Gość tomaz Zgłoś #1 Napisano 12 Lipca 2007 Witam! Kupiłem ostatnio używaną pompę wspomagania ponieważ stara się rozsypała... Po zamontowaniu stwierdziłem, że nie działa idealnie, przy skręcaniu kierownica raz na jakiś czas stawia lekki opór. Ostatnio miałem okazję poprowadzić inne B5 i tam chodzi zdecydowanie lżej. Pompę kupiłem identyczną (wizualnie) do starej lecz od Audi A4. Czy jest możliwość, że kupiłem za słabą?? Jeśli tak to może mi ktoś napisać jaką dokładnie powinienem kupić? Dzięki wielkie ....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #2 Napisano 12 Lipca 2007 W naszych akurat autach stosowana była pompa 110 bar. Moja pompa też już niedomagała (przy niskich obrotach i jeździe parkingowej wysiadało wspomaganie) i wymieniłem ją na 120 bar z A6 2,5 TDI. Przy zakupie używanej zawsze jest problem, że możesz kupić złom gorszy od tego, na którym jeździsz w tej chwili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3 Napisano 12 Lipca 2007 tomaz, pytanie podstawowe to czy masz układ odpowietrzony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaz Zgłoś #4 Napisano 12 Lipca 2007 tak, układ odpowietrzony.... W sumie to nie wiem ile barów ma pompa od A4... Możliwe, że jest poprostu za słaba... Duży a jak spisuje sie 120 bar w Twoim Pasku? //scaliłem - kuczlaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #5 Napisano 12 Lipca 2007 tak, układ odpowietrzony.... A więc pytam dalej, prawidłowo? Na podniesionych kołach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaz Zgłoś #6 Napisano 12 Lipca 2007 hmm i tu mnie zaskoczyłeś... układ był odpowietrzany na kołach (na 99%), robił to znajomy mechanik. Czy objawem nieprawidłowo odpowietrzonego układu będzie tylko "szarpanie" czy ogólnie wspomaganie będzie ciężej pracować?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #7 Napisano 12 Lipca 2007 Duży a jak spisuje sie 120 bar w Twoim Pasku? Polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaz Zgłoś #8 Napisano 13 Lipca 2007 dzięki za rady.... pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morobert Zgłoś #9 Napisano 5 Września 2007 Witam i ja się podłączę pod temat . Podpowiedzcie mi proszę czy mogę kupić , czy będzie pasować (używaną) pompę wspomagania od silników 1.8 lub 2.0 .? Ja mam teraz silnik 1.6 i z tego co sie do tej pory dopatrzyłem to na pewno nie pasi mi pompa paliwa od silnika 2.0 (próba podmianki, niby co ma zbiornik do silnika ale jednak ma ) . Strasznie mało danych mam o tym silniku , a coraz częściej mam taki sam objaw jak wy ze wspomaganiem i nie chciałbym kupić czegoś co nie będzie mi pasować . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #10 Napisano 17 Grudnia 2009 Witam, pompa wspomagania zaczęła mi puszczać olej na koło pasowe tejże pompy (padł pewnie uszczelniacz wałka). Na allegro znalazłem taką http://moto.allegro.pl/item841987308_audi_a4_a6_passat_b5_superb_pompa_wspomagania.html Czy ktoś z forumowiczów miał może z taką do czynienia? Jak się sprawuje? A może lepiej kupić regenerowaną lub używkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #11 Napisano 18 Grudnia 2009 Czy pompa wspomagania o nr. 8D0 145 156K będzie pasowała do mojego auta ( 2001 AVB Variant) skoro Etka pokazuje 8D0 145 156 T lub 8D0 145 156 TX ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #12 Napisano 20 Grudnia 2009 Nikt nic nie wie na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisnia85 Zgłoś #13 Napisano 29 Lipca 2010 Będzie pasowała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #14 Napisano 29 Lipca 2010 A patrzyłeś na datę ostatniego posta? :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano2004 Zgłoś #15 Napisano 22 Grudnia 2013 Panowie takie małe pytanko Ostatnio jechałem audi a4 b6 2003 od szwagra i powiem Wam szczerze, ze wspomaganie w tym aucie duzo lepiej chodzi niż w passacie. Orientujecie sie moze czy pompa w passaku jest taka sama jak w audi a4 b6 czy moze w audi jest mocniejsza? Dodam, ze moje wspomaganie dziala jak nalezy, ale róznica w prowadzeniu jest wielka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano2004 Zgłoś #16 Napisano 25 Grudnia 2013 no to moze trzeba by było sprawdzić w etce czy numery czesci są takie same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #17 Napisano 11 Kwietnia 2016 witam , czy latwo jest wyjac pompe i wymienic w niej lozysko ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #18 Napisano 21 Listopada 2016 Panowie pytanie. Czy pompa wspomagania o nr 8D0145177(jakaś literka, prawdopodobnie Q)ES będzie pasowała zamiennie za taką którą mam czyli 8D0145156T lub 8D0145156TX ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wloczykij555 Zgłoś #19 Napisano 25 Listopada 2016 Odświeżam temat. Czy pompa z A6 C5 2,5 TDI 120 bar podejdzie do mojego 1.8 ADR? Obecna pompa wyje przy maksymalnym skręcie i dławi silnik więc chciałbym sobie ją wymienić i przy okazji włożyć mocniejszą, tym bardziej że koszta niskie (150 zł) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrad5516 Zgłoś #20 Napisano 1 Września 2017 Cieknie mi pompa wspomagania. Co radzicie - regenerować czy kupić nową max gear lub meyle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach