dlugiiii Zgłoś #21 Napisano 23 Lipca 2007 Zgadzam się z tym W tej chwili gdy mam przełącznik do elektromagnesu swojego moge sobie w każdej chwili zmienić seria\tuning ,a w przypadku tego ogranicznika przepływu ciśnienia trzeba wychodzić ,otwierać maska żeby zmienic ustawienie:(...Mam jeszcze na myśli wymieszać te 2 rzeczy,ale mam jedno pytanie : Czy przewód ciśnieniowy miedzy turbiną a WG moze być dluższy niz seryjny ? Za cholere nie zmieszcze tych dwóch rzeczy +zawód N75 przy turbinie i potrzebowałbym nowy przewód o długości powiedzmy 20cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #22 Napisano 25 Lipca 2007 nie wiem po co chcesz ladowac 2 MBC? Wyjasnij mi to... powiem szczerze ze nie spotkalem sie z czyms takim nigdy... nie widze celowosci czegos takiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #23 Napisano 25 Lipca 2007 Nie chce ładować dwóch MBC Chodziło mi o to,że ten zaworek którym wyreguluje wyższe ciśnienie bedzie normalnie wpięty w obieg turbo a WG.Elektrozawór będzie równolegle połączony z tym zaworem,ale kiedy załącze elektrozawór powietrze \cisnienie będzie omijało zaworek i bedzie tak jakby seryjny samochod.Wiem z doświadczenia,że zwiększając ciśnienie w turbinie zwiększa się zużycie paliwa nawet przy delikatnej jeździe .Po kilku dniach wygląda to tak jakby komputer(co raczej nie mozliwe) przesunął w góry mape paliwa.Przełączając go spowrotem na serie moge więcej deptać pedał gazu(nie dużo ,ale troche wiecej),jest słabszy,a pali mniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #24 Napisano 26 Lipca 2007 Wiem z doświadczenia,że zwiększając ciśnienie w turbinie zwiększa się zużycie paliwa nawet przy delikatnej jeździe .Po kilku dniach wygląda to tak jakby komputer(co raczej nie mozliwe) przesunął w góry mape paliwa.Przełączając go spowrotem na serie moge więcej deptać pedał gazu(nie dużo ,ale troche wiecej),jest słabszy,a pali mniej. o tym mowilem ciagle. to benzyniak jest i kropka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro15 Zgłoś #25 Napisano 9 Września 2009 panowie jaki jest koszt całej poeracj razem z elektromagnezem (MOZE JAKIS SCHEMAT) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #26 Napisano 10 Września 2009 heheh, fajny temat... Miło tak po latach do niego wrócić Jaro - zapomnij o MBC w przypadku seryjnego komputera. Praktyka pokazała, że nic to nie dało poza problemami ze sterownikiem. Długi nie wyciągnął z tego samochodu za wiele nawet po programie. Zwiększając doładowanie wychodzisz "poza" mapę napisaną dla Twojego silnika, przez co zubażasz mieszankę, podnosisz temperaturę spalania i... robi się palący problem. To nie diesel... Tutaj każde dodatkowe ciśnienie niepokryte odpowiednią ilością paliwa może przyczynić się do BARDZO efektownych awarii Jest kilka schematów wpinania równolegle N75 i MBC w celu ograniczenia "seryjnego" overboosta ale to tylko w przypadku aut, w których montowane jest big turbo i jest problem z ograniczeniem tego gwałtownego doładowania (N75 po prostu za wolno działa w stosunku do MBC w takich konfiguracjach). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro15 Zgłoś #27 Napisano 10 Września 2009 Szkoda przydało by sie kilka koników dzięki za porade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #28 Napisano 11 Września 2009 no to zrob program. Teraz chyba sporo potanialy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach