Gość Dariusz.P Zgłoś #1 Napisano 17 Lipca 2007 Witam wszystkich. Mam pytanko: czy da się jakiś czas pojeździć bez silniczka krokowego (po prostu go wypiąć), oczywiście bez szkody dla autka? Obroty mam około 2000 tys/min, a jak na razie nie mam możliwości kupić sprawnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tadeuszlew. Zgłoś #2 Napisano 17 Lipca 2007 masz na myśli silniczek krokowy z gazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #3 Napisano 17 Lipca 2007 Krokowca wymontuj i wymocz go przez noc w benzynie ekstrakcyjnej. Uwaga na elektronike. Przed montazem psiknij wd40 lub mobil penetroil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vander Zgłoś #4 Napisano 22 Lipca 2008 Co może być powodem iz w silniczku krokowym od czasu do czasu znajduje się olej? Tak troszeczkę oleju.... Czy można krokowoca sprawdzić mierząc opór i V lub podobnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vadder Zgłoś #5 Napisano 22 Lipca 2008 Krokowca wymontuj i wymocz go przez noc w benzynie ekstrakcyjnej. Uwaga na elektronike. Przed montazem psiknij wd40 lub mobil penetroil. Właśnie jestem po czyszczeniu krokowca u mnie. - Samo moczenie w benzynie lub innym rozpuszczalniku + zrobienie shakera nie wystarczy -osad dalej zostaje i widać go gołym okiem. Szkoda czasu. - Bardzo dobry efekt czyszczący daje spray do czyszczenia gaźników i ukladu dolotowego (puszka kosztuje tylko kilkanaście zł). Fajnie wszystko rozpuszcza, a ciśnienie sprayu dobrze wypłukuje syfy ze wszystkich zakamarków. Szybko wysycha. - Kupionym wcześniej małym pędzelkiem (jak do farbek akwarelowych dla dzieci) czyścimy jeszcze raz wewnątrz gdzie tylko się da. Zdziwicie się ile jeszcze czarnego błotka wypłynie. Czyścimy zwłaszcza dokładnie scianki tłoczka i sprężynkę - potrafi sie dam dużo zebrać i tłoczek się blokuje. - Na koniec montujemy w autku i cieszymy się miłym dla ucha dźwiękiem cichutko brzęczącego ze szczęścia odnowionego krokowca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vander Zgłoś #6 Napisano 12 Października 2008 Mi padł krokowiec całkowicie. Samochód o dziwo chodzi elegancko itd Czasami ma probelemiki przy zapalaniu zimnego silnika ale ogólnie jest b.dobrze. Trochę mnie to dziwi. Odpiąłem go. Nowy kosztuje 200zł ( znaczy używany ale sprawny) Czy do tego czasu można tak jeżdzić? Przewiduje, że tak ale .......warto zapytać. Ogólnie silniczek krokowy podczas startu zapłonu powinien brzęczeć i wibrować. U mnie jest cisza i spokój. Gdzieś znalazłem taki opis: ..."Sprawdzanie stabilizacji biegu jałowego ■ Włączyć zapłon. Zawór stabilizacji biegu jałowego (1. rys. 2.197) musi wi*brować i brzęczeć. Jeśli tak nie jest, wyciągnąć wtyczkę z zaworu i sprawdzić rezystancję między stykami zaworu Powinna ona wynosić 3,5...4,5 Ohma. Jeśli jest inna. wymienić zawór na nowy. w przeciwnym razie ponownie osadzić wtyczkę." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #7 Napisano 13 Października 2008 tak się wtrące gdzie w którym miejscu (może jakieś foto) znajduje się silniczek krokowy w pasacie 2.0ADY z 95r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piero28 Zgłoś #8 Napisano 14 Października 2008 Według mnie to napięcie powinno wynosić jak wszędzie 12V. To nie jest żaden silniczek (jak się utarło) tylko zawór stabilizacji biegu jałowego. On sie nie kręci tylko otwiera albo zamyka. Sygnał do jego zamykania lub otwierania daje , w przypadku mojego silnika ,stycznik biegu jałowego pod przepustnicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yokuze Zgłoś #9 Napisano 14 Października 2008 Ojjj, jak najbardziej jest to silniczek krokowy, działa na podobnej zasadzie jak silniczek w stacji dyskietek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vander Zgłoś #10 Napisano 14 Października 2008 Spoko. Taki opis odnośnie tego "sprawdzania silniczka krokowego" znalazłem na pewnej stronie... http://www.corrado.com.pl/warsztat/reg_pg/reg_pg.htm Osobiście podłączałem na krótko silniczek i zero reakcji. Stycznik załącza prąd sprawdziłem miernikiem na wtyczce "silniczka krokowego" i płynie te 12V...a samochód pali i jeżdzi. Hmmmm ciekawe. Chyba że ten silniczek padł w pozycji "otwartej" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szef16 Zgłoś #11 Napisano 18 Czerwca 2010 ze tak sie dołacze do tematu. Mam pytanie w passacie B4 2,0 na pełnym w trysku gdzie znajduje sie sliniczek krokowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #12 Napisano 19 Czerwca 2010 W 2.0 jest zawór stabilizacji biegu jałowego a jak to znaleźć? hmmm. pierwsze co widzisz nad pokrywą zaworów a przed kolektorem ssącym, masz przykładowe zdjęcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #13 Napisano 19 Czerwca 2010 Zależy jakie to 2.0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szef16 Zgłoś #14 Napisano 19 Czerwca 2010 2.0 na pełnym wtrysku 115 koni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #15 Napisano 19 Czerwca 2010 2.0 na pełnym wtrysku 115 koni. Oznaczenie kodowe silnika jest potrzebne. To powyżej nadal nic nie mówi. Może to być 2E, może to być ADY a to dwie różne bajki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szef16 Zgłoś #16 Napisano 19 Czerwca 2010 nie wiem jakie to jest oznaczenie zaraz zobacze i napisze ---------- Post added at 13:49 ---------- Previous post was at 13:29 ---------- Agg 85kw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #17 Napisano 19 Czerwca 2010 Agg 85kw Więc nie ma tam elektrozaworu wolnych obrotów. Jest nastawnik przepustnicy zintegrowany z TPSem. Znajduje się to na ośce przepustnicy i działa bezpośrednio na jej uchylenie. Patrząc od przodu auta do przedniej części ośki przepustnicy dochodzi linka gazu a do tylnej (jakby za kolektorem ssącym) przykręcony jest ten nastawnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szef16 Zgłoś #18 Napisano 19 Czerwca 2010 ok dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach