Gość mfafik Zgłoś #1 Napisano 21 Lipca 2007 Witam wszystkich forumowiczow, mam pewien problem dotyczacy wlasnie zaworu blowoff. Mianowicie chcialbym cos takiego zalozyc do swojego paska lecz mam silnik TDI a BARDZO podoba mi sie ten specyficzny ssyk. Czy jest wogole mozliwe zastosowanie takiego zaworu w dieslu? Jesli tak to czy bedzie on taki sam jak np. sprzedaja na allegro UNIWERSALNE, jesli nie to gdzie moge kupic takie zawory do diesla. Bardzo prosze o pomoc, z gory serdecznie dziekuje i POZDRAWIAM WSZYSTKICH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #2 Napisano 21 Lipca 2007 w szukajce możesz znaleść pokrewne tematy, krótko i na temat - w diselku nie założysz BOff-a lub DV. Podobno byli tacy co się starali ale... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #3 Napisano 21 Lipca 2007 Ponoć do diesla nie da rady,więc nie próbowałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worthersee Zgłoś #4 Napisano 22 Lipca 2007 Da rade zalozyc blowa. w austrii na zlotach co 2gi diesel jezdzi na blow offie. Problem polega na tym ze diesel nie ma przepustnicy. Niemcy rozwiazali to w sposob elektroniczny dajac czujnik pod pedalem gazu. Koszt zestawu na ebay.de 200 euro. http://cgi.ebay.de/Blow-Pop-Off-Set-fuer-ALLE-Turbo-Diesel-TDI-TD-CDI-DTI_W0QQitemZ280134530945QQihZ018QQcategoryZ33597QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Troche sporo jak za pssss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #5 Napisano 22 Lipca 2007 Czyli - jak ja rozumiem - nie ma podciśnienia w kolektorze, które to podciśnienie powoduje odessanie tłoczka w zaworze upustowym, powodującego rozszczelnienie obwodu ciśnienia dolotowego i słodkie psss... ? panowie, jak to się nie da?? można wszystko, tylko trzeba mieć pomysł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #6 Napisano 22 Lipca 2007 Tak jak pisaBem byli tacy co si starali do ropniaków blow-y zakladac, ale eksperyment drogi jak pisal worthersee a efekt taki sam jakbyscie zgrzewe puszek coli wozili w aucie i otwierali przy kazdorazowej zmianie biegow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #7 Napisano 25 Lipca 2007 Rozumiem ,że ja u siebie oryginalnie tez mam taki zawór,bo inaczej turbina by sie rozsypała przy zamkniętej przepustnicy,ale nic nie robi pppsssssssss.Czy wystarczy to jakoś przerobić czy musialbym kupić specjalny zawór z którego wydobywa się ten śliczny odgłos ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #8 Napisano 25 Lipca 2007 musisz założyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #9 Napisano 25 Lipca 2007 chlopaki, a ja mam pytanie z innej beczki... jak wyglada DV w pol-atmosferyczny? i jak on dziala w pasku? Macie jakies zdjecia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #10 Napisano 26 Lipca 2007 pobsdecorators, może the.wolf będzie miał foty... zasada działania jest podobna, co zwykłego, seryjnego DV, z tym, że jest tam jeszcze jedna dodatkowa dziurka, przez którą ucieka powietrze w chwili gdy zawór jest już w 100% otwarty... W zależności od sprężyny, dodatkowa dziurka przez którą słychać pss jest dłużej (słabsza sprężyna) lub któcej (mocniejsza sprężyna) dsłaniana. Dodatkowo w dwutłoczkowym ustrojstwie drugi tłoczek ma za zadanie jeszcze skrócić czas otwarcia dyszy wylotowej, więc... zamiast pięknego pssssssssss dostajemy cichutkie Pstryk!. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bigos Zgłoś #11 Napisano 26 Lipca 2007 a jak sie ma Blow-off do silnika 1.8T 150Km , jaki i czy duzo trzeba przerabiac , jestem własnie na kupnie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bigos Zgłoś #12 Napisano 26 Lipca 2007 do diesla można sprubowac , tego , własnie samo pssst , jest podobno a koszuje mało http://cgi.ebay.co.uk/BLOW-POP-OFF-Turbo-Sound-VW-BORA-CADDY-GOLF-LT-LUPO_W0QQitemZ250094009960QQihZ015QQcategoryZ38786QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem http://cgi.ebay.co.uk/Blow-Off-dump-valve-VW-Passat-20V-Golf-mk3-16V-1-8T-3_W0QQitemZ280134534162QQihZ018QQcategoryZ72205QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem a ja chyba skusze sie na ten . tylko nie mam pojecia co do instalacji . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PINIO VW Zgłoś #13 Napisano 26 Lipca 2007 do diesla można sprubowac , tego , własnie samo pssst , jest podobno a koszuje małohttp://cgi.ebay.co.uk/BLOW-POP-OFF-Turbo-Sound-VW-BORA-CADDY-GOLF-LT-LUPO_W0QQitemZ250094009960QQihZ015QQcategoryZ38786QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem To nic nie da bo to nie żaden zawór tylko gwizdek który wkręca się w końcówke wydechu bardziej się to nadaje dla fanatyków "uturbiania" silników najtańsza metodą a efekt gwizdu też nieciekawy w PL takie badziewie idzie kupić za 9.99 bo znajomek sie kiedyś napalił na takie coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TommyVW Zgłoś #14 Napisano 26 Lipca 2007 hmm.. ja gdzieś na innym forum czytałem właśnie o koledze który ma w swoim MKIII Variancie psss... i nieźle mu działa nawet...musze to poszukać jeszcze raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #15 Napisano 26 Lipca 2007 a jak sie ma Blow-off do silnika 1.8T 150Km , jaki i czy duzo trzeba przerabiac , jestem własnie na kupnie . jak masz sprawne rączki to w 10 minut założysz i po problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bigos Zgłoś #16 Napisano 28 Lipca 2007 ten gwizdek to sie zgadzam że kupa jest i napewno go nie kupie , a co do tego to napewno nie w wydechu sie montuje , zdjęcie w aukcji pokazuje coś innego http://cgi.ebay.co.uk/Blow-Off-dump-valve-VW-Passat-20V-Golf-mk3-16V-1-8T-3_W0QQitemZ280134534162QQihZ018QQcategoryZ72205QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #17 Napisano 28 Lipca 2007 Bigos jesli masz serie to nie ma sensu tego montowac imo. bedzie Ci zalewał i bedzie gorsza reakcja na gaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #18 Napisano 30 Lipca 2007 do diesla można sprubowac , tego , własnie samo pssst , jest podobno a koszuje małohttp://cgi.ebay.co.uk/BLOW-POP-OFF-Turbo-Sound-VW-BORA-CADDY-GOLF-LT-LUPO_W0QQitemZ250094009960QQihZ015QQcategoryZ38786QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem To nic nie da bo to nie żaden zawór tylko gwizdek który wkręca się w końcówke wydechu bardziej się to nadaje dla fanatyków "uturbiania" silników najtańsza metodą a efekt gwizdu też nieciekawy w PL takie badziewie idzie kupić za 9.99 bo znajomek sie kiedyś napalił na takie coś bigos on naprawdę idzie na wydech, ten drugi juz nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PINIO VW Zgłoś #19 Napisano 30 Lipca 2007 Bigos, w cytacie podałem własnie linka do tego "gwizdka" i wiem gdzie sie to montuje bo sam sie z kumplem bawiłem z montażem tego badziewia zreszta po połowie dnia został zdjety bo jedyny efekt ktory dawał to dziwne spojrzenia na twarzach przechodniów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worthersee Zgłoś #20 Napisano 30 Lipca 2007 ja mysle ze lepszym rozwiazaniem bedzie wlozenie 2 glosnikow typu "unitra" i nagranie na kasete ryku silnika (oczywiscie z pssss) z filmu Szybcy i Wsciekli. Niezapomnianych wrazen doda dym z palonej siarki wydobywajacy sie z okolic jakiegos tuningowego wlotu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach