the.wolf Zgłoś #21 Napisano 28 Kwietnia 2008 A na ulicę, niestety, tej opinii nie zmienię - tylko 1.8T ee tam, lepiej EJ20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #22 Napisano 28 Kwietnia 2008 przecież pytanie postawione w temacie eliminuje EJ20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #23 Napisano 9 Marca 2009 odświeżę kotleta, bo fajną rzecz znalazłem: może ktoś by był zainteresowany montażem takiego kitu? http://hongkong.craigslist.org/pts/1020964337.html kompresor do V6 30V z kolektorem dolotowym i paskiem (w sumie to zestaw PnP, tylko pytanie czy nie będzie za bardzo przez maskę wystawał ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #24 Napisano 9 Marca 2009 bo fajną rzecz znalazłem: A mógłbyś Marku przetłumaczyć tekst ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #25 Napisano 9 Marca 2009 proszę bardzo co tu dużo pisać: najważniejsze, że jest to kompletny zestaw, tzn. kompresor z kolektorem dolotowym i wtryskami. Do tego komputer, trochę złączy i przeciąg w baku (i portfelu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beetle Zgłoś #26 Napisano 9 Marca 2009 (edytowane) jak dolary byly po 2 zl to wlasciwie zdecydowalem sie na http://www.neuspeed.com/products/product_details.asp?app=51|NB&type=11<ype=ns_euro&p_id=619 ale sytuacja sie zmienila i nie jest to juz taka rewelka instalacja superchargera: http://www.neuspeed.com/data/installs/49.10.93.pdf Edytowane 9 Marca 2009 przez beetle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #27 Napisano 9 Marca 2009 proszę bardzo hehe no tak A ile to mocy może dać taki zestawik, ciekawe.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neo(N) Zgłoś #28 Napisano 9 Marca 2009 odświeżę kotleta, bo fajną rzecz znalazłem: może ktoś by był zainteresowany montażem takiego kitu? http://hongkong.craigslist.org/pts/1020964337.html kompresor do V6 30V z kolektorem dolotowym i paskiem (w sumie to zestaw PnP, tylko pytanie czy nie będzie za bardzo przez maskę wystawał ). Wszystko super ale jakoś nie chce mi się wierzyć w coś co ma w nazwie Hong Kong. PnP ale jak np jest zaprogramowany komputer i czy jest możliwość remapu? Jak z gwarancją? Jak z jakością? Ile to dmucha? Do ilu jest ten zestaw przewidziany? Czy można zmienić kółko w kompresorze? Co na taki wzrost Tiptronic? Co z wydechem...uff pytań jest więcej niż odpowiedzi a wątpię by ktoś taki zestaw kupił tak po prostu w ciemno. Póki co w Polsce chyba nikt nie ma tego zestawu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #29 Napisano 9 Marca 2009 Wszystko super ale jakoś nie chce mi się wierzyć w coś co ma w nazwie Hong Kong. PnP ale jak np jest zaprogramowany komputer i czy jest możliwość remapu? Jak z gwarancją? Jak z jakością? Ile to dmucha? Do ilu jest ten zestaw przewidziany? Czy można zmienić kółko w kompresorze? Co na taki wzrost Tiptronic? Co z wydechem...uff pytań jest więcej niż odpowiedzi a wątpię by ktoś taki zestaw kupił tak po prostu w ciemno. Póki co w Polsce chyba nikt nie ma tego zestawu Omatko, tyle wątpliwości w jednym zdaniu Pokazałem tylko, że skoro coś takiego sprzedają, to "da się". WSZYSTKO zależy od chęci. Żyjemy w takim kraju, że specjaliści mówiący "paaanie, po co to panu?" już dawno powymierali albo hobbystycznie naprawiają fiaty Thomson wystroił ponad 400 konnego leona 2.8V6, więc i z passata da radę zrobić fajny wózek Jeszcze rok temu nie było w PL passata o mocy większej niż seryjne 275 koni. Teraz już jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #30 Napisano 9 Marca 2009 (edytowane) Wrzucam linka odnośnie superchargerów PES: Na stronie u góry pokazane są dwa passaty 2.8 po takiej przeróbce na hamowni oraz [wykres] ile im wyszło.......... http://www.awesome-gti.co.uk/rollingroad/rr.xmas1_28.12.05.html PS. Jeden z tych pasków z wydechem brzmi jak RS4 Edytowane 9 Marca 2009 przez arturoski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neo(N) Zgłoś #31 Napisano 9 Marca 2009 (edytowane) Omatko, tyle wątpliwości w jednym zdaniu Pokazałem tylko, że skoro coś takiego sprzedają, to "da się". WSZYSTKO zależy od chęci. Żyjemy w takim kraju, że specjaliści mówiący "paaanie, po co to panu?" już dawno powymierali albo hobbystycznie naprawiają fiaty Thomson wystroił ponad 400 konnego leona 2.8V6, więc i z passata da radę zrobić fajny wózek Jeszcze rok temu nie było w PL passata o mocy większej niż seryjne 275 koni. Teraz już jest A sądzisz, że jakaś firma była by w stanie ściągnąć i zamontować ten zestaw? Może i bym myślał nad takim szaleństwem lecz póki co zbyt mocny dolar mnie zniechęca. Obawiam się tylko o kwestie skrzyni automatycznej. Wiem, że DSG można wzmocnić lecz o Tiptronicu tego nie słyszałem P.S Przeanalizowałem wykresy z tym kompresorem i stwierdzam, że przyrost ok 30/35 koni nie jest wart świeczki Edytowane 9 Marca 2009 przez Neo(N) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #32 Napisano 10 Marca 2009 P.S Przeanalizowałem wykresy z tym kompresorem i stwierdzam, że przyrost ok 30/35 koni nie jest wart świeczki prawda, że widać doskonale stosunek możliwości do ceny? Reasumując: kulturalne wozidło z super brzmieniem ale bez nadmiaru emocji to V6. Za porównywalne pieniądze można mieć jednak nieporównywalnie większą frajdę z jazdy 300+ konnym autem 1.8T (z wielkim turbo), niż ciężkim, 220 konnym V6 na kompresorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neo(N) Zgłoś #33 Napisano 10 Marca 2009 prawda, że widać doskonale stosunek możliwości do ceny? Reasumując: kulturalne wozidło z super brzmieniem ale bez nadmiaru emocji to V6. Za porównywalne pieniądze można mieć jednak nieporównywalnie większą frajdę z jazdy 300+ konnym autem 1.8T (z wielkim turbo), niż ciężkim, 220 konnym V6 na kompresorze Muszę się z Tobą zgodzić. Na pewno będę coś planował jeszcze z stajni VW i dużo wskazuje na Golfa IV/Jette 1.8T. No chyba, że jakimś cudem trafi się Passat 3BG 1.8T 4Motion. Pamiętam, że kiedyś pytałem się o stworzenie mocnego N/A z 2.8 V6. Padła odpowiedź, że mogę liczyć na ok 230 koni przy budżecie ok 13 tysięcy zł. To, że 1.8T jest bardziej rozwojowy nie podlega żadnej dyskusji. Acz na daily car wole swoje V6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #34 Napisano 10 Marca 2009 Nie dziwi więc dlaczego będzie Golf VI R20T a nie jak dawniej R32 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #35 Napisano 10 Marca 2009 ...to o czym piszesz to raczej efekt globalnego trendu oszczędnościowo-kryzysowego. Nawet nowe M5 nie będzie już miało dużego, wolnossącego V8, tylko coś mniejszego z turbo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #36 Napisano 10 Marca 2009 Jak sięgam pamięcią - to pierwsze Audi S3 w tej noweszej budzie też było 3.2V6. Najnowsze jest przecież 2.0T. Na YoTu widać jak ta jednostka radzi sobie z S3 (wgniata w fotel i sporo wyprzedza 3.2). Podejżewam, że to raczej kwestia poprawy osiągów auta, bo chodzi o kultowe R. Inna sprawa, że wiekszość fanów będzie zawiedziona... Swoją drogą to jakoś czuje, że coraz więcej silników benzynowych bedzię z doładowaniem (jak dla mnie same korzyści) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neo(N) Zgłoś #37 Napisano 10 Marca 2009 Jak sięgam pamięcią - to pierwsze Audi S3 w tej noweszej budzie też było 3.2V6. Najnowsze jest przecież 2.0T. Na YoTu widać jak ta jednostka radzi sobie z S3 (wgniata w fotel i sporo wyprzedza 3.2). Podejżewam, że to raczej kwestia poprawy osiągów auta, bo chodzi o kultowe R. Inna sprawa, że wiekszość fanów będzie zawiedziona... Swoją drogą to jakoś czuje, że coraz więcej silników benzynowych bedzię z doładowaniem (jak dla mnie same korzyści) Wysuwam teorię, że kolejna generacja Passata straci 3.6 V6 na rzecz właśnie mniejszej a tak samo mocnej jednostki. Przykładem może być nowe Audi TT RS. 2,5 litra + turbo i mamy 340 koni. Poza tym coś mi się wydaje, że S3 w obecnej budzie zawsze miało 2.0T a 3.2 jest dla zwykłej wersji. Oczywiście były i takie przypadki, że zmieniano większy na mniejszy silnik w tej samej budzie. Między innymi to Jetta Gli ( Bora ) która na początku miała 2.8 VR6 a bodajże od połowy 2004 zaczęto montować właśnie 1.8T. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #38 Napisano 10 Marca 2009 oby montowali turbo i oby jak najwięcej osób zajmowało się wyciąganiem z tych silników jak najciekawszych charakterystyk, bo przy dzisiejszej tendencji koncernu audi-vw do płaszczenia przebiegów momentu w seryjnych silnikach doładowanych - płakać się chce jeździłem 1.8TSI przed i po modyfikacji (160 seria, 210 po programie) i powiem Wam, że jak to auto nie dostarczało emocji pochodzących z istnienia całkiem sporej turbiny, tak i po programie niewiele się tam zmienia... Żadnej turbodziury, pełny moment dostępny już od 1700 obr/min.. jeździ się tym prawie jak V6, bo autko przyspiesza równiutko z dowolnej prędkości obrotowej. Tylko nie słychać tam V6 Wygląda to tak, jakby projektem silnika zajmował się jeden człowiek, któremu z wiekiem zaczyna przeszkadzać zrywność i gwatłowność - po urodzeniu dwójki dzieci zrozumiał, że w aucie musi być zawsze spokojnie, równomiernie, gładko ............... ... ... na próżno więc szukać wrażeń w nowych rozwiązaniach TSI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neo(N) Zgłoś #39 Napisano 10 Marca 2009 (edytowane) oby montowali turbo i oby jak najwięcej osób zajmowało się wyciąganiem z tych silników jak najciekawszych charakterystyk, bo przy dzisiejszej tendencji koncernu audi-vw do płaszczenia przebiegów momentu w seryjnych silnikach doładowanych - płakać się chce jeździłem 1.8TSI przed i po modyfikacji (160 seria, 210 po programie) i powiem Wam, że jak to auto nie dostarczało emocji pochodzących z istnienia całkiem sporej turbiny, tak i po programie niewiele się tam zmienia... Żadnej turbodziury, pełny moment dostępny już od 1700 obr/min.. jeździ się tym prawie jak V6, bo autko przyspiesza równiutko z dowolnej prędkości obrotowej. Tylko nie słychać tam V6 Wygląda to tak, jakby projektem silnika zajmował się jeden człowiek, któremu z wiekiem zaczyna przeszkadzać zrywność i gwatłowność - po urodzeniu dwójki dzieci zrozumiał, że w aucie musi być zawsze spokojnie, równomiernie, gładko ............... ... ... na próżno więc szukać wrażeń w nowych rozwiązaniach TSI Cóż, widzę że mamy coś wspólnego ;D Rozumiem konstruktorów którzy chcą sprawić aby auto było coraz bardziej "friendly". Jednak ja za każdym razem kiedy czytam: "Udało się wyeliminować turbodziurę" krzywię się z zniesmaczenia. Akurat należę do tej wąskiej grupki ludzi którzy właśnie chcą turbodziury! Odpowiednio dobrany "lag" sprawia mi wielką radość. Raz miałem możliwość jazdy tak dziwnie wystrojonym 1.8T w A4, że kompletnie nic nie działo się do ok 2200/2300 obrotów. A później...jak dostał kopa to myślałem że mi kręgosłup złamie! I powiem otwarcie, że to mi się niesamowicie spodobało. Tak, tak prawdą jest to, że teraz każdy koncern chce to zlikwidować bo klient nasz Pan. Na szczęście są jeszcze takie wyjątki jak my którzy lubią niekonwencjonalne rozwiązania Edytowane 10 Marca 2009 przez Neo(N) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość chelmi Zgłoś #40 Napisano 12 Marca 2009 (edytowane) nastepnym (albo kolejnym, zona sie do passka przyzwyczaja ) moim autem bedzie A6 2.7T w sedanie, nie rozumiem po co rzezbic 2.8v6 (skoro jego urok w tym wlasnie, ze nie zaturbiony i nie wysilony i mniej sie moze spsuc) skoro mozna miec wlasnie 2.7v6 (biturbo) i zrywac asfalt chcialem W8, ale powoli mi sie go odechciewa na rzecz A6, przejechalem sie takowa i usmiech nie chcial mi zejsc przez dobe z twarzy milo sie jezdzi 2.8v6 ale to co przezylem w A6 .... Edytowane 12 Marca 2009 przez chelmi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach