zastanawia... Wynik oszałamiający 10 sekund do 100 km/h na TD... :przestraszony:

ale...

 

Słychać jak tyrkota na biegu jałowym, gaz w dechę i słychać jak rusza tylko że rusza od 20 km/h :)... coś musiało być nie tak :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no całkiem nieżle :hyhy: a powiedz mi czy masz katalizator ?

 

nie ma. i nie ma takze tlumika koncowego. byc moze bedzie sama rura, ale to kiedys.

 

jesli chodzi o ruszanie z 20km/h - ja mam taki licznik ;) jest od 20, nie od 0. jest jakies 11s do 100, ale i tak duzo. chcialbym zejsc ponizej 10, bo wtedy bym pogonil golfa gti 8v :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jest jakies 11s do 100, ale i tak duzo. chcialbym zejsc ponizej 10, bo wtedy bym pogonil golfa gti 8v

 

to i tak niezły wynik,ja swojego wyniku od 0 do 100km\h nie napisze bo :dobani: wstyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to i tak niezły wynik,ja swojego wyniku od 0 do 100km\h nie napisze bo :dobani: wstyd

 

to na co czekasz? podlub troche przy nim. dziwie sie wam panowie passatowcy. jacys ospali jestescie i malo oddani idei tuningu. tyle td na forum, a tylko pare osob grzebalo cos przy nich. bardziej podatnych silnikow, oprocz tdi, nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to na co czekasz? podlub troche przy nim.

 

tylko żeby pogrzebać trzeba troche się znac a ja szczerze jestem zielony w tym temacie(no chyba że kolega SOULER) :] doradzi coś i pokieruje od czego on zaczynał z tym dłubaniem ;)

 

wtedy może i mnie podkusi żeby coś pomajsterkować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to na co czekasz? podlub troche przy nim.

 

tylko żeby pogrzebać trzeba troche się znac a ja szczerze jestem zielony w tym temacie(no chyba że kolega SOULER) :] doradzi coś i pokieruje od czego on zaczynał z tym dłubaniem ;)

 

wtedy może i mnie podkusi żeby coś pomajsterkować

 

dla chetnych szybki poradnik :D

 

jesli auto ma pompe z lda - pieknie

 

jesli nie ma - mniej pieknie, ale ja tez lda nie mam :cwaniak:

 

jesli chcecie bezpiecznie bawic sie w tuning nalezy zakupic wskaznik doladowania na allegro albo zwykly manometr do minimum 1.5 bara

 

oczywiscie zaopatrzyc sie w wezyk gumowy, najlepiej zbrojony. srednica wystarczajaco mala, by nie spadal z krocca w kolanku kolektora ssacego

 

zamontowac wskaznik i uszczelnic polaczenia, po czym rozgrzac silnik i jadac pod gorke na 3 biegu zmierzyc ile dmucha suszarka...

 

c.d.n.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Barcik

No dobra, powiedzmy że to można sprawdzić VAGiem jak ktoś nie chce, albo nie ma ręki do modyfikacji wnętrza... ale co dalej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość snajper

tego nie da sie sprawdzić VAG-iem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No dobra, powiedzmy że to można sprawdzić VAGiem jak ktoś nie chce, albo nie ma ręki do modyfikacji wnętrza... ale co dalej?

 

 

hehe a kolega ma zamiar dlubac tdi metoda dla td? ulala bedzie ciekawie. myu niestety w td wypasu takiego jak vag nie mamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Barcik

O kurcze sorry, racje AAZ i wcześniejsze kompa nie miały :padam: . W takim przypadku nie mam co liczyć na taki wzrost mocy? :niepewny: . Rozumiem że pewnie chodzi o przeróbkę pompy paliwa, bo co tam w TD można jeszcze zmodyfikować? :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro AAZ kompa nie mają to do czego jest to wpiecie (tzw. kostka) zaślepiona obok zegarów na wysokosci przełącznika od spryskiwaczy? pytam bo mnie to zastanawia do czego to służy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O kurcze sorry, racje AAZ i wcześniejsze kompa nie miały :padam: . W takim przypadku nie mam co liczyć na taki wzrost mocy? :niepewny: . Rozumiem że pewnie chodzi o przeróbkę pompy paliwa, bo co tam w TD można jeszcze zmodyfikować? :cwaniak:

 

przeciez jedziesz do tunera. placisz 1000 i masz minimum 110 bez zadnych przerobek. pod warunkiem, ze silnik zdrowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adasiek
skoro AAZ kompa nie mają to do czego jest to wpiecie (tzw. kostka) zaślepiona obok zegarów na wysokosci przełącznika od spryskiwaczy? pytam bo mnie to zastanawia do czego to służy?

Ja wczoraj podpiąłem AAZ-ta pod Polskiego Vaga i można zrobić tyle:

- diagnoza/błedy airbaga (jeżlei auto je posiada)

- diagnoza/błędy ABS (jeżeli auto posiada)

- opcja Pompa Diesla, można tu sprawdziś samą pompę, skasowałem tu błedy dotyczące świec żarowych

- immo (jęzeli auto go posiada)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poszukałem,poszperałem i na pewnym forum (nie naszym) znalazłem ciekawą wypowiedz :

 

'' Fura ok 1300 kg, a silnik 75km to musi być żółw. Przycisnij furę do 100 km/h i zmierz czas. Jak masz ok 18 sekund do 100km/h to wszystko jest w normie.

ZTCW są dwie wersje pasków B4 z silnikami TD. Jedna szybsza, elastyczniejsza potrafiąca wyprzedzić nawet TDI , ale piskają w niej plastiki oraz druga standardowa katalogowa, cicha ale nie za szybka.''

 

więc moje pyt. czy to prawda że mogą być wersje szybsza i wolniejsza czy gościu który to powiedział to poprostu BARAN!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siwy

była drobna zmiana w silnikach konretów nie znam ale do któregoś roku jest podawane 140Nm a po roku 150Nm bez zmian mocy :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Barcik
poszukałem,poszperałem i na pewnym forum (nie naszym) znalazłem ciekawą wypowiedz :

 

'' Fura ok 1300 kg, a silnik 75km to musi być żółw. Przycisnij furę do 100 km/h i zmierz czas. Jak masz ok 18 sekund do 100km/h to wszystko jest w normie.

ZTCW są dwie wersje pasków B4 z silnikami TD. Jedna szybsza, elastyczniejsza potrafiąca wyprzedzić nawet TDI , ale piskają w niej plastiki oraz druga standardowa katalogowa, cicha ale nie za szybka.''

 

więc moje pyt. czy to prawda że mogą być wersje szybsza i wolniejsza czy gościu który to powiedział to poprostu BARAN!!!

 

reider ja to pisałem na drugim forum! jakbyś bardziej się wgłębił w tamto forum to może wyczuł byś nutę sarkazmu. Był tam niejaki remix który chwalił swojego paska TD jaki on szybki (14 sekund do setki), 190 km/h to pierdnięcie dla niego i jest w stanie wyprzedzić każdego passata TDI, a nawet golfy :). Jedyne co to w każdym poście płakał że ma piszczące plastiki, które nawet do niego gadają :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jedyne co to w każdym poście płakał że ma piszczące plastiki, które nawet do niego gadają

 

Tutaj też gada :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności